Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
In principe is je com-poort ongeveer 115000 bps. Je USB poort is 10x zoveel, maar dan geldt natuurlijk wel dat hij niet gedeeld moet zijn. Dus het zou 10x zo snel moeten kunnen
Tnx! Dat is in ieder geval een goed teken, want nu gaat t echt baggertraag
Als je een MP3 over wilt zetten ben je 10 jaar bezig (bij wijze van spreken natuurlijk
)
Nu nog het reset-vraagje
Nu nog het reset-vraagje
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
ik heb bij 't overkopieren van mp3's de ervaring dat het supertraag gaat (en ik heb de 3660 met usb). Denk aan iets van 5 - 10 minuten voor een mp3 
maar dat kan ook aan mij liggen
heb beetje liggen kutten met m'n protocollen...
(en dat roep ik nu al een halfjaar
geen tijd gehad om er iets aan te veranderen
)
en over 't softresetten: ik weet alleen maar hoe je moet softresetten... hardreset zou ik niet weten... softreset is je pennetje in dat gaatje rechtsonder stoppen, ff indrukken, en hij reset 'm... hoe doe jij dan een harde reset?
maar dat kan ook aan mij liggen
en over 't softresetten: ik weet alleen maar hoe je moet softresetten... hardreset zou ik niet weten... softreset is je pennetje in dat gaatje rechtsonder stoppen, ff indrukken, en hij reset 'm... hoe doe jij dan een harde reset?
Ja ik had t gaatje net zelf gevonden. Harde reset is een piepklein schuifje aan de onderkant opzij schuiven en dan het schakelaartje wat eronder zit de andere kant op schuiven
ojaOp zaterdag 22 december 2001 10:54 schreef ErectionJackson het volgende:
Ja ik had t gaatje net zelf gevonden. Harde reset is een piepklein schuifje aan de onderkant opzij schuiven en dan het schakelaartje wat eronder zit de andere kant op schuiven
Pagina: 1