Toon posts:

Msi K7T 266 Pro2 RU: Overklokbaar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of dit plankje goed is over te klokken?
Wat ik gelezen heb is dat toen hij uitkwam het niet mogelijk was om de fsb te veranderen. :?

Hoe zit dat op dit moment?
Ik ben van plan om dit bord morgen te halen.
Zijn er mensen met ervaring hiermee? Zo ja...is het een goede keus of moet ik bv. voor de Asus A7V266-E gaan?

Een peinzende tweakert.

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb dan geen RU-versie, maar ik kan de fsb met gemak wat opkrikken om van mijn 1.53 ghz AthlonXP een 1.6 ghz te maken. (genoeg voor mij)

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik heb dan ook die MSI ,maar zonder RU ,en ik vindt het erg tegenvallen wat overklokken betreft.Ik heb dan een Athlon XP 1900+ met Crucial geheugen en ik kan de FSB op 140 zetten dat is het dan.Ik denk zelf dat mijn scsi controller met schijven op dat bordje het niet leuk vind om wat meer FSB te hebben.Voor de rest een prima bordje hoor.En ik denk dat het weinig zin heeft deze proc te unlocken.En extra voltage geven haalt ook niks uit,dan gaat mijn pc nog harder over z'n nek.

Verwijderd

Ik heb het zelfde bordje (zonder RU)

Mijn 1800+ (11.5*133) loopt perfect op 2000+ (12.5*133)
De limmit is (bij mij) 12.5*138=1725 / 2100+

Verwijderd

Als je wilt overclocken: Epox EP-8KHA+ :P (de nieuwste beta bios ondersteund FSB t/m 210 Mhz. :9~ )

Verwijderd

Topicstarter
Ok, het is dan toch een goede keus?
Ik las dat die fsb maar tot 166 mhz ging oid. Zal dat met een bios update verholpen worden?

Bedankt voor de reactie's

• Kawa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:51
ram voltage gaat standaard maar tot 2.7 volt :(
Pagina: 1