Toon posts:

cooler ff afgehaald -> terug koelpasta?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
had een probleempje met mobo/proc ik wist het niet goed, dus naar de winkel, die controleerde het even. Hallt dus cooler eraf, test proc op andere mobo werkt allemaal dus zet alles terug, maar plaatst geen nieuwe koelpasta. Is dat nodig?

AMD Duron800
Thermaltake Chrome Orb

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:00
moet je zelf ff kijken of er nog genoeg op de core zit |:(

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:47

charrel

Cortisol4life..

koelpasta moet je wel verniewen ja, lijkt me dat dat weer heel wat beter de warmte geleidt dan de ouwe die al overal tussenzit en uitgelopen is en dus nu geen optimaal contact meer zal maken.
VERNIEUWEN dus! >:)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik had de laatste tijd nogal last van corrupted animated gifs, maakte ik gisteren mn kast open om een disk bij te plaatsen, wat ligt er op de bodem? De heatsink van mn videokaart...

Die koelprut op de chip was zo warm geworden dat het bijna hard was. Des te beter wou het plakken :)

Nou hopen dat ie niet weer valt ;)
KutSavage4

Verwijderd

eerst ff je proc en koeler schoonmaken ( bijv met thinner en papiertje ) om overtollige koelpasta eraf te halen, dan nieuw dun laagje zetten ( vriend van me gebruik z'n oude ANWB pasje om koelpasta uit te smeren! )

Verwijderd

Je hoeft er maar heeeel weinig van te gebruiken, 't is enkel om oneffenheden van de oppervlakken op te vullen.
Maar niet helemaal zonder doen.
Pagina: 1