Is dat ding (59,95,-) wat? of is het klotezooi? Ik wil hem namelijk gaan halen omdat de PC-link optie mij wel leuk lijkt
Inderdaad... Meer info?
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Verwijderd
dat klinkt het zelfde als iemand de helpdesk belt en zegt: hij doet het niet meer. Wat doet ie niet meer en wat voor foutmelding geeft ie? uuhhhhhhhh, ik heb hem al weggeklikt.....
Verwijderd
lol @ sherlock.
Maar ik kan hem ook niet vinden in het voordeelmagazine bij t Kruidvat
Maar zo wordt es dus een beetje lastig beoordelen he
/
Maar ik kan hem ook niet vinden in het voordeelmagazine bij t Kruidvat
Maar zo wordt es dus een beetje lastig beoordelen he
hmm, kruidvat begint wel goeie producten te leveren he, plasma lamp, digicamera, en nu een organizer?
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Volgens mij was dat ding echt niks. Het had zo'n piepklein LED display, dus je heb er volgens mij geen moer aan
Kun je beter een PocketPC halen of zo
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Wegblijven bij dat Kruidvat ding. Denk liever palm/pocketPC/psion/iPaq, dit is zo'n ding dat er in 3000+1 versie is, met een charcater displayetje van een paar regeltjes. Dit is dus echt een veredelde agenda en hij is alleen minder makkelijk in gebruik.
If you can't win fair, cheat!
maar waar blijven de plaatjes?
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Verwijderd
Joh...Op zaterdag 22 december 2001 18:53 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
maar waar blijven de plaatjes?
Als je nou ff goed had gelezen had je gezien dattie nie eens weet hoe t ding heet....
En ik kon m ook nie in de KRuidvat folder vinden, dus zullen er voorlopig wel geen plaatjes van worden gepost
En ik koop nooit wat bij t Kruidvat, dus al helemaal geen origanizer.
De enige die ik heb ooit heb gehad is er een van Sharp en die zoog, dus
Liever iPaq (wanneer ik t geld heb )
Pagina: 1