Hoe verander ik hier me nick? Moet ik dan een nieuwe account maken? Of kan ik ook me huidige {-NBL-}Locutus account van nick veranderen?
Nick veranderen is helaas niet mogelijk met ubb. Als je dat per se wilt, moet je je opnieuw reggen.
Verwijderd
Misschien als je het ff lief aan een adje vraagt. Met deze versie van ubb worden volgens mij alle nicks nog opgeslagen in de Member directory als bijv Mephisto_.cgi
Als een adje dat zou renamen naar Mephisto.cgi wordt al mijn info verplaatst naar dat account... je kunt het proberen
Als een adje dat zou renamen naar Mephisto.cgi wordt al mijn info verplaatst naar dat account... je kunt het proberen
nee, dat heb ik ook al een keer willen laten doen, maar dat bleek dus onmogelijk te zijn. je word opgeslagen als een nummer (je account nummer) en niet als een naam.
Als het mogelijk was geweest, had ik de mijne allang laten veranderen in de nick die ik overal behalve op t.net/got en fok/fokforum heb : Rainstorm
Als het mogelijk was geweest, had ik de mijne allang laten veranderen in de nick die ik overal behalve op t.net/got en fok/fokforum heb : Rainstorm
Verwijderd
Andere manier:
eerst memberslist.cgi editten
Mephisto_|!!|#nummertje
dus Mephisto_ ff veranderen in de nick
#nummertje.cgi openen en de eerste regel ook ff die nieuwe nick neerplanten
eerst memberslist.cgi editten
Mephisto_|!!|#nummertje
dus Mephisto_ ff veranderen in de nick
#nummertje.cgi openen en de eerste regel ook ff die nieuwe nick neerplanten
Kan me voorstellen dat je het wilt veranderen. Lastig typen elke keer zo'n naam met accolades.
Maar de Star Trek verwijzing vind ik erg in orde!
Maar de Star Trek verwijzing vind ik erg in orde!
Idd, naam aanpassen binnen GoT kan helaas niet.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
da's al de 2e die het vraagt 
ben sinds dinsdag adje... aangezien ik 's avonds toch geen ene sodemieter te doen heb, behalve got afstruinen (en dat doe ik dus al sinds begin '99... kan je nagaan wat een leven ik heb
) kan ik er net zo goed nog wat nuttigs doen (niet dat posten nutteloos is hoor
)
de eerstvolgende die het vraagt, verwijs ik denkelijk naar deze uitleg
ben sinds dinsdag adje... aangezien ik 's avonds toch geen ene sodemieter te doen heb, behalve got afstruinen (en dat doe ik dus al sinds begin '99... kan je nagaan wat een leven ik heb
de eerstvolgende die het vraagt, verwijs ik denkelijk naar deze uitleg
Pagina: 1