'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Hier staat hij op internet:
http://www.vincent-tac.de/cd_s1.htm
Dit staat er onder andere bij:
* FoxMan is erg blij met zijn oude (tweede-handse) B&O-CD-speler (leest CD-R's super goed)
http://www.vincent-tac.de/cd_s1.htm
Dit staat er onder andere bij:
En ik denk dat ze dan ook een lasertje van flips gebruiken en die kunnen normaal gesproken wel CD-R's draaien, maar waarom zou je dat doen? Zo'n CD-speler "verdiend" veel beter dan een gebrand schijfje, of je moet branden met een los component, maar alle kans dat als je hier op GoT zit dat je het met een PC'tje doet. En aangezien je met een PC-brandertje lang geen kwaliteit haalt die je hebt met een originele CD hebt zou ik liever voor het origineel gaan van een CD, want dat moet toch uitkunnen als je zo'n CD-speler kopen kuntAls Herz ist ein Philips Abspielchassis CD7-II mit Digital Server System eingebaut.
* FoxMan is erg blij met zijn oude (tweede-handse) B&O-CD-speler (leest CD-R's super goed)
LinuxFox, because penguins aren't even furry
Thnx voor je reactie....en trust me...ik heb dat ding gekocht om er ECHTE CD's mee af te spelen
Anders had ik er ook echt geen Vincent SV231 Class A versterker en Xanadu DS14mg speakers bij gekocht
Ik wilde alleen gewoon even weten of het kon.
Is wel een goed begin van het nieuwe jaar dacht ik zo
Is wel een goed begin van het nieuwe jaar dacht ik zo
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Goh leuke set dan zeg, ik heb een tijd de sv 233 gehad, die speler is inderdaad ook mooi, cd-r kan ie aan, mag ik vragen waar je die spullen gaat kopen?
Van der Molengraft HiFi op de Aalsterweg in Eindhoven. Prima zaak, heel vriendelijk en kundig personeel...en bereid om veel voor de klant te doen (heb gisteren nog een keer zitten luisteren (3 uur lang), met verschillende speakers omdat ik al wel over de componenten uit was). Niets was ze te veel, ook niet toen ik aan het einde van mijn luistergenot nog een keer of 2/3 de Xanadu DS14ALU en DS14MG heb om laten wisselen om te bepalen welke ik het mooiste vond 
En bij bestelling meteen mooie korting op de apparatuur gehad en met het definitief uitzoeken van de kabels ook nog 40% korting
Toch netjes.
En bij bestelling meteen mooie korting op de apparatuur gehad en met het definitief uitzoeken van de kabels ook nog 40% korting
Verwijderd
Wat voor kabels? Inderdaad leuk setje. Ik stond een jaar geleden op het punt een stel Xanadu's te kopen tot ik op het laatste moment Alr Jordan Take 6 luidsprekers kon kopen voor een prikkie.
Vincent is goed, al ken ik daar alleen de versterkers van.
En inderdaad...bij die speciaalzaken nemen ze echt de tijd om je te laten luisteren. En als de set uiteindelijk thuis niet bevalt doen ze niet moeilijk en laten ze je zo iets anders proberen.
Vincent is goed, al ken ik daar alleen de versterkers van.
En inderdaad...bij die speciaalzaken nemen ze echt de tijd om je te laten luisteren. En als de set uiteindelijk thuis niet bevalt doen ze niet moeilijk en laten ze je zo iets anders proberen.
Kabels worden van den Hul exemplaren. Voor de interconnect de D-102 III Hybrid of de The First en voor de speakerkabels de Goldwater of misschien Magnum Hybrid, maar zoals ik al gezegd heb, dat is nog ter overleg.
Heb er wel extreem veel zin in, want man oh man, wat klinkt die set gruwelijk mooi. Heb er ook nog een hele zooi andere speakers op aan laten sluiten, maar het totaalbeeld van die Xanadu's is zo fraai (en dat laag gaat echt heeel erg mooi laag, beschaafd en niet zo kneiterhard)... JUMMIE!!!
* Dexter is blije vogel, wel arm, maar heel blij.
Heb er wel extreem veel zin in, want man oh man, wat klinkt die set gruwelijk mooi. Heb er ook nog een hele zooi andere speakers op aan laten sluiten, maar het totaalbeeld van die Xanadu's is zo fraai (en dat laag gaat echt heeel erg mooi laag, beschaafd en niet zo kneiterhard)... JUMMIE!!!
* Dexter is blije vogel, wel arm, maar heel blij.
Wacht nou ff, is dat zo?Klinken gebrande cd's slechter dan het origineel?Het is toch een digitale kopie?
Blobber snapt het ff niet
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
V/d hul bekebeling is inderdaad goed, ik heb die 102 tussen mn cd en pre-amp zitten bevalt me best, ls kabel de d-352 met wbt spades en bananen eraan, ook zeer aan te raden (jammer dat die dingen 33 piek per stuk kosten
)
dacht je dat alles dat digitaal is nooit fouten maakt en alles altijd perfect doet? nee dus.Op zaterdag 22 december 2001 12:36 schreef blobber het volgende:
Wacht nou ff, is dat zo?Klinken gebrande cd's slechter dan het origineel?Het is toch een digitale kopie?
Verwijderd
Dit gaat oorlog worden gok ik maar dit is niet om te stoken...Het idee van een cd-brander (audio of computer component is precies gelijk alleen in het geval van audio zit er een micro controller tussen ipv een X86 of ander systeem in combinatie met een os en brandpakket. Over het algemeen wanneer je een CD-brander gebruikt zal je een nagenoeg perfecte copie krijgen omdat deze een buffer heeft en de mogelijk heeft om stukken meerdere keren te overlezen evt op lagere snelheid. Dus een gebrande cd heeft dezelfde data qualiteit als een cd. Nadeel is echter dat een gebrande cd een mindere reflectie heeft als een orgineele cd wat het lezen door een audio cdspeler moeilijker maakt of onmogelijk ... zo heb ik hier nog een aantal BS cdtjes liggen welke me cdspeler absoluut niet leest ....
de rest van me gebrande cd's wel. Gelukkig heeft de cdspeler in de auto (philips) waarvoor deze bedoelt zijn hier geen last van en kan ik de orginele op me thuis set draaien.
gebrande CD's zijn inderdaad geen 1:1 kopie van het origineel. gebrande data-cd's ook niet trouwens. Voordeel van Data cd's is dat er zo'n 20% foutcorrectie is, bij audio is dat niet zo. Daarom kunnen gekopieerde cd's theoretisch slechter klinken
<font size=1>Al denk ik dat een groot deel daarvan psychologisch is ;)</font>
<font size=1>Al denk ik dat een groot deel daarvan psychologisch is ;)</font>
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Als je een CD'tje in een PC brand dan is het nadeel dan PC-branders een andere grote hebben voor een bit dan gewone muziek cd's en daardoor krijg je getik (ik weet het, je hoort het bijna niet, maar je wilt goed geluid als je zo'n audio-set koopt), je kunt wel bijvoorbeeld een Audio-CD-Recoder van Philips kopen, die schrijven wel goede bitjes
LinuxFox, because penguins aren't even furry
Pagina: 1