topic ten onrecht gesloten ?

Pagina: 1
Acties:

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

Topicstarter
Gegroet admins,

deze is nog niet zo lang geleden gesloten door Sinterklaas 82 tm en ik snap niet helemaal waarom.
Hij verwees bij zijn slot naar een stuk van de FAQ over het vragen naar kwaliteit van videokaarten enzo (wat dan ook op mijn topic slaat). Echter, het deel van die FAQ die op mijn topic sloeg ging over het gebruik van de search.

Nou ik kon over wat betreft de twee in mijn topic genoemde videoplankjes niets vinden in de search (die ik al had gedaan voor het openen ervan)... ik zou het op prijs stellen als jullie dit slot eens zouden willen herzien.

Als jullie ook na de herziening nog vinden dat het een slot verdient, graag wat meer uitleg.

Dank u :)

Hoi

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Lijkt mij heel duidelijk waaronm die is gesloten alles staat in de FAQ

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

Topicstarter
copypaste jij dan het stuk uit die FAQ eens waar ik de mist in ga :?

Hoi

Verwijderd

Er komen dagelijks 3 of 4 van deze vragen langs en als je een beetje wat topics over GF2MX-en hebt doorgebladerd dan zie je dat ze nagenenoeg gelijk presteren. Alleen de 2d filters en de tv-out chip kunnen verschillen.

En dan komt er nog bij dat er Std staat, dat is geen merk, dat is gewoon merkloos en kan dus van alles zijn.

En alle andere vragen die je stelt zijn met de FAQ te vinden.

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

Topicstarter
nee is geen merk, dat weten m'n schoenen ook |:(

ik wilde dus gewoon weten wat het verschil was tussen de MSI en de standaard-versie en gezien ik voor deze vraag blijkbaar niet op GoT terecht kan (ook de FAQ heb ik niets in gevonden wat betreft standaard <> MSI). De search leverde alleen dit topic op en die is destijds nooit beantwoord geweest...

Maar goed jullie zijn de admin's dus ik zal dan maar gewoon gehoorzamen hé :)

Hoi

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 22 december 2001 19:19 schreef nobody122 het volgende:
[.....]

Maar goed jullie zijn de admin's dus ik zal dan maar gewoon gehoorzamen hé :)
Is dit sarcastisch ? :?

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

Topicstarter
nope...

als het sarcastisch bedoeld was had ik het net ff anders geformuleerd denk ik... andere smiley's enzo }:O

Hoi

Pagina: 1