Hallo alemaal
Ik ben van plan om iets "strouts" op het internet te gaan zetten
(valt best mee hoor) maar is het dan mogelijk om anoniem een domeinnaam aan te vragen dat niet heel de buitenwereld kan zien dat het van mij komt?
ja als particulier een .nl domein aanvragen
dat mag alleen op naam van een bedrijf staan, dus komt het op naam van de provider te staan
* nieuwsgierig naar wat voor 'stouts'....
dat mag alleen op naam van een bedrijf staan, dus komt het op naam van de provider te staan
* nieuwsgierig naar wat voor 'stouts'....
Verwijderd
Welkom op GoT 
Ik zou zosnel niet weten waar je anoniem iets kunt halen, maargoed, ze kunnen altijd je ip enzo naagaan als je er iets op gaat zetten. Kortom, ze weten je meestal wel te vinden als het ECHT iest Stouts is
Ik zou zosnel niet weten waar je anoniem iets kunt halen, maargoed, ze kunnen altijd je ip enzo naagaan als je er iets op gaat zetten. Kortom, ze weten je meestal wel te vinden als het ECHT iest Stouts is
Verwijderd
Hum, waar praten we nu eigenlijk over? whois-info?
Dan zou het een optie zijn je domein via-via te reggen.
Of achteraf je whois info vullen met anonymous info, maar weet niet of in de praktijk iemand daar een probleem van gaat maken.
Je zou misschien ook een subdomein van je provider kunnen gebruiken.
Dan zou het een optie zijn je domein via-via te reggen.
Of achteraf je whois info vullen met anonymous info, maar weet niet of in de praktijk iemand daar een probleem van gaat maken.
Je zou misschien ook een subdomein van je provider kunnen gebruiken.
Ik denk niet dat het echt heel erg stout is
, maar het moet een .com worden, ik weet niet hoe het daarmee zit
Kan niet anoniem, mits je de boel voorliegt, -> creditcard nummers
Ik zou het niet doen jongen
/dev/null
iemand anders zo gek zien te krijgen dat hij voor je regged....Op vrijdag 21 december 2001 22:44 schreef anna_Bruin het volgende:
Ik denk niet dat het echt heel erg stout is, maar het moet een .com worden, ik weet niet hoe het daarmee zit
maar zien ze dan altijd in de whois dat het van mij is? Wat ik wil gaan doen zal niet stafbaar zijn, dus ik wil best met mijn giro-nummer betalen maar als het ff kan wil ik geen of een andere naam in de who is hebben. kan ik niet zo'n domein aanvragen onder een niet bestaande naam en dat het geld via mijn eigen rekening overmaken?
Je kan het ook doen via:
http://www.redirection.net/
Moet je wel credit-card hebben.
Vervolgens kan je via een speciaal deel van hun website de whois informatie editten!
Je kan er echt alles instellen, dns-en... technical contact, billing contact, administrative contact etc...
Vervolgens kan je via een speciaal deel van hun website de whois informatie editten!
Je kan er echt alles instellen, dns-en... technical contact, billing contact, administrative contact etc...
Dat zier er interessant uit! er staat ook dat je met ChequeOp vrijdag 21 december 2001 23:02 schreef capedro het volgende:
Je kan het ook doen via:
kunt betalen of kan dat normaal alleen vanuit America? Ik heb namelijk geen creditcard, dat is me te riskovol
[mierenneuken]Dat zier er interessant uit! er staat ook dat je met Cheque
kunt betalen of kan dat normaal alleen vanuit America? Ik heb namelijk geen creditcard, dat is me te riskovol
Ze zitten in Canada
[/mierenneuken]
Er zijn legio manieren om anoniem een gratis domein/redirect/webspace op te zetten.
Pobleem is, als ze willen komen ze er toch wel achter. Zeker als de provider/hoster IP's logd.
Nu kun je deze wel gaanlopen spoofen, maar als topicstarter weet hoe dat moet, had ze deze draad heus niet gestart.
J hebt inmiddels voldoende antwoorden, dus deze gaat op slot.
Pobleem is, als ze willen komen ze er toch wel achter. Zeker als de provider/hoster IP's logd.
Nu kun je deze wel gaanlopen spoofen, maar als topicstarter weet hoe dat moet, had ze deze draad heus niet gestart.
J hebt inmiddels voldoende antwoorden, dus deze gaat op slot.
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()