Toon posts:

geen auto shutdown onder windows xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds 3 week een msi k7t266(a) en hij bevalt op de bekende usb,en "spontane reset" problemen na best redelijk. Alleen zit ik me nogal te ergeren aan het feit dat de compu niet helemaal uit gaat als ik de pc onder windows xp afsluit. Ik krijg het good old AT style "it's now safe to turn of your computer" melding te zien. Dit had ik dus NIET met mijn oude (niet eens zo heel veel tragere) ASUS A7V. Heb windhoos XP wegens omstandigheden (en niet wegens dit kleine probleempje, ik ben geen mieren**ker) 2 keer opnieuw geinstalled maar hij gaat nog steeds niet automatisch uit. :? Iemand enig idee waar ik het moet zoeken???? In de bios kon ik zo gauw niks vinden, en het is tevens de allernieuwste biosversie. Onder windows xp kon ik ook niks vinden, maar volgens mij zou die afsluit functie gewoon altijd aan moeten staan toch???

Verwijderd

Als ik me goed herinner (draai weer met ME) dan moet je het zoeken bij ; configuratiescherm -> power managment (ofzo) ->
APM , deze zal niet aangevinkt staan , dus aanvinken en het is voor mekaar :) .

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 20:55

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hoe vaak die al niet langs is gekomen . . . UTFS? :?

Dividend for Starters

Verwijderd

Topicstarter
Gaaaaaaaaaaaap!.....'t is laat maar ik wil dit nu nog gewoon goed hebben anders slaap ik vannacht toch niet. In windows xp vind ik alleen control panel->power options en daarin vind ik alleen allerlei hippe hibernate opties en power schemes plus nog een of ander UPS functie(don't know, don't care) maar geen APM. }:O

• drgnsoul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07-2024
yep same here... no APM :(

Verwijderd

via de search (tijd zat hiero) kun je ong. 10 threads vinden , o.a. deze : [topic=308549/1/25]

suc6 >:)

Verwijderd

Topicstarter
sorry, ik had beter moeten zoeken hier Oplossing APM probleem XP stond wel wat nuttige info. En aangezien ik niet van plan ben om de hele shit voor zoiets onbenulligs opnieuw te installen laat ik lekker zitten. :z

Verwijderd

Kijk eens bij je apparaatbeheer, klik dan de optie verborgen apparaten tonen aan. Dan staat er waarschijnlijk een rood uitroepteken bij de NT Apm/Legacy-ondersteuning. Enable dat ding en je PC zet zichzelf weer lekker automatisch uit :+

Greetz,
Pagina: 1