Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Dan weet je 't.....
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Het kan zijn dat je een slechte core hebt.
Ik heb zelf een 900 en ik krijg 'm niet boven de 1000, wat ik ook doe.
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Is het 100 MHz geheugen? 100 Mhz Cas2 kan meestal op 133 Cas3 lopen maar soms is zelfs dat te hoog.
En als de AGP bus plotseling op 89 MHz loopt kan een minder stabiele kaart idd gaan piepen.
In ieder geval unlocken en 13x100 proberen. Dan weet je weer meer.
Tip: kleur de L1 bruggen met een stanleymesje er naast. Houd zo een afbreekmesje met de platte kant langs een L1 brug, zo kan je prima rechte lijntjes kleuren zonder angst voor overlap tussen de bruggen.
AJA heeft volgens mij geen Multiplier settings...
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Daarom zei ik unlockenOp zaterdag 22 december 2001 03:01 schreef masternewman het volgende:
Me thunderbird is gelockt dus mp ophogen is niet mogelijk
Maar 't is duidelijk dat 'iets' geen hogere FSB aankan, dus unlocken lijkt mij de enige optie.
Me geheuge loopt op 33mhz +cpu host dus origineel 133 mhz maar door overclock nu 160 ik denk cas 3 want in mijn bios staat clock iets van 3 ofzo weet neit zeker en hij piept niet als hij opstart, hij gaat gewoon normale manier van opstarten doen maar ik zie niks op scherm ik heb geforce ti kaartje net nieuw hehe
Uuhm, zomaar je FSB wat ophogen lijkt mij stukken gevaarlijker hoor.Op zaterdag 22 december 2001 03:04 schreef masternewman het volgende:
Ik durf hem neit te unlocken.. want als mislukt hbe ik geen pc meer....
Me geheuge loopt op 33mhz +cpu host dus origineel 133 mhz maar door overclock nu 160 ik denk cas 3 want in mijn bios staat clock iets van 3 ofzo weet neit zeker en hij piept niet als hij opstart, hij gaat gewoon normale manier van opstarten doen maar ik zie niks op scherm ik heb geforce ti kaartje net nieuw hehe
(Dus 100Mhz fsb en geheugen snelheid instellen, en dan beiden overclocken naar 133)
Daarnaast is het een idee om een andere mobo te proberen, dat wat beter te tweaken is, dan hoef je niet te unlocken, kun je in dat bord ook testen of je videokaart het probleem is.
* TheGhostInc :
Tweaken blijft pielen, net zo lang proberen tot het werkt.
Maar jij had misschien je FSB lager?Op zaterdag 22 december 2001 03:10 schreef silentsnow het volgende:
mijn AJFA (suckcore) ging toch wel tot 1,3, op een Abit KT7 KT133 dus. Om je even een idee te geven.
En misschien andere videokaart, geheugen etc.
Resultaten van een ander zeggen niet zo veel. En welke core je ook hebt, bij de een zal 't altijd beter gaan dan de ander, is ook een kwestie van geluk.
Aaaah, ligt aan die divider dan misschien?Op zaterdag 22 december 2001 03:13 schreef masternewman het volgende:
Dat is een goed idee om het op een ander moederbord te proberen maarja ik heb het hier neit echt voor het uitkizenmaar het rare is dat als ik hem op fsb van 1333 zet waardoor automatisch een divider van 1/4 wordt gerost dat hij het niet doet....
Is dat de geheugen divider? Of hoe gaat dat precies op dat mobo?
geheuge en agp en pci lopen op een deel van fsb snelheid en als ik fsb op 133 zet wordt de pci snelheid 31 dus 1/4 en toch doet ie het neit
waarom is het gevaarlijk om allenje fsb te ophoge?
Ik denk dat je dan ergens anders meot zijn cosmosis! is die nickname trouwes van Die meester goa muziek???