hey, ik heb iets gemist. Heb je een link voor meer info?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
heb hem hier op me hd staan
tjah maar goed dat je het bericht neerzet want ik was het spel helemaal vergeten
tjah maar goed dat je het bericht neerzet want ik was het spel helemaal vergeten
Ik heb helemaal geen info over de game.Op vrijdag 21 december 2001 23:08 schreef ND het volgende:
hey, ik heb iets gemist. Heb je een link voor meer info?
Ik weet alleen dat ik hem straks effe ga bekijken.
Ben eerst nog even iets anders aan het kopen.
http://www.eurogamer.net/content/ss_williamsf1
een paar plaaatjes!!
het is iig geen sim, want het is gemaakt door THQ, en die maken volgens mij vooral arcade spellen...
alhoewel ze ook meegewerkt hebben aan Merc. Benz Truck Racing, en dat was wel een goed spel volgens mij.
alhoewel ze ook meegewerkt hebben aan Merc. Benz Truck Racing, en dat was wel een goed spel volgens mij.
IEWL!!
dat ziet er echt niet uit dus...

Jezus man, met spellen zoals Grand Prix 3 en F1 2001, zou ik als fabrikant van dit spel, niet eens durven om plaatjes van dit spel online te zettem, laat staan dit uit te gaan geven...
dat ziet er echt niet uit dus...
Jezus man, met spellen zoals Grand Prix 3 en F1 2001, zou ik als fabrikant van dit spel, niet eens durven om plaatjes van dit spel online te zettem, laat staan dit uit te gaan geven...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik heb hem gisteravond gedownload en ik heb 1 advies:
Blijf eraf!
Bleeeeeeeegh wat een waardeloos k*tspel zeg, niet normaal
Werkelijk alles is slecht: de graphics zouden in 1998 nog onder de maat zijn, het geluid lijkt helemaal nergens op en de besturing is ook waardeloos.
Wel heeft het spel 1 pluspunt
:
Je kunt op Zandvoort rijden, maar ja de manier waarop dit is uitgewerkt is dan weer lachwekkend. De hele omgeving is groen ipv duinachtig en het toppunt is dat er een molen naast de baan staat
Ik mag voor Williams hopen dat dit spel niet in de winkel komt te liggen maar hoogstens als gratis reclame-cd'tje wordt gebruikt
Blijf eraf!
Bleeeeeeeegh wat een waardeloos k*tspel zeg, niet normaal
Werkelijk alles is slecht: de graphics zouden in 1998 nog onder de maat zijn, het geluid lijkt helemaal nergens op en de besturing is ook waardeloos.
Wel heeft het spel 1 pluspunt
Je kunt op Zandvoort rijden, maar ja de manier waarop dit is uitgewerkt is dan weer lachwekkend. De hele omgeving is groen ipv duinachtig en het toppunt is dat er een molen naast de baan staat
Ik mag voor Williams hopen dat dit spel niet in de winkel komt te liggen maar hoogstens als gratis reclame-cd'tje wordt gebruikt
Pagina: 1