Toon posts:

een bekent probleem.

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jah hoor.

het start op met piepen en geen hd ratel en geen beeld.
denk ik oh verkeerde aan sluiting.

ik haal de hd stekker er uit en die van de cd-rom.

nog steets gepiep en en geen beeld terwijl die een week gelede wel zo opstarte. :? :? :? :?

het enigste dat ik weet dat het een amd 300 met een mobo met een ALI chipset is.

geheugen heb ik getest op me comp er werkt hd ook een cd-rom ook.

maarnu blijft die nog steeds piepen zelfs als ik bijna alle stekkers er uit heb.

need help!!

Verwijderd

Al gedacht aan de videokaart? hoeveel peeps hoor je, zijn het constante peeps of 3x achter elkaar.

Bij 3 peeps is het de videokaart, die misschien los zit of kapot is.

Verwijderd

Wat voor piep ? de systeemspeaker in je kast ? zoja, zijn het er 3 ? dit houdt in dat je AGP niet goed zit, is het een andere soort piep of meer dan zet het er neer.. :?

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 23:22 schreef Devil_2000 het volgende:
Al gedacht aan de videokaart? hoeveel peeps hoor je, zijn het constante peeps of 3x achter elkaar.

Bij 3 peeps is het de videokaart, die misschien los zit of kapot is.
Aw niet alleen sneller maar ook nog beter uitleg.. damn |:( >:) (het is trouwens "een bekenD probleem ;) )

Verwijderd

Topicstarter
had stront in mijn ogen want door dat ik het stekkertje van de monitor te hard er heb gedaan was minjn video kaart los gegaan dus verwijder of sluit deze topic maar.

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 23:26 schreef narfpower het volgende:
had stront in mijn ogen want door dat ik het stekkertje van de monitor te hard er heb gedaan was minjn video kaart los gegaan dus verwijder of sluit deze topic maar.
Het overkomt de besten zullen we maar zeggen, ik weet er alles van ;(
Op vrijdag 21 december 2001 23:23 schreef DooM_DonuT het volgende:

[..]

Aw niet alleen sneller maar ook nog beter uitleg.. damn |:( >:) (het is trouwens "een bekenD probleem ;) )
Teveel eer, dank u :Y) :+
Aw shutup.. >:) :+
:X :P :+

Verwijderd

Te veel eer, dank u :Y) :+
[/quote]

Aw shutup.. >:) :+

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Shadddaap >:).
Pagina: 1