Kan iemand mijn Gebruikersnaam: veranderen?

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views sinds 30-01-2008

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik ben namelijk geen 20 meer dus ik wil gewoon Pimpimmers heten.
Die had ik ook maar is direct in het begin fout gegaan met het password ofzo, dus had ik toen maar een nieuwe user aangemaakt met 20 er achter maar ik wil gewoon Pimpimmers als Gebruikersnaam dus ik hoop dat het kan en mag.

Ik weet wel dat er in de FAQ staat dat het niet mag/kan maar kunnen jullie een uitzondering maken.
Mensen herkenen me wel aan mijn user icoon enz.

OKe ThanX

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik geef je weinig tot geen kans :'(

• pimpimmers
  • Niet online
Op zaterdag 22 december 2001 04:40 schreef BigB het volgende:
Ik geef je weinig tot geen kans :'(
Duim voor me ;)

Verwijderd

Deze vraag komt nou bijna iedere week voorbij :z

• pimpimmers
  • Niet online
Op zaterdag 22 december 2001 04:58 schreef BAZZA het volgende:
Deze vraag komt nou bijna iedere week voorbij :z
Kan ik mij niet voorstellen anders zou iedereeen Pimpimmers heten ;)

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-11 16:18
Lees dit eens door ;)

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
als je weet dat het in de FAQ staat van NIET, dan heeft het geen nut om te vragen want als er 1 koe van de dam is willen er meer....

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zaterdag 22 december 2001 10:06 schreef SaURoN het volgende:
als je weet dat het in de FAQ staat van NIET, dan heeft het geen nut om te vragen want als er 1 koe van de dam is willen er meer....
precies, en daarom gaat het niet gebeuren.

Wil je een andere naam, zul je die moeten reggen en vragen of dit account op slot kan. Je moet weer vanaf 0 beginnen, dus ook weer 150 techposts halen en 60 dagen geregged zijn om HK weer in te kunnnen ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Je bent overigens ook niet de eerste die zijn leeftijd in zijn username heeft zitten ;)

Misschien iets voor de FAQ: Vermeld je leeftijd niet in je username, daar krijg je later spijt van :P

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 08:52

Dennahz

Life feels like hell should.

lol.. ik heette eerst mrdeb87 maar toen een nieuw account gemaakt en de oude op slot gezet :D

Twitter

• pimpimmers
  • Niet online
Op zaterdag 22 december 2001 11:14 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

precies, en daarom gaat het niet gebeuren.

Wil je een andere naam, zul je die moeten reggen en vragen of dit account op slot kan. Je moet weer vanaf 0 beginnen, dus ook weer 150 techposts halen en 60 dagen geregged zijn om HK weer in te kunnnen ;)
Grrrr laat dan maar zitten :( :'( :(

Verwijderd

ik ben ook geen 21 meer.. so what? :P
Zo denken jullie tenminste dat ik nog jong ben ;)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zaterdag 22 december 2001 12:41 schreef jerney21 het volgende:
ik ben ook geen 21 meer.. so what? :P
Zo denken jullie tenminste dat ik nog jong ben ;)
Trouwens, subtiele sig heb je... jij probeert zeker tweakertjes te trekken ;) :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Op zaterdag 22 december 2001 12:44 schreef LuNaTiC het volgende:

Trouwens, subtiele sig heb je... jij probeert zeker tweakertjes te trekken ;) :P
:o

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Eerrrmm :o Te lokken natuurlijk O-) :P

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:18

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Als je pimpimmers al had, waarom vraag je dan niet gewoon aan een van de modjes om het emailadres van pimpimmers te wijziggen naar jouw adres en dan de passmailer gebruiken?
Als er dezelfde gegevens in je profiel staan en er komt minstens een ip adres overeen, zal niemand daar een probleem van maken toch?

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Op zaterdag 22 december 2001 12:44 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

hehehe ligt eraan hoe je dat bedoelt :D :P
Maarruh.. tzal toch niet veel uitmaken.. de meeste tweakers zullen crap niet serieus genoeg vinden ;)

Maaar nu weer ontopic, anders krijg ik weer eens op m'n kloten :P

Verwijderd

Op zaterdag 22 december 2001 13:42 schreef Duracell het volgende:
Als je pimpimmers al had, waarom vraag je dan niet gewoon aan een van de modjes om het emailadres van pimpimmers te wijziggen naar jouw adres en dan de passmailer gebruiken?
Als er dezelfde gegevens in je profiel staan en er komt minstens een ip adres overeen, zal niemand daar een probleem van maken toch?
oh ja, dat had ik ook kunnen doen toen ik met m'n slaperige hoofd een verkeerd emailadres bij jerney had ingevuld :D

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Afgehandeld, duidelijk, ende, over uit :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.