Toon posts:

Heavy Metal Fakk2 WinXP ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Khep vandaag dus Fakk2 Heavy Metal gekocht. Zag't voor't eerst liggen maar blijkt dus al best oud spel te zijn (FRS rekent er nog steeds de volle mep voor maar ok).

Ik krijg et dus alleen niet aan de gang in WinXP, khep al compatibily modus geprobeers, zowel 95 als 98, maakt weinig uit, geeft allebei error bij opstarten. Patch kan ik niet installeren, zegt dat de game er niet opstaat. Dit is toch vreemd, Khep Quake3 en RTCW ook gekocht en das allebei ook Quake3 engine, en die werken zonder compatibility modus prima in WinXP.

Officiely site is ook al in geen tijden ge-update en't forum is dood, ben nu over wat andere fora aan't browsen, heb pas 1 opmerking over Xp gezien, en daar heeft niemand op geantwoord. Weet hier iemand hoe dit spel aan de praat te krijgen, wil et toch wel spelen eigenlijk, khep nie voor nix 100 piek neergelegd.

Verwijderd

Kwist zeker dat ie pas geleden langs was gekomen, en na 20 keer de search te hebben gebruikt kwam ie er eindelijk :

[topic=352615/1/100]

8-) *D

(je moet dus gewoon de nieuwste patch in de goeie language downen :) )

Verwijderd

Topicstarter
ehhehe, khep idd al zitten zoeken naar de UK versie, en khep een site of 10 gevonden, en ook evenzoveel broken links :(

kan nergens die UK patch downloaden, want nergens werkt die download link :(

Als iemand em heeft, zou die me ff op ICQ willen adden en hem me sturen, of me een link geven waar ik hem wel kan downloaden? (khep gamespot, 3dfiles en al die andere downloadsites al geprobeerd, de download is er wel, alleen als je dus gaat downloaden dan krijg je allerlei leuke errors in GetRight, die allemaal aangeven dat die file toch echt niet op hun server staat).

(khad trouwens ook de search gebruikt, maar kon geen Fakk2 topics vinden die over XP gingen)

Verwijderd

Topicstarter
ben al m'n broken links van vannacht nog eens afgeweest, en et gaat niet snel, maar khep er nu een paar die het af en toe wel ff doen, in combo met getright kan ik die hopelijk aan elkaar plakken, dus khep de file :)

Nogmaals dank