Dat hangt er mede vanaf wat er nu inzit 
Ik zou zelf al snel voor 128 MB gaan. 64 is vandaag de dag niet echt heel veel meer
edit: typo
Ik zou zelf al snel voor 128 MB gaan. 64 is vandaag de dag niet echt heel veel meer
edit: typo
Verwijderd
Wat Extra geheugen kan nooit kwaad, ik heb geen idee hoeveel jij nu in je pc hebt zitten qua RAM hoeveelheid.
Maar als je nu zit op 64 en je gooid er 128 MB bij dan kan dit zeker een betere performance opleveren.
Geheugen is een belangrijk aspect, maar ook je CPU en Hardeschijf zijn erg belangrijk.
Maar als je nu zit op 64 en je gooid er 128 MB bij dan kan dit zeker een betere performance opleveren.
Geheugen is een belangrijk aspect, maar ook je CPU en Hardeschijf zijn erg belangrijk.
Verwijderd
256MB 
Hoe meer hoe beter... alleen zou ik niet verder gaan dan 512MB... maar dat was je vast niet van plan
Hoe meer hoe beter... alleen zou ik niet verder gaan dan 512MB... maar dat was je vast niet van plan
Verwijderd
Ik denk van niet, jij hebt een vrij nieuw MoBo dus ik denk dat het geen probleem is om te gaan voor 256 MB of hoger.Op zaterdag 22 december 2001 01:14 schreef Shantiman het volgende:
Tja, 256... . Kan dat geen kwaad?
128 MB is ook wel voldoende, maar meer is zeker beter.
Helemaal als je werkt met Windows 2000/XP, dan zou ik persoonlijk niet lager gaan dan 128 MB anders draait het niet lekker.
Verwijderd
oef goede vraag, ik hoor zelf goede dingen over Mushki/schijnt alleen wat aan de dure kant te zijn.
Tsja en Kinston is toch ook wel een vrij bekend merk, volgens mij is het meeste wat in mijn pc zit merkloos spul/wat overigens ook goed werkt.
Tsja en Kinston is toch ook wel een vrij bekend merk, volgens mij is het meeste wat in mijn pc zit merkloos spul/wat overigens ook goed werkt.
Verwijderd
Het niveau hier op GOT wordt steeds lager..Op zaterdag 22 december 2001 01:06 schreef Shantiman het volgende:
Ik heb een Toshiba equium 3100m en ik wil dat deze sneller programmas opstart etc. Wat moet ik kopen:?
het hangt er vanaf. wil je gaan occen? anders kan een merkloos reepje ook wel. Als je wel gaat occen moet je geen brak geheugen hebben anders start ie niet op
Verwijderd
Aantal posts: 2Op zaterdag 22 december 2001 11:04 schreef battigoal het volgende:
[..]
Het niveau hier op GOT wordt steeds lager..
Gem. aantal posts/dag: 2
Hoe kan jij dat nou weten?
Verwijderd
Van mensen met dit soort reacties word ik toch zo moe hè !!!!!!!!!Op zaterdag 22 december 2001 11:04 schreef battigoal het volgende:
[..]
zegt de gast die hier gisteren geregistreerd heeftOp zaterdag 22 december 2001 11:04 schreef battigoal het volgende:
[..]
IDDOp zaterdag 22 december 2001 11:20 schreef insan1ty het volgende:
[..]
zegt de gast die hier gisteren geregistreerd heeft
256 Mb kan zeker geen kwaad. IMHO is 512 een max, daar boven merk je het niet echt
Verwijderd
Ik ben al een half jaar bij GOT geregistreerd!
Alleen ik heb laatst een nieuwe nick genomen..
maar zeg eerlijk 64 of 128 MB RAM
dat is toch logisch dat je met 128 meer kan doen..
Het niveau gaat dus echt omlaag..
maar zeg eerlijk 64 of 128 MB RAM
Met 512 moet je ook niet in je luie bureaustoel gaan zitten!256 Mb kan zeker geen kwaad. IMHO is 512 een max, daar boven merk je het niet echt
Zorg ervoor dat de XP core (bijv.) in het geheugen geladen wordt, verhoog de schijfcache, etc etc...
Doe je dat dan merk je zelfs bij licht photoshop + internetgebruik veel prestatie verschil.
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Als je mobo het aankan zou ik zeker een 256 MB module kopen dan heb je het tenminste even iets aan. De spellen en Progs worden met de dag zwaarder.
Hmm, ja, logisch voor jou. Maar hier zit misschien een persoon die er wat minder verstand van heeft dan jij en dan kan hij dat toch hier vragen. En natuurlijk mag jij vinden dat het niveau hier lager wordt, maar met welke rede plaats je dit hierOp zaterdag 22 december 2001 13:28 schreef battigoal het volgende:
Ik ben al een half jaar bij GOT geregistreerd!
maar zeg eerlijk 64 of 128 MB RAMdat is toch logisch dat je met 128 meer kan doen..
Edit: Nederlands is moeilijk
wat is die Toshiba equium 3100m eigenlijk? (processor,hd,enz)
Verwijderd
alleen win9x en me gaan flippen, 2k en xp (over nt weet ik het niet) gaan niet flippen... Persoonlijk zou ik altijd voor 2k of xp gaan, beste snelheid en stabiliteit!!Op zaterdag 22 december 2001 18:30 schreef Cybertje het volgende:
Hoe meer, hoe beter iig idd. Windows kan wel gaan flippen bij 512 of hoger, dacht ik.
ff offtopic
De topicstarter had wel ff de Faq kunnen doorlezen en een paar reviews kunnen lezen, daar had ie alle antwoorden kunnen vinden...
suc6 verder!!
Pagina: 1