.
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:29 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:29 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ff serieus, zou wel leuk zijn om dat een keer te zien, in 1-of-andere-vorm.Op vrijdag 21 december 2001 23:00 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Dan wil ik ook wel een "behind-the-scenes" tour meemaken
behind the scenes van GoT is al een keer langsgekomenOp vrijdag 21 december 2001 23:02 schreef WaarAnders het volgende:
[..]
ff serieus, zou wel leuk zijn om dat een keer te zien, in 1-of-andere-vorm.
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:29 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:29 ]
nope.Op vrijdag 21 december 2001 23:08 schreef WaarAnders het volgende:
maar hoe zit het met het nieuwe forum? Kan er niet wat meer info naar buiten komen? In een apart forum of mededelingen forum?
En dan melden ze "we hebben dit gedaan"Op vrijdag 21 december 2001 23:08 schreef WaarAnders het volgende:
maar hoe zit het met het nieuwe forum? Kan er niet wat meer info naar buiten komen? In een apart forum of mededelingen forum?
ACM bedoelt dat we niet elke week een statusraport van hoe en wat we nou doen qua kopen/maken/aanpassen/herkiezen/weetikveel van een nieuw forum doen. Omdat het anders een groot 'hoever zijn we al' achtig gebeuren wordt.Op vrijdag 21 december 2001 23:17 schreef ACM het volgende:
[..]
nope.
Hee, kijk nou, de ACM vertaal module.Op vrijdag 21 december 2001 23:22 schreef JvS het volgende:
[..]
ACM bedoelt dat we niet elke week een statusraport van hoe en wat we nou doen qua kopen/maken/aanpassen/herkiezen/weetikveel van een nieuw forum doen. Omdat het anders een groot 'hoever zijn we al' achtig gebeuren wordt..
Aannames zijn fataal.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:28 ]
Je bent programmeur of je bent het nietOp vrijdag 21 december 2001 23:43 schreef hdd het volgende:
W00t, goede compressie zeg![]()
mijn nick is wasigh en ik heb niets met het nieuwe forum te makenOp vrijdag 21 december 2001 23:05 schreef hdd het volgende:
[..]
Neej, ACM, wasign en nog een paar P&W'ers d8 ik
Layout lijkt me redelijk forumsoftware onafhankelijk. Kijk maar naar fok, dat draait ook op topix...Op zaterdag 22 december 2001 21:45 schreef Lampie het volgende:
Maar, gewoon ff een vraagje, blijft de lay-out en het kleuren gebruik wel hetzelfde?
* wasigh hoopt daar eigenlijk ook opOp zaterdag 22 december 2001 23:15 schreef ecteinascidin het volgende:
Om de week een statusrapport is idd een luxe.....
Maar ik kom niet verder dan de officiele info dat er niets gebeurt.
Onofficieel weet ik dat er druk bezig is, maar hoe en wat en wie en hoelang en wanneer en waarvoor, daar heb ik nog niets over gezien.
* wasigh denkt dat een voortgangsneakpeak per 3 maanden wel te doen zou moeten zijn.
Och, dan heb ik nog 2 maanden toch?Op zaterdag 22 december 2001 23:15 schreef ecteinascidin het volgende:
* ACM denkt dat een voortgangsneakpeak per 3 maanden wel te doen zou moeten zijn.
Op zondag 23 december 2001 04:07 schreef wouter76 het volgende:
volgens mij gaan ze over op een EZboard forum...
neej op wwwtreads nou goed?Op zondag 23 december 2001 04:07 schreef wouter76 het volgende:
volgens mij gaan ze over op een EZboard forum...
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Niet op UBBOp zondag 23 december 2001 11:27 schreef SteAlthmAn het volgende:
[..]
neej op wwwtreads nou goed?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Jaah! Laten we weer overstappen op dat geweldige UBB!Op zondag 23 december 2001 11:48 schreef pier het volgende:
[..]
Niet op UBB![]()
ALT + Printscreen, Paint (of een andere image editor) openen, plakken, opslaan als gif / jpg, uploaden, klaarOp zondag 23 december 2001 12:09 schreef RenevdVeen het volgende:
Het ziet er best leuk uit. Maar ik weet niet hoe ik een screenshot moet maken helaas...
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Op zondag 23 december 2001 12:36 schreef steije het volgende:
[..]
ALT + Printscreen, Paint (of een andere image editor) openen, plakken, opslaan als gif / jpg, uploaden, klaar
Mja... Is idd vervelend screenshots maken he?Op zondag 23 december 2001 12:09 schreef RenevdVeen het volgende:
Het ziet er best leuk uit. Maar ik weet niet hoe ik een screenshot moet maken helaas...
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....
hehe, jij stiekemerdOp zondag 23 december 2001 16:16 schreef MoBi het volgende:
hmm, volgens mij zitten er inderdaad wat leuke features in chem. Als het lijstje met specs op je homepage ruimte klopt.
Waar staat dat lijstje danOp zondag 23 december 2001 16:16 schreef MoBi het volgende:
hmm, volgens mij zitten er inderdaad wat leuke features in chem. Als het lijstje met specs op je homepage ruimte klopt.
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
die is net verwijderdOp zondag 23 december 2001 16:44 schreef brammus het volgende:
[..]
Waar staat dat lijstje dan![]()
kwillum ook zien...
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:23 ]
Is dat een voordeel voor ons?Op zondag 23 december 2001 16:57 schreef WaarAnders het volgende:
dan hebben tweakers het recht om het aantepassen, voor hun eigen site.
Dat zou een voordeel kunnen zijn...Zo kunnen er dus ook makkelijker fouten uitgehaald worden en eventuele aanpassingen gedaan worden.
Is al gezegd, tenminste, dat we het niet zeggenWanneer moet het forum eigenlijk klaar zijn?
Of we breiden "devtrack.tweakers.net" wat verder uit...Op zondag 23 december 2001 17:32 schreef hdd het volgende:
Voor aanpassingen kun je gewoon een topicje openen
ego-tripperOp zondag 23 december 2001 17:32 schreef ACM het volgende:
Is dat een voordeel voor ons?
niet devtrack, maar die andereOf we breiden "devtrack.tweakers.net" wat verder uit...
Wat ik een voordeel van open source zou vinden, is dat het makkelijk zou zijn dat het PHP-ende deel van GoT(er wordt toch PHP gebruikt of is dat ook geheim?) zelf ook patches zou kunnen maken om bugs op te lossen, of gewoon om dingen te verbeteren. Nou weet ik niet of jij dat wil, of dat je de development liever compleet in eigen hand houdt.Op zondag 23 december 2001 17:32 schreef ACM het volgende:
Dat zou een voordeel kunnen zijn...
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Apart forum of gewoon een faqOp zondag 23 december 2001 17:43 schreef Taradino nog meer dan dit:
[edit]
Ik bedenk me net nog een nadeel: namelijk dat heel veel GoT-usertjes dit forum ook op willen zetten en dat P&W dan straks geflood wordt met setup-vragen hierover.
Jammer dat ik hem wel gebackuped heb, maar ik geef hem niet vrij hoor.Op zondag 23 december 2001 16:48 schreef chem het volgende:
[..]
die is net verwijderdom te voorkomen dat men vragen gaat stellen (of eisen)
*Kuch* ICQOp zondag 23 december 2001 18:05 schreef MoBi het volgende:
Jammer dat ik hem wel gebackuped heb, maar ik geef hem niet vrij hoor.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
och, zo wereldschokkend is-ie nou ook weer niet. Alles wat er nu inzit, zowel back- als frontend staat als een lijstje opgesomd, tezamen met wat nieuwe zaken. En die nieuwe zaken, daar gaan mensen vast naar vragen bij het nieuwe forum.Op zondag 23 december 2001 18:05 schreef MoBi het volgende:
[..]
Jammer dat ik hem wel gebackuped heb, maar ik geef hem niet vrij hoor.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:22 ]
Apart forum kan wel, maar een faq helpt niet echt, dat merken we nu ook wel.Op zondag 23 december 2001 17:57 schreef WaarAnders het volgende:
[..]
Apart forum of gewoon een faq
Nooit last van gehad, maarreh /offtopic?Op zondag 23 december 2001 19:07 schreef hdd het volgende:
[..]
Nee joh, dan heb je kans dat je berichten niet aankomen
Had ik tenminste wel..
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq