ISI werkt niet vanaf HD

Pagina: 1
Acties:

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 21:22
hallo allemaal ik zit met een probleempje omtrend project IGI. Ik heb alles van de cd af naar de harde schijf gekopieerd en geinstaleerd maar als ik het nou wil spelen zegt ie dat ie de cd nodig heeft.Nou mijn vraag kan ik ergens instellen dat ie de benodigde files gewoon van de harde schijf afhaalt en van de harde schijf af speeld???

alvast bedankt

p.s. Ik heb het origineel.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

voortaan een andere titel ;) iets als IgI, hij doet het niet ;)

Heb je al eens een viruele cdrom geprobeerd :?

• harry64
een virtuele cd-rom? maar eh hoe maak je die?

Verwijderd

wat n pokke topictitle :) Ik was wel nieuwsgierig om te weten wat het was :)

Je meot gewoon install.exe of setup.exe ofzo draaien.. dan installeerd die hem goed :?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Op zaterdag 22 december 2001 11:17 schreef harry64 het volgende:
een virtuele cd-rom? maar eh hoe maak je die?
moet je een bepaald progje voor hebben, waar je die kunt vinden :? probeer maar eens altavista of google ;)

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Op zaterdag 22 december 2001 11:19 schreef Soccubus het volgende:

[..]

moet je een bepaald progje voor hebben, waar je die kunt vinden :? probeer maar eens altavista of google ;)
Ik heb eens voor je gezocht op ZDnet, hier vind je een shareware versie van een goed werkende proggel.
En hier Staat de ZDnet pagina waarvan ik em had, kijk bij downloads, bovenaan is die eerdere en daar onder staan wat alternatieven.
succes

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
of je ript 'm naar een .iso, of een clonecd-image, en mount 'm vervolgens met daemontools

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• harry64
nou ik heb dus dat progje gedownload maar het werkt niet echt, vraagt nog steeds om de cd??

• PsyFlash
Op zaterdag 22 december 2001 12:19 schreef harry64 het volgende:
nou ik heb dus dat progje gedownload maar het werkt niet echt, vraagt nog steeds om de cd??
Wat je moet doen, is dus een virtuele cd maken, van de orginele cd. Dit is eigenlijk een bestand, dat ie laad in het geheugen (ongeveer :) )
Als je het goedgedaan hebt zie je in de verkenner je virtuele cd station staan, en kun je er ook in browsen. Je moet nu het betreffende spel ook vanaf die virtuele cd installeren.
Als je de computer reboot, moet je volgens mij dat programma opnieuw starten, en het bestand op je schijf weer laden, zodat de virtuele cd-drive weer in het geheugen zit.

Verwijderd

of je zoekt een no-cd crack op de bekendere sites :)

Verwijderd

Dit riekt toch naar illegale kutzooi..

• harry64
ik heb van morpheus dus meerdere cd-cracks gehaald werkten allemaal niet.

maar clone cd wel dus het is opgelost

bedankt

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-02 16:15
topictitle editted

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Havana waarom edit je de topictitle (verkeerd) en sluit je dit topic niet omdat dit 100% gaat om illegale zoooi..?

• PsyFlash
Op zaterdag 22 december 2001 17:21 schreef WouteRF het volgende:
Havana waarom edit je de topictitle (verkeerd) en sluit je dit topic niet omdat dit 100% gaat om illegale zoooi..?
Wat zit je nu te zeuren, iemand wil zonder cd spelen, en dat is best denkbaar gezien al die spelen die cd nodig hebben. Dus als je genoeg schijfruimte hebt, ga je dat ook exploiteren ook. Het stukje over cd-cracks buiten beschouwing gelaten, was het hier volkomen legaal nog voordat je begon te klagen.
Op zaterdag 22 december 2001 16:39 schreef harry64 het volgende:
ik heb van morpheus dus meerdere cd-cracks gehaald werkten allemaal niet.

maar clone cd wel dus het is opgelost

bedankt
Fijn dat je iets hebt gevonden. Clone cd werkt ook wel ja, maar bij sommige cd's vertikt ie het gewoon.
veel succes verder i.i.g.
Pagina: 1