Toon posts:

forumbezoekers zijn langslapers !

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
haha het is mij opgevallen dat je voor 10.00 uur smorgens weinig antwoorden krijgt ik stelde een vraag over via 4 in 1 drivers toen ik die geinstaleerd had kreeg ik tijdens het opstarten fatale uitzonderingen en soms ging het mis en komt hij er helemaal niet door!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 10:45
ik moet werken :( :(

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:56

darkrain

Moderator Discord / General Chat

Geniet. Punt.

Ach ze gaan ook door tot 's morgensvroeg he :)

Tweakers Discord

Verwijderd

Topicstarter
ja dat gaat niet als je kleine kids hebt he!
haha dan gaat er veel anders dan je wat dat betreft zou willen! maar goed tis ook wel gaaf! :)

maar soms zijn ze vroeg wakker pffff :( half 6 vanmorgen maar goed dit is natuurlijk niet echt interessant voor het forum!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Uhmm.. In PM? Ja, en sommige (herhaal: sommige :)) mensen hebben ook nog een leven naast dit forum. Gemeld in SU.

• SEPP
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06-2022
Om half 8 kwam mijn zoontje van 4 me uit bed halen want hij had honger. Hij was al een half uur beneden. Hij had 'uitgeslapen' omdat hij gisteravond pas om half tien naar bed ging. Vannacht om 2 uur was ik hier en vanmorgen om 7.15 alweer.

Verwijderd

Topicstarter
soms heeeeeerlijk die kids maar af en toe!
pffffff snachies wakker en smorgens vroeg en dan met een duffe kop achter je pc!

Wie vindt trouwens dat de pc een gevaar is voor het gezinsleven?
weer een andere discussie!

• ~Destructor()
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik moet ook nog gaan slapen.. van 23:00 tot 7:00 gewerkt in de bierfabriek, daarna even heerlijk "UT instagib CTF" gewoon om maar weer eens te bevestigen dat ik nog steeds roeleer 8-)
Hm.. tjah, ik ga maar eens pitten denk ik.

Nothing is impossible

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
zo laat is het toch niet :?
was vroeg op bed :z (23:00)

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Krijgen we dit soort dingen weer? Pfff...
Aantal posts: 61
Gem. aantal posts/dag: 21
Overal dubbelposts, vage vragen, nutteloze reacties, en nu dit weer. Heb je een leven? En ooit een cursus gevolgd "Waar zit de punt en de shift op mijn toetsenbord"? :P.

Verwijderd

Topicstarter
sommige mensen zijn nog normaal en hebben nog andere dingen in het leven dan alleen hun pC!

. " kutjong

en als je dan op een andere plaats iets neerzet zorg dan dat ik daar kan reageren laf varken!
Op zaterdag 22 december 2001 09:18 schreef KevinLevie het volgende:
Krijgen we dit soort dingen weer? Pfff...
[..]

Overal dubbelposts, vage vragen, nutteloze reacties, en nu dit weer. Heb je een leven? En ooit een cursus gevolgd "Waar zit de punt en de shift op mijn toetsenbord"? :P.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Wat heeft dit met processors, mnoederborden en geheugen te maken??????? :(

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 17:07
Op zaterdag 22 december 2001 10:44 schreef friemelevrouwtje het volgende:
sommige mensen zijn nog normaal en hebben nog andere dingen in het leven dan alleen hun pC!

. " kutjong

en als je dan op een andere plaats iets neerzet zorg dan dat ik daar kan reageren laf varken!

[..]
Relax, aan dat gescheld heeft niemand wat. Staat ook zo ordinair.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Dit hoort niet echt in PMG en je mag op zich best wel wat geduld hebben hoor.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.