"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
en het DT natuurlijk
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
(offtopic, Traag, u used 2 be a mod isn't that right?)
Aannames zijn fataal.
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Dus ik had toch 100% gelijkOp vrijdag 21 december 2001 22:33 schreef GaMeOvEr het volgende:
Congrats aan Negotiator en het DT.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Je lijkt mijn huisgenoot wel, spreekt zichzelf ook altijd tegen in 1 zinOp vrijdag 21 december 2001 22:33 schreef GeniusDex IN LA het volgende:
kom nooit in LA, moet ik dat toch eens doen?
Maar euh, tsja, het komt van 2 kanten he? Users brengen het ook netter IMHO
Dus ook bravo voor de users
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Hier sluit ik mij 101% bij aan!Op vrijdag 21 december 2001 22:27 schreef Traag het volgende:
Complimenten aan een ieder die ze verdiend heeft, ga zo door
jep.Op vrijdag 21 december 2001 22:30 schreef Rancor1984 het volgende:
(offtopic, Traag, u used 2 be a mod isn't that right?)
Ik vind het de laatste tijd hier ook steeds leuker, t begint steeds meer op de HK te lijken
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Tuurlijk.Op vrijdag 21 december 2001 22:35 schreef Traag het volgende:
Dus ik had toch 100% gelijk![]()
Zij zijn het meest aanwezig in LA van de crew, dus hebben zij ook de meeste invloed op de sfeer, afhankelijk van hoe zij met de users omgaan, hoe goed ze tegen hard commentaar kunnen enz...
(Ik laat me ook nog wel eens zien natuurlijk, maar ik cijfer mezelf een beetje weg.
Aannames zijn fataal.
Neee!!, dat moet juist weer net nietOp vrijdag 21 december 2001 22:41 schreef Lampie het volgende:
[..]
jep.
Ik vind het de laatste tijd hier ook steeds leuker, t begint steeds meer op de HK te lijken
Maar het wordt met de dag gezelliger idd, GoT begint steeds meer op de TROS te lijken
Houden zo lijkt mij, dit is voor iedereen prettig.
Ja sorry, ik had het de laatste tijd erg druk op school dus ik kon niet GoTTen ;);)Op vrijdag 21 december 2001 22:27 schreef Traag het volgende:
Het is me opgevallen dat de laatste dagen de sfeer in [forum=15] ZEER STERK is verbeterd. Ik weet niet 100% zeker of dit komt door het versterkte DT met de nieuwe bemiddelaar, of iets anders... maar het viel me gewoon op
Complimenten aan een ieder die ze verdiend heeft, ga zo door
Bedankt ook alle mensen die hier kritisch meediscuseren en openstaan voor argumenten en een lolletje op z'n tijd kunnen waarderen
Hulde aan iedereen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
(Ik merk namelijk ook dat de usertolerantiedrempel (drievoudige woordwaarde
Aannames zijn fataal.
Op vrijdag 21 december 2001 23:07 schreef GaMeOvEr het volgende:
Inderdaad, wat een zak ben ik zeg,
(maar dat wisten we al.)
Jeremy Clarkson
[offtopic]Op vrijdag 21 december 2001 23:07 schreef GaMeOvEr het volgende:
usertolerantiedrempel (drievoudige woordwaarde
Wow! jij doet zeker iedere avond Scrabble
[/offtopic]
Verwijderd
wel een leuk woord voor galgjeOp vrijdag 21 december 2001 23:19 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
[offtopic]
Wow! jij doet zeker iedere avond Scrabblemen als je met dit soort woorden aankomt is de tegenpartij snel GaMeOvEr
![]()
[/offtopic]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
En op welk topic niet danOp vrijdag 21 december 2001 23:22 schreef JT het volgende:
Goh....en op dit topic word wel gereageerd...
They made me do it.
Waar moet ik nog meer reageren ?Op vrijdag 21 december 2001 23:22 schreef JT het volgende:
Goh....en op dit topic word wel gereageerd...
Zie ik weer eens wat over het hoofd ?
Aannames zijn fataal.
Jij was toen de enigste die het niet over het hoofd had gezien...de rest van de modjes kon het weinig schelen ofzoOp vrijdag 21 december 2001 23:24 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Waar moet ik nog meer reageren ?
Zie ik weer eens wat over het hoofd ?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Oja, dat.Op vrijdag 21 december 2001 23:25 schreef JT het volgende:
Jij was toen de enigste die het niet over het hoofd had gezien...de rest van de modjes kon het weinig schelen ofzoWeet je nog ?
Mja, ik denk dat ze historisch gezien toen nog niet zo'n zin hadden ofzo ? (/me roept maar wat)
Kan ik voor de rest niet over oordelen natuurlijk.
Aannames zijn fataal.
Doe 's niet zo vaag, johOp vrijdag 21 december 2001 23:29 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Oja, dat.
They made me do it.
Integendeel zelfs, vond het vaak het gezelligste/informatiefste/constructiefste gedeelte van GoT
Wil je weten waar ik het over heb ??Op vrijdag 21 december 2001 23:30 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
Doe 's niet zo vaag, johAnders verpest je de "sfeer"
Ecodan warmtepomp
Nee dat zou OFF-TOPIC zijn in dit gevalOp vrijdag 21 december 2001 23:33 schreef JT het volgende:
[..]
Wil je weten waar ik het over heb ??
Ja.Op vrijdag 21 december 2001 23:33 schreef JT het volgende:
[..]
Wil je weten waar ik het over heb ??
They made me do it.
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
LA-topics bestaan alleen uit off-topic-reply's, daardoor is de sfeer goedOp vrijdag 21 december 2001 23:35 schreef HBM het volgende:
[..]
Nee dat zou OFF-TOPIC zijn in dit geval
They made me do it.
BTW: Ik maakte een foutje !! JvS had ook gereageerd !!
Ecodan warmtepomp
En JvS danOp vrijdag 21 december 2001 23:25 schreef JT het volgende:
[..]
Jij was toen de enigste die het niet over het hoofd had gezien...de rest van de modjes kon het weinig schelen ofzoWeet je nog ?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Op vrijdag 21 december 2001 23:35 schreef Bart Coppens het volgende:
't Is idd erg gezellug hier (mede dankzij Lunatic volgens mij)
Verwijderd
Ik tel 16 reacties daar, dus wat is het probleem ?Op vrijdag 21 december 2001 23:37 schreef JT het volgende:
[topic=335129/1/100]
BTW: Ik maakte een foutje !! JvS had ook gereageerd !!
Voor de rest geen reacties van modjesOp vrijdag 21 december 2001 23:41 schreef Courage het volgende:
[..]
Ik tel 16 reacties daar, dus wat is het probleem ?
Ecodan warmtepomp
Heb jij [topic=356855/1/100] niet goed gelezen ofzo?Op vrijdag 21 december 2001 23:35 schreef Bart Coppens het volgende:
't Is idd erg gezellug hier (mede dankzij Lunatic volgens mij)
<font size=15> Slijmbal!</font>
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
mja, hij snapt het principe van omkopen nog niet helemaal, maar met slijmen is ie al aardig op wegOp vrijdag 21 december 2001 23:46 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Heb jij [topic=356855/1/100] niet goed gelezen ofzo?
Slijmbal!
Ik denk dat dat voornamelijk kwam omdat het topic omsloeg naar n00bs, ik probeerde dat met mijn reply weer een beetje recht te trekken, maar toen was het eigenlijk al te laat.Op vrijdag 21 december 2001 23:42 schreef JT het volgende:
Voor de rest geen reacties van modjes
Maar niet getreurd, ook jouw complimenten worden gewaardeerd.
(Ik ben niet zo kieskeurig...
Aannames zijn fataal.
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Wil je de sfeer in LA soms verpestenOp vrijdag 21 december 2001 23:55 schreef JT het volgende:
Misschien had die ene gozer die zei dat mods zuigen toch gelijk....
Ik wil best wel reageren op dat Topic hoor, als dat je gelukkig maakt. Bestaat alleen de kans dat GO hem dicht gooit wegens omhoogschoppen
Nee joh, hoeft al niet meer...tis al best oud, en misschien net wat GaMeOvEr zegt, dat het teveel OT ging. Misschien dat ht n00b gezeik eruit kan en dan kicken ?Op vrijdag 21 december 2001 23:58 schreef nelske het volgende:
[..]
Wil je de sfeer in LA soms verpesten![]()
Ik wil best wel reageren op dat Topic hoor, als dat je gelukkig maakt. Bestaat alleen de kans dat GO hem dicht gooit wegens omhoogschoppen
Ecodan warmtepomp
Dit was een eredraadje aan het DT / bemiddelaar team
Jeremy Clarkson
Ook een compliment op zich waard natuurlijk
Dus bij deze dan