Ja, ik ben er.

Was inkopen doen.
Niemand gebruikt dit, omdat het nogal onzinnig is om je geheugen langzamer lopend te hebben.
Natuurlijk is die 217MHz niet superstabiel vanwege het niet genoeg koelen van de northbridge. Hij loopt er wel op en benchen lukt ook wel redelijk, maar zodra het te warm wordt, dan loopt het vast.
Als je dan bijv. 200MHz neemt, dan loopt je geheugen maar op 150MHz. Daarnaast is het zo dat je geen dividers hebt voor je PCI devices en je AGP videokaart.
Je PCI kaarten moeten het dus met 50MHz doen en je arme videokaart krijgt 100MHz op zijn dak. Dit is natuurlijk niet ideaal en dus alleen maar leuk om even te testen.
Als ik op 168MHz draai, zoals ik constant doe, dan loopt mijn memory synchroon met mijn processor en heb ik natuurlijk een hogere memory score. Memory score is waar het elke processor altijd aan ontbreekt, en dus hoe hoger je memory speed, hoe sneller je machine is.
Mijn memory wil overigens tot 176MHz stabiel lopen. Dit is dan wel met 2 CRUCIAL modules op 3.1volt. Waarschijnlijk gaat het nog hoger, maar dan zal ik er toch een uit moeten halen. (Is bekend dat 2 of meer modules slechter overclocken dan 1 module)
Het is dus niet zinvol om deze FSB speed (200 of hoger) te gebruiken als je geen dividers hebt die je PCI en AGP speed omlaag brengen. Op dit moment kun je alleen maar het IWILL XP333 board hiermee gebruiken want deze heeft wel deze dividers. Dit is ook het enige board op dit moment.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB