mensen hoe kan ik de de namen uit de inlogscherm verwijderen na het inloggen blijft de naam in een keuzelijst| :(
inloggen als iets anders en dan de naam en wachtwoord niet opslaan.. of bedoel je dat nie?
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Bij het aanmelden onthoud hij het aantal email adressen die zich hebben aangemeld, dus bijv als mn zusje aanmeld dan zie je haar email adres in de lijst enz..ik wil deze aanmeldingsnamen verwijderen..Op vrijdag 21 december 2001 22:45 schreef neggix het volgende:
inloggen als iets anders en dan de naam en wachtwoord niet opslaan.. of bedoel je dat nie?
alvast bedankt
Verwijderd
bij opties --> accounts de info weggooien? dan krijg je zo'n blanco inlogschermpje als het goed is. kweenie of je dit bedoelt
Heb je Windows XP? Zo nee, dan werkt de bovenstaande optie toch of nie? Zo ja, dan kijk ik nog ff.. 
ok, dat wordt in ieder geval niet in reg opgeslagen
ok, dat wordt in ieder geval niet in reg opgeslagen
Ja ik had het ook. In je configuratie scherm staat dus ACCOUNTS en daan kan je .net paspoorten veranderen. Of bedoel je dit inderdaad niet?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik gebruik win xp prof , probleem is dat er meerdere mensen hebben aangemeld op msn bij mij thuis en dan blijven de aanmeldingsnamen (email adressen) in de lijst..ik wil die verwijderen zodat alleen mijn email adres in de inlogscherm blijft en dat ik niet tussen al die mails moet kiezen....Ik heb bij acounts in opties gekeken maar ik kan daar geen info verwijderen.
Verwijderd
Als je ff in dit topic kijkt: [topic=333293/1/25] kun je zien hoe ik daar de oplossing heb gegeven. Laat maar horen of het je lukt!
Pagina: 1