Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
stel em in windows eerst in 1024, stel dan je refresh rate in en zet dan je beeldscherm weer op je gewone resolutie
als het goed is onthoudt windows dan de refresh rate van die andere res.
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Ik heb het probleem altijd als ik in openGL speel dan gaat die altijd op 60Hz
Weet ook niet hoe dat kan.
Aha zou kunnen iddOp zaterdag 22 december 2001 00:57 schreef bobo1on1 het volgende:
stel em in windows eerst in 1024, stel dan je refresh rate in en zet dan je beeldscherm weer op je gewone resolutie
Ach, verder wat heb je eraan 75 Hz of 100 Hz je merkt het verschil toch niet???
Ik heb hier een beeldscherm goedkopie die op 85Hz staat. Als ik hem op 75Hz zet, zie ik dat echt wel.Op zaterdag 22 december 2001 01:00 schreef QuestGamer het volgende:
[..]
Aha zou kunnen idd
Ach, verder wat heb je eraan 75 Hz of 100 Hz je merkt het verschil toch niet???
Zo ook het verschil tussen 75 en 100Hz. (bij een LG 17"flat een keer geprobeerd).
Vreemd, 75x per seconde een beeldje of 85x per seconde een beeldje kan je toch niet zinOp zaterdag 22 december 2001 01:05 schreef executor het volgende:
Ik heb hier een beeldscherm goedkopie die op 85Hz staat. Als ik hem op 75Hz zet, zie ik dat echt wel.
75fps of 85fps in een spel merk je echt niet dat verschil, dus leg mij uit
Verwijderd
Ik merk het ook wel of ik op m'n IIyama met 100Hz of een LG met 85Hz werk , en dan effe beneden op dat 75Hz schermpje moet werken . Je ogen worden er veel moe-er van
Toevallig Win2k en een nvidia kaart? Moet je effuh refresh rate fix downloaden.Op zaterdag 22 december 2001 00:59 schreef Pimpimmers20 het volgende:
Ik heb het probleem altijd als ik in openGL speel dan gaat die altijd op 60Hz![]()
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()