Microsoft stuurtje probleem

Pagina: 1
Acties:

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:36
Ik heb vandaag Win 2000 geinstallerd en nou werkt de software voor m'n Microsoft Sidewinder Precision Racing Wheel niet meer, die doet het nml. alleen onder 95 en 98. Maar ik heb die dingen wel echt nodig aangezien ik uhm anders niet goed krijg in GP3. (hij gebruikt nu nml. voor het gas de x-as (of was ut nou de y-as (??) en voor de rem de z-as en dat gaat in gp3 niet helemaal lekker.

Dus wie o wie kan mij helpen?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

al gezocht naar nieuwe drivers?

/dev/null

• Phydomir
Jep.
Nieuwste zijn (op de sidewinder site) 3.20. Daar heb ik het probleem dus mee. (zijn d'r misschien onofficiele drivers die wel in win 2000 werken??)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Phydomir
IS d'r echt niemand die mij aan de win2k drivers kan helpen???

Verwijderd

mickeysoft zelf? sorry, geen id verder

• spocky
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vreemd, bij mij werkt het stuurtje gewoon onder Win2k. Hij wordt gewoon herkend zonder dat ik drivers hoef te installeren.

Werkt hij wel als je via het configuratiescherm en dan spelbesturingen op eigenschappen van het stuurtje klikt?

Als dat zo is hoef je in GP3 in de advanced options van je stuurtje alleen maar te veranderen wat je gas en rem assen zijn.

Portugese Wijn

• Phydomir
Op zondag 23 december 2001 11:37 schreef Spocky het volgende:
Vreemd, bij mij werkt het stuurtje gewoon onder Win2k. Hij wordt gewoon herkend zonder dat ik drivers hoef te installeren.

Werkt hij wel als je via het configuratiescherm en dan spelbesturingen op eigenschappen van het stuurtje klikt?

Als dat zo is hoef je in GP3 in de advanced options van je stuurtje alleen maar te veranderen wat je gas en rem assen zijn.
Damn, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. Nu werkt ie wel :D

-----
slotje...

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 22:46 schreef Phydomir het volgende:
Ik heb vandaag Win 2000 geinstallerd en nou werkt de software voor m'n Microsoft Sidewinder Precision Racing Wheel niet meer, die doet het nml. alleen onder 95 en 98. Maar ik heb die dingen wel echt nodig aangezien ik uhm anders niet goed krijg in GP3. (hij gebruikt nu nml. voor het gas de x-as (of was ut nou de y-as (??) en voor de rem de z-as en dat gaat in gp3 niet helemaal lekker.

Dus wie o wie kan mij helpen?
ehhmmm.. ik heb drivers erbij gekregen en daar staat zelfs op de CD win95/win98/winME/win2000 drivers... volgens mij dezelfde als jij.. Maar goed bij mij werkt alles iig perfect in w2k

• Phydomir
hij werkt nou iig maar nog niet helemaal zo als ik wil.

Ik vind nu nml. dat hij te traag reageerd, ik moet nu dus voor bv. een 90 graden bocht m'n stuur helemaal om draaien. Toen ik nog wel die software had kon je de dead zone (toch??) instellen zodat hij ook al op kleinere stuur uitslagen goed reageerd.

Weet iemand waar ik dit nu kan veranderen?
(kep dus niet die software geladen en ga gewoon naar de "gaming options" (ook zoiets vreemds, alles in is het nederlands behalve dat) en dan kan ik wel kalibreren ed. Maar de gevoeligheid kan ik niet aanpassen.

• Phydomir
niemand??

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
Bij mij werkte 't CDtje gewoon... en anders die hele sites leegleechen. No problems hiero.
Pagina: 1