Toon posts:

Compaq Pressario 700EA-XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de site van compaq staat het volgende:

Internet-aansluitingen
Type III Mini PCI 56K (V.92) modem plus ethernet (10/100 NIC) voor bijv. ADSL- en kabelmodem

Betekend dit nu, dat de modem en netwerk aansluitingen intern zitten of dat je er een los pc card bij krijgt?

Ik zoek namelijk een laptop die dit intern heeft.

voor minder informatie:

[url="http://http://www.compaq.nl/presario/draagbare/index.html"]Dan de 700EA-XP[/url]

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zit al standaard ethernet op.
Geen extra kaartje nodig ofzo :)

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-08 08:26
beiden geintegreerd.

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt,

Verwijderd

mijn vader heeft die laptop en ze zitten inderdaad beide geintegreerd

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 december 2001 16:25 schreef Big Tazzz het volgende:
mijn vader heeft die laptop en ze zitten inderdaad beide geintegreerd
is hij voor de rest tevreden over de laptop, qua stabiel zijn, scherm enz.

Verwijderd

ik werk in een winkel waar we die dingen verkopen en het lijken mij hele goede flaptops met zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. was alleen vreemd met het hoogste type nml de 705EA-xp met de athlon proc. hij geeft aan in in hardware onder configuratie scherm dat ie op 697mhz ofzo draait gaf ook een keer rond de 500mhz aan. vin ik een vreemd gevak maar ik weet niet of dat problemen kan opleveren voor de rest goede laptops

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 24 december 2001 19:39 schreef demonz het volgende:
ik werk in een winkel waar we die dingen verkopen en het lijken mij hele goede flaptops met zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. was alleen vreemd met het hoogste type nml de 705EA-xp met de athlon proc. hij geeft aan in in hardware onder configuratie scherm dat ie op 697mhz ofzo draait gaf ook een keer rond de 500mhz aan. vin ik een vreemd gevak maar ik weet niet of dat problemen kan opleveren voor de rest goede laptops
Dat is de energiespaarstand van de processor, bij Intel speedstep genoemd.. kan er ff niet opkomen hoe dat ookalweer bij AMD heet. :)

Verwijderd

powernow is dat, maarre blijft hij dan wel gewoon volledig presteren?

Verwijderd

ik heb ook de 700EA XP, ik zit er nu op/achter
als je de slaapstand inschakelt dan wordt de processor snelheid teruggebracht, ik weet niet tot hoeveel maar ik denk rond de 400-500mhz wat ik hier heb gelezen.

Maar wat is hetr verschil tussen de slaapstand en stand-by ?

ik heb er WinXP Pro op staan, volgens mij is het verschil niks, alleen de eene kan je aan geven hoveel MB die mag gebruiken volgens mij

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
hey, ik heb hem ook.., mooi ding, zoals wat al eerder is gezegd zit alles standaard geintstalleerd, me pa heeft hem ook gekocht na mij, die is er ook tevreden mee..
Pagina: 1