Toon posts:

[CM] Houten Case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hee ik ben al een tijdje bezig met een houten case,

hij begint al mooi te worden, ik ga hem lakken maar heeft iemand nog leuke ideeen die ik er aan toe kan voegen ; fan bus heb ik al. Zodra de case af is komen de pic's op tweakers >:)
mzzl

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
ik zou het knap vinden als je een houten ventilator kan knutselen >:)

Nee, ff serieus, heb je je cdrom's al gestealth? Dat is namelijk wel vet in een houte kast.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Het zou mooi zijn om hem mooi af te werken met ronde hoeken :)

Verwijderd

Topicstarter
ik had ook al een orange lamp erin opgehangen niet zo'n tl buis maar gewoon een disco lampje dat werkt goed :d ,
blijft vrij cool dankzij de cooling die lucht in en uit zuigt in de kast

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 13:25
maak je het van MDF?

Reality beats fiction by far!

Verwijderd

Pas wel op met MDF-hout; "scheurt" heel snel, wanneer je verkeerde schroeven gebruikt!

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 13:07 schreef f0r.c3d het volgende:
Pas wel op met MDF-hout; "scheurt" heel snel, wanneer je verkeerde schroeven gebruikt!
het gaat bij mdf alleen fout als je niet voorboort, verders kan elk type houtschroef wel, bij voorkeur spaanplaatschroef met smeermiddel aan de punt!

Verwijderd

je kan er een deurtje aan de zijkant erin zetten. :)
wel zo'n deurtje met van die ruitjes, zodat je een beetje een 'glazenkast-achtige case' :? (klinkt een beetje vaag maar ach.....)

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
waarom gebruikt iedereen toch MDF, dat is zelfs nog ranziger dan spaanplaat, neem gewoon een mooi stukje marantimultiplex of een echt mooie houten plank, dat staat veel mooier, en is makkelijker te bewerken dan mdf, als je gewoon het juiste gereedschap gebruikt..

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 22:27 schreef OProg het volgende:
Het zou mooi zijn om hem mooi af te werken met ronde hoeken :)
Dat is wel mooi ja. En zet er nou alsje geen ruitje in, want is dat gewoon lelijk bij hout :'(

Mooi afronden, al je Drive-bays 'stealthen' (bij gebrek aan beter woord ;)) en daarna mooi lakje erover.

edit:
Of voor het frontje, zo'n antieke houten radio slopen =)

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik geen spaanplaat, gewoon 2 cm dik hout :)

Aan de zijkant heb ik nu al 2 fan's gemaakt en bovenin de zijkant 4 gaten die 4 cm breed zijn. Maar ik moet ff een digitale camera te pakken zien te krijgen :( die heb ik niet :'(
Pagina: 1