• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Topicstarter
Ik heb een iPaq 3630 en ik heb nu een serieel kabeltje aan m'n cradle. Het kopieren gaat nu echt supertraag. Gaat het veel sneller als ik een USB kabeltje gebruik ipv een serieel? Die kabeltjes zijn nogal duur :( daarom vraag ik het eerst even, want een Dixons verkoper is ook niet te vertrouwen daarin ;)

Oh, btw, hoe kan ik een soft-reset uivoeren? Ik heb gister gehad dat ie op een gegeven moment zo traag werd door een bepaald programma dat er echt niet meer op te werken viel. Het Q-knopje werkte ook niet meer. Ik heb toen maar een harde reset gedaan, maar toen was ik dus alles kwijt (wist ik vantevoren wel). tnx :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:07
In principe is je com-poort ongeveer 115000 bps. Je USB poort is 10x zoveel, maar dan geldt natuurlijk wel dat hij niet gedeeld moet zijn. Dus het zou 10x zo snel moeten kunnen :)

Verwijderd

Idd. :)

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Tnx! Dat is in ieder geval een goed teken, want nu gaat t echt baggertraag :) Als je een MP3 over wilt zetten ben je 10 jaar bezig (bij wijze van spreken natuurlijk ;) )

Nu nog het reset-vraagje :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• jwbagger
  • Laatst online: 15-12-2025

jwbagger

,.-~'`'~-.,

ik heb bij 't overkopieren van mp3's de ervaring dat het supertraag gaat (en ik heb de 3660 met usb). Denk aan iets van 5 - 10 minuten voor een mp3 :(

maar dat kan ook aan mij liggen :) heb beetje liggen kutten met m'n protocollen... :P (en dat roep ik nu al een halfjaar :( geen tijd gehad om er iets aan te veranderen :P )

en over 't softresetten: ik weet alleen maar hoe je moet softresetten... hardreset zou ik niet weten... softreset is je pennetje in dat gaatje rechtsonder stoppen, ff indrukken, en hij reset 'm... hoe doe jij dan een harde reset?

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Ja ik had t gaatje net zelf gevonden. Harde reset is een piepklein schuifje aan de onderkant opzij schuiven en dan het schakelaartje wat eronder zit de andere kant op schuiven :)

Verwijderd

USB of bluetooth :)

• jwbagger
  • Laatst online: 15-12-2025

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Op zaterdag 22 december 2001 10:54 schreef ErectionJackson het volgende:
Ja ik had t gaatje net zelf gevonden. Harde reset is een piepklein schuifje aan de onderkant opzij schuiven en dan het schakelaartje wat eronder zit de andere kant op schuiven :)
oja :) nou je 't zo zegt, die was voor de koppeling naar de batterij jah :+ heb 'm bij de eerste keer in gebruik nemen zelf nog omgeschakeld |:( stom dak daar nie aan dacht :)
Pagina: 1