I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Ik weet niet precies hoe het toen gelopen is, maar ze moesten wél weg...
Voobeelden:
"Mega Veel Mega Babes !! (Warning : 10 Mb !!) :)"
"Wonderful Girls"
Ik heb ze nu wel gezien hoor.
Verwijderd
ALS HET JE NIET INTERESSEERT, DAN LEES JE ZE TOCH NIET???
Simpel toch? Als ik een topic tegen kom die me niet aanstaat, dan kijk ik daar ook niet.
Verwijderd
Koop een cd-rommetje met GoT BC1 en spit die door of ga http://searchgot.cjb.net doorbladeren.groeten van een member met nostalgische gevoelens naar het GOT "vroeger"
Gut, hoe zou dat nou toch komen ? Door dat gescheld misschien ? Of door de spamming op dit forum ? Of door die ongewenste prive-mailtje op mijn adres ?Ik heb het idee dat sommigen een hekel hebben aan Astra en TTC
Virussen? Scan ze hier!
RickJansen --> neej,oke heb je helemaal gelijk in, ik vind het heus niet erg
om een beetje over auto`s te lullen enzo. Maar niet constant! er worden wel heel errug veel "auto"topics geopend door muf muf club en ASS(tra). En die topics gaan gewoon nergens over deze zijn alleen bedoeld om flames te ontlokken en om hun irri kl#te site te promoten,als die gasten nou gewoon een normaal onderwerp aansnijden,dan vind ik het best...
Ali Sayin--> grow up!
asmoday--> ik kan me errug vinden in jouw reactie,het irri gevoel komt gewoon door al hun spam en flame geklets en ik merk dus dat ik zeker niet een van de enige gasten ben die zich hier aan ergerd!
Egberthmm,dat klopt ja dat weet ik nog,misschien moeten tuf tuf club en astra ook maar eens een "waarschuwing" krijgen
Revolution-->check asmoday`s reactie,ik heb ook geen hekel aan auto`s maar wel aan HUN irri gespam en dat lokt flames uit! Laat ze eerst maar eens een fatsoenlijke topic openen waar hun site niet vanaf gelinkt word! EN als mijn een topic niet intreseer dan lees ik hem ook niet MAAR ze moeten het gewoon niet te bont maken!
daar irriteren ook andere tweakers aan!
nou moet je ophouden hoorKoop een cd-rommetje met GoT BC1 en spit die door of ga http://searchgot.cjb.net doorbladeren.
Wildhagen-->lijkt me duidelijk! (kill those basterds
/me uit! (credits aan itsme!)
I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
die gaan wel ergens over. over auto's nl. en Astra en TTC willen geen flamewar. dat is wat jij er van maakt.die topics gaan gewoon nergens over deze zijn alleen bedoeld om flames te ontlokken
sinds 1956 is de kijkplicht afgeschaft (echt waar!), dus ff gewoon je mond dichthouden, en niet meer op die topics klikken ja!.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
lees jij deze topic nou eens GOED!
en bestudeer de reacties eens goed,fool!
Verwijderd
Ik heb deze thread 3 keer gelezen om er zeker van te zijn dat ik niet iets over het hoofd heb gezien, maar volgens mij ligt het probleem toch echt bij jou!
Er is niemand die jou verplicht om de topics van TufTufClub of Astra te lezen, dus als je daar geen zin in hebt klik dan gewoon niet op die links.
En er zijn genoeg mensen die alle auto-fora wel interessant vinden, dus laat iedereen lekker in zijn waarde.
Ik zelf vind het ook niet echt boeiend, dus lees ik het ook niet, het is allemaal zo simpel...
Alsof er iemand op postings van jou zit te wachten (NOT)
ik lees die shit ook niet maar ik hou niet van al da gespam ....KLAAR
slotje erop het is mij al weer duidelijk...
het zal wel weer bij mij liggen (NOT!)
Ik erger me aan gescheld en aan het iedereen die tegen je is de grond in boren.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
met zo`n nick?
ik ben nu wel teleurgesteld ik had wel
verwacht dat hier wat meer begripvollere
peopletjes zouden komen,niet dus...
nou kan ik ook wel even gaan zielo-en
om dan te zeggen "reageer dan niet in mijn topic" maar dat doe ik niet!
Laat maar zitten aangezien ik geen flamewar wil starten, ik weet nu hoe jullie er tegenover staan,slotje erop en vergeten deze topic...
over en uit! sluiten maar! [@]-je erop..
Verwijderd
Je begint zelf met schelden.
Heel vreemd...
Je bent wel zo kort door de bocht door de zeggen dat de dingen die je ergeren op moeten rotten. Als jij een eigen forum hebt, waar duizenden mensen komen, mag je mensen kicken en bannen, en topics wissen zoveel je wilt, maar volgens mij is dit forum van Femme, dus zolang hij er geen probleem mee heeft, mag het toch blijven staan?
Persoonlijk erger ik mij vreselijk aan jou. Moet ik nu hier ff een topic starten om te vragen of ze je een IP-ban kunnen opleggen? Dat die ik toch ook niet?
Laat dan die Astra en TTC met rust, want ik weet zeker dat er ook mensen zijn die de hele sjit wel lezen. (Ik ook).
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
Maar om naar het orginele topic terug te gaan: wat is er verkeerd aan auto topics? Er worden wel onzinnigere dingen verteld! En TT en Astra zijn in feite nooit begonnen met schelden; het waren altijd anderen die grof in de mond werden. Als iemand zo idioot is om met 160 over Leenderheide te vliegen, en dat hier te melden, dan is-ie daar vrij in.
Ik vind TT ook een gevaar op de weg. Maar eerlijk is eerlijk: hij heeft in veel dingen gelijk, en zijn site is best wel handig.
nou heb ik het dus gedaan?
en omdat ik geen flamewar wil starten
zei ik toch al dat ik deze topic dicht wil?
enneuh,ik VRAAG wat jullie ervan denken en ik geef MIJN mening. that`s it en dan wil
jij me meteen nomineren op een ip-ban?
vind ik een beetje zielig....
en dirk-jan wie begint er nou met schelden?
en dingen zoalssinds 1956 is de kijkplicht afgeschaft (echt waar!), dus ff gewoon je mond dichthouden, en niet meer op die topics klikken ja!.
moet je dus niet gaan doen!weedty, ben niet boos op ons, het is je vader die ervoor gezorgd heeft dat je zo slecht in de huidige maapschappij past.
Je bent wel zo kort door de bocht
zo`n opmerking is pas zielig!
wat ben jij voor een figuur om zoiets neer te zetten?
ik zeg toch ook niet dat je moeder een hoer is en dat jij van de melkboer bent? da`s echt onder de maat en zoals ik al zei,ik wou gewoon peilen hoe iedereen erover denkt..
nou en er is uit gekomen dat jullie niet dezelfde mening hebben dan ik, dus word het voor mij dus: aanpasseuh! en niet op auto-topics klikken...
punt.
Verwijderd
Hierin staat niets over bepaalde eigenschappen van je ouder(s), maar alleen maar over je eventuele opvoeding.weedty, ben niet boos op ons, het is je vader die ervoor gezorgd heeft dat je zo slecht in de huidige maapschappij past.
Ik leef met je mee, ik ben die tuftuf en astra figuren ook goed zat. Ik zie ze ook liever vandaag als morgen oprotte met dat auto-gespam maar ja, het schijnt te mogen, dus ik denk dat er momenteel nog weinig aan te doen is.
Dit topic is gesloten.
![]()