Toon posts:

???***---===Nietzman===---***!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Haj. Ik heb even een mening over Nietzman, wil ik weleens een topic hier over openen, want het speelt zich hier af. Heb een "leuk" berichtje voor hem achtergelaten bij software algemeen, maar ik zet het maar eens hier neer denk ik dan, wat moet er anders in zo'n topic he!

CROSSPOSTEN????????????
HELEMAAL NIET NIETZMAN!!

In Stuffis vroeg ik gewoon of ze even wouden checken, ik vraag niet voor niets om een slotje!! als deze wordt gesloten open ik gewoon weer een nieuwe, DUS HOUDT JE BEK MAAR GORE 35£œ€®€43et

NIETZMAN, JIJ ZOU ECHT DE ERSTE ZIEKTES VAN DE WERELD MOGEN KRIJGEN, IK WORDT ZO ZIEK VAN JOUW

GORE VOOR JOUW MOETEN ZE NOU EEN (wacht, wordt gek van die hoofletters: schijn heilig boontje smiley hebben, een devilish smile met engelenvleugeltjes en een ringetje om zijn hoofd, ik heb er Razorblade al om gevraagd, speciaal voor types als jij.
De manier waarop je het al zegt "CROSSPOSTING!" zo van, kijk snel admins, stoute jongen daar, loopt te crossposten, mag ik nu uw reet likken? Je bent echt een walgelijk ventje. (dit wordt een laaaaange post, ) het valt me al een tijdje op dat, met name jij altijd in lieve adjes komt en daar gewoon elke dag even iemand moet zwart maken om maar te denken dat de admins je lief vinden. Ik zou weleens willen weten van wat admins wat zij ervan vinden.. is het niet wat overdreven nietzman? geef me een reden om het te doen. Kijk, ik ben ook tegen het volsmijten met illegale links, en de manier waarop ik daar tegen actievoerde was ook niet echt slim (leverde me een ban op) dus ik heb mijn fout ingezien, maar als jij dat nou ook eens doet nietzman. Je moet het gewoon in het topic zetten en moet beetje dreigend overkomen. Anders stuur je ze een persoonlijk mailtje, maar die sukkels vertellen dat het niet mag heeft geen zin. Je moet ze juist vertellen waarom! het niet mag en beetje persoonlijk, dus in die thread of beter nog, een persoonlijke mail, op vriendelijke maar drukkende wijze. Als je het zo erg vindt moet je eerst zelf heel goed weten waarom het zo erg is. Denk er gerust over na, neem de tijd en denk erover na. Als jij het weet kun je het ze vertellen en als ze het dan weer doen BOMBMAIL JE ZE (geintje) maaruh... op deze manier te werkgaan heeft ook geen zin hoor. Proberen dictators ook altijd, en het werkt nooit, je moet juist een beetje respect krijgen, als mensen het gezeur vinden accepteren ze het niet en doen ze het weer, en niet om de link, maar gewoon opzettelijk om te pesten. En heel veel doen het daarom door mensen die zoals jij dictatortje gaan spelen. En de admins doen dan ook wat fout, ze moeten gewoon bij sluiten van zo'n thread gewoon een bericht achterlaten WAAROM ze het sluiten.

Peace

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:32
Titanblabla mag ik je erop wijzen dat illegaal troep hier _niet_ mag en dat het de admin's het waarderen als ze worden gewezen op deze activiteiten...

en verder wil ik hier geen woorden aan vuil maken.

Verwijderd

Topicstarter
JA, weet ik, ik ben ook errug tegen illegale troep, maar zoals jullie er nu tegen optreden werkt het niet.. zwak

ow ja, zeik niet over me naam, als ik niet was gebanned en als mijn account niet een andere keer per ongeluk defect was gegaan had ik nu nog Titan had geweest (gebanned wegens manier om te reageren op illegale software, lichtelijk... sarcastisch

damn, waar ben ik dan nu in hemelsnaam mee bezig ?!?!

Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/ut1/redeemerwhore.gif

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 08:38

Nietzman

Woei!

word jij nooit moe van jezelf?

als je het zo erg vind kan je dat toch ook zelf met mij oplossen?
pot, ketel, zwart?
(leverde me een ban op)
en nog je les niet geleerd?
kijk snel admins, stoute jongen daar, loopt te crossposten, mag ik nu uw reet likken?
admins hebben na mijn weten ook een social life, (dat wil zeggen dat ze niet altijd&overal op dezelfde plek kunnen zijn..... het is dan toch wel handig als ze getipt worden....
Anders stuur je ze een persoonlijk mailtje, maar die sukkels vertellen dat het niet mag heeft geen zin.
dus je bent het met me eens en toch ben je het niet met me eens?
wat wil je nou?
speciaal voor types als jij.
de eer!

--------
naar mijn weten ben je zelf al zwaar tegen het systeem hier... maar zo gaat het hiet nou eenmaal....... en dat je nou mij weer eens als mikpunt neemt, ach....

• Crazyhorse
  • Laatst online: 10-12-2025
Titan4holland

Chill out man!!!!!!!!!

Laat mijn collega von der gestapo met rust!!! ;)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het valt mij ook erg op dat bepaalde personen (ik noem geen namen) hier om het kleinste misschien-wel-foute topic meteen een bericht plaatsen.. soms blijkt het niet eens om een verkeerde topic te gaan... WAAR BEN JE MEE BEZIG?? Wil je zo graag hoog op het lijstje komen te staan van de admins ofzo?
Dit heb ik ook al in de topic van Titan4Holland gezegd. .ik vind het echt wel wat hebben van NSB praktijken :r..

Ik ben ook wel tegen illegale links en spam, maar veel van deze topics hebben niks hiermee te maken maar zijn alleen om lekker te slijmen bij de admins :r

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
.. het valt me trouwens op (na lieve adjes es wat beter te hebben bekeken) dat 2 personen die vaak 'rapporteren' bij de admis een duitse (nick)naam hebben...

ik wil hier verder niks mee zeggen ofzo.. het viel me toevallig op.. ;)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Heb daar ook wat tegen..
CROSSPOSTEN! So what? WAT MAAKT DAT IN HEMELSNAAM UIT, de wereld gaat er toch niet aan ofzo?

Vind trouwens dat je het uiten ban je mening erg tactisch doet Titan.. hatsjoe..

• Perseus|IA
  • Laatst online: 14-07-2009

Perseus|IA

Rode ogen

WOW Titan man rook een joint ofzo.!

chill!!!

Die Bold posting van je doet pijn aan m'n ogen zo laat op de avond.

Overigens heb je wel enigzins gelijk, Volgens mij lopen er hier en paar gasten (ik noem geen namen) ontzettend te brown nosen bij mensen met het woord ADMIN achter hun naam.

Cheese, It's milk's leap towards immortality

Verwijderd

Topicstarter
Weet je dat ik aan het eind van dat bericht helemaal rustig was.. alleen de eerste twee regels niet :)

maaruh... Ik noem wel namen.. Iets op tegen?

Viel me als eerste op bij Razorblade, maar die is er na een week of twee mee gekapt duzzja. die noem ik niet meer :)

Ow ja, ik rook niet :)

Euhr... nietzman, waarom verander je je nickname niet? lost wat problemen met vooroordelen op! maak er "nietsnut" van, lijkt er een beetje op >:) >:) >:)

kidding

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 08:38

Nietzman

Woei!

sinds waneer is nietzman een duitse naam?

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Dan zou het Nietzmann moeten zijn, met nn

:)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het KLINKT Duits. Maar ik heb niks tegen Duitsers hoor, woon in Zeeland, zijn onze inkomsten!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Dat qequote bericht van Titan4Holland zit VOL met spelfouten.

En hij weet niet dat je bij "edit" ook de irritante extra
""
kunt verwijderen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

[/flames]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.