Toon posts:

Smiley's???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zo blond om af en toe te vergeten hoe de smileys moeten, dus keek ik altijd op mijn 'spiekbriefje' bij de faq's.
En die zijn nu weg!!!
Is er nog ergens een lijstje waar ik ze op kan zoeken?

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Als je een reactie post op t.net staan ze erbij. Ik weet niet hoe het hier op GoT zit. Maar je kunt dus in ieder geval doen alsof je een reactie post op t.net, maar die dan niet versturen en gewoon het venstertje weer sluiten.
Trouwens wel erg blond ja, de meeste onthoud je na 1x toch wel.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

We hebben de FAQ ff aan moeten passen; alleen is die nieuwe FAQ iets te vroeg op de server geslingerd :)
Er staat een FAQ nieuwe stijl voorlopig op www.kajcom.cistron.nl/zooi/faq.html , maar ik verwacht dat die versie zeer snel op gathering.aphrodite.tweakers.net/faq.html komt te staan.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:13
The one and only Madelinde-smiley
Misschien een tik van de ontwerper, maar het -je is slechts voorbehouden voor Tweakers.net en Fokzine, omdat-ie speciaal voor iemand gemaakt is. (mensen van de oude garde weten vast wel wie.) De rest staat, uiteraard na voldaan te hebben aan boven genoemde punten, je geheel ter beschikking.
........

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Weinig verband houdend met de vraag, maargoed... leuk dat jij er ook achter komt Hiel... >:)

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Vuurvos bedankt; maar sommige plaatjes werken niet? Ik heb de URL gekoppie/peest vanuit UBB...

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Kai: jah eehh... rustig an he?? rustig.. kwas nog bezig... >:)

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ok, ok, rustig. :P

Verwijderd

Kaj. : ga je ook ervoor zorgen dat de UBB code faq geupdate wordt? dat is ook wel weer eens nodig namelijk :P

de [code] tag staat er niet in.
er staat niet in hoe je een behoorlijke hyperlink met een plaatje kan maken [url=][img]

etc..

Enneuh.. misschien zijn er nog wel meer stiekeme ubb codes >:)

Verwijderd

owja.. en in het nederlands staat ook wel netjes als jullie toch bezig zijn Afbeeldingslocatie: http://www.weirdsoft.domainvalet.com/bonk.gif

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Nou, als je het niet erg vind, concentreer ik me liever op het welkomstbericht, aangezien het PHP-forum op 16 juli op Fok! moet gaan draaien, en wij volgen snel daarna.(hoop ik)

Verwijderd

nou... vooruit... omdat jij het bent ;)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Firefox... Ik heb je al een meeltje gestuurd met de vraag of ik je smilies (uiteraard min O+) ook in mijn forum-systeem mag gebruiken, maar ik heb er nog nix van gehoord.

Het plan is om het forum onder GPL te releasen... Credits komen er bij te staan, doorverwijzing naar T.net, etc, etc.

Verwijderd

Kaj. Kijk es ff wat ik speciaal voor jou in elkaar geflanst heb???
http://www.weirdsoft.domainvalet.com/ubbfaq.html

en hierow gezipt zonder reclame shit.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

hehe, ja, je page is ook aangekomen :)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Een E-mail link

Om een huperlink naar een e-mail adres toe te voegen in je boodschap, kan je de volgende code gebruiken. (De UBB Code is in het rood).

[Email ]www.tweakers.net[/Email ]

Het stukje dat hierboven staat, maakt in je reactie automatisch een hyperlink aan naar het e-mail adres dat jij erbij gezet hebt.
Geweldig email adres trouwens.. :7
Pagina: 1