Komen op deze beurs ook pc winkels enz? Of zijn het allemaal van die kraampjes met "van de vrachtwagen gevallen" spullen? En kan je er dus een pc samenstellen??
Dump, het woord zeg het al.... Rommel.
Dus oude spullen, niets voor mij...
Dus oude spullen, niets voor mij...
Whatever.
Ook genoeg nieuwe spullen van winkels. Maar de behaalde winst is daar niet meer.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Wat bedoel je daar mee??Maar de behaalde winst is daar niet meer.
Ik ben op de vorige PC dumpdag geweest, en ik vond het best wel een spectaculaire beurs (niet qua grootte, maar wel qua prijzen). Mycom stond er ook, Maxtor 40 Gb 7200 RPM was toen bijna 100 piek goedkoper dan in de winkel.
Ook leuk, AMD K6-2 niet voor de belachelijke prijzen van 100 piek of hoger, maar die lagen daar voor fl 35,- (voor een 380 Mhz). Heb daar toen een Matrox Mystique G200 MET tv-out (die tot 1024 x 768 gaat) gekocht voor fl 50,-. Verder zijn er gewoon wel leuke aanbiedingen, er is best wel wat oude troep, maar als je net die oude troep zoekt, is het meestal ook nog goedkoop....
Ook een leuke van de vorige PC Dump, je kon een laptop-schijfje kopen, van 1,6 Gb, voor 150 piek ofzo, en je kon kiezen of je er een complete 486 laptop omheen wilde of niet.
Tsja, als ik morgen tijd (en geld) zou hebben zou ik er weer naartoe gegaan zijn denk ik.
Ook leuk, AMD K6-2 niet voor de belachelijke prijzen van 100 piek of hoger, maar die lagen daar voor fl 35,- (voor een 380 Mhz). Heb daar toen een Matrox Mystique G200 MET tv-out (die tot 1024 x 768 gaat) gekocht voor fl 50,-. Verder zijn er gewoon wel leuke aanbiedingen, er is best wel wat oude troep, maar als je net die oude troep zoekt, is het meestal ook nog goedkoop....
Ook een leuke van de vorige PC Dump, je kon een laptop-schijfje kopen, van 1,6 Gb, voor 150 piek ofzo, en je kon kiezen of je er een complete 486 laptop omheen wilde of niet.
Tsja, als ik morgen tijd (en geld) zou hebben zou ik er weer naartoe gegaan zijn denk ik.
Failliete (schrijf ik dat goedOp zaterdag 22 december 2001 00:31 schreef thevisman het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar mee??
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Pagina: 1