PS2 Memory Cards

Pagina: 1
Acties:

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07-2025

Dracul

Ooh yeah!

Topicstarter
Ik overweeg een Playstation 2 aan te schaffen en zit eigenlijk met wat vraagjes aangaande de memory cards.

Vraag 1 : wat is het voordeel van het hebben van 2 memory cards ten opzichte van 1 memory card? Alleen meer geheugencapaciteit of ook extra mogelijkheden wat betreft player 1 en player 2?

Vraag 2 : werkt de memory card ook met spellen voor de originele playstation die je speelt op je playstation 2?

Thanx.

Verwijderd

als je allebei carrer mode wil doen in gt3 heb je 2 memorycars nodig. Je hebt ps1 memorycard nodig voor ps1 spellen...

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Sorry,niet goed gelezen,tis al laat :(
Mijn voorganger zei al wat ik wilde zeggen

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

als je allebei carrer mode wil doen in gt3 heb je 2 memorycars nodig.
Dit is stierenpoep }:O ... Je kan dan alleen makkelijk aan getunede auto's komen voor weinig...

Verwijderd

Nee dit is geen stierenpoep, in GT3 wordt automatisch je data geladen aan het begin van het spel. In die data is maar ruimte voor 1 carreer game...

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-01 22:14
Wij hebben hier een PS1 spel voor 2 spelers dat de kids spelen op de PS2 en die wil de data voor speler 2 opslaan op een 2e PS1 memory card. Hij kan dat niet kwijt op de eerste. En aangezien we er maar 1 hebben tja...

Verwijderd

/me slaat zichzelf op zijn voorhoofd...
Duh! eerst helemaal de vraag begrijpen en dan pas antwoorden of gewoon op tijd naar bed als je moe bent ;)
Pagina: 1