Toon posts:

thps3 mijn combo movie..

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dit zijn dan mijn combo's waar ik een tijdje over gedaan heb.. maar na al het spelen is dit eruit gekomen..

http://www.niba-bv.nl/skils.avi
10.5mb (divx)

het is de moeite waard om te downloaden en post nog wat commentaar plz.. negatief commentaar is ook welkom.

:9~

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 13:24

Boesjke

Excellent!!

Wow cool, ik heb geen psII en heb th3 ook nog niet gezien in het echt ofzo maar dit moves zien er nogal vet uit!!
(Heb wel th 2 gedaan)

Neen

• Saekerhett
  • Laatst online: 27-01 15:38
Effe downloaden dan..

Edit: wowww, hoe haal je zulke hoge scores man!! Ik kan met THPS2 op de PC hooguit maar 40000 halen ofzo, veel combi's zeker, maar die mislukken bij mij altijd :)

Verwijderd

WANT MORE MOVIE NOW !!!! DIT IS SUPERGOED VET COOL KEWL :) :) *D *D *D :9~

Verwijderd

Topicstarter
willen jullie meer? :P ik zal kijken wat ik nog kan verzinnen.. :) over een uurtje ofsow

edit: eerst ff film afkijken.. op yorin.. daarna zal ik ff movies posten.. :)

Verwijderd

Ik heb em al 2 dagen gespeeld en m'n record is 41.000 in 1 trick ..

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-01 08:48

^^0nMe

Got Babana's?

Na het bekijken van het filmpje moet ik toegeven, je kan best wel aardig showen met die moves, ziet er allemaal erg grof uit. Ik zelf ben niet niet zo goed in jumptricks (beetje verleerd na THps2 op dc) , maar ik ben best wel goed in railen. Mijn leukste trick tot nu toe is in die earthquake map op dat fonteintje (wat ook te zien is op jou demo) met een railspecial railen totdat ik iets van 70k basepunten had, en toen met een manual eraf springen en paar keer op een hekje in de buurt railen voor multiplier, zo had ik in 1x die extreme score gehaald, had iets van 450k.
Wel lang moeten oefenen, want je draait ontzettend snel op dat fonteintje, met een beetje ongeluk knal je steeds tegen een muur of paaltje aan. :)

btw, ik zie nu dat je helemaal geen gebruik maakt van railspecials, dat is nog een hele goeie, en makkelijke manier om je score nog verder te boosten. Gewoon 2 railspecials aanwijzen, een met /\ \/ /_\ , en een met \/ /\ /_\
Zo hou je nog een beetje balans als je die specials uitvoert. Ook is het (voor mijn stijl dan) slim om die manual specials ook onder bovenstaande knoppen te binden, zodat ik nog met een manual special neerkom, mocht die railspecial niet lukken. Verder kan je de multiplier heel snel ff opkrikken door manualbalance op max te zetten en achterelkaar pivot te doen.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 december 2001 23:34 schreef OO0nMe het volgende:

ik zie nu dat je helemaal geen gebruik maakt van railspecials, dat is nog een hele goeie, en makkelijke manier om je score nog verder te boosten. Gewoon 2 railspecials aanwijzen, een met /\ \/ O , en een met \/ /\ O
Zo hou je nog een beetje balans als je die specials uitvoert. Ook is het (voor mijn stijl dan) slim om die manual specials ook onder bovenstaande knoppen te binden, zodat ik nog met een manual special neerkom, mocht die railspecial niet lukken. Verder kan je de multiplier heel snel ff opkrikken door manualbalance op max te zetten en achterelkaar pivot te doen.
dat viel mij ook op tijdens het bekijken van men eigen filmpje.. maar over een uurtje ofsow.. post ik een nieuw filmpje die iets langer duurt met wat meilijkere specials en af en toe een special grind.. en natuurlijk een finish met special manuals.. :)

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Op vrijdag 21 december 2001 23:46 schreef PC-ICE het volgende:

[..]

dat viel mij ook op tijdens het bekijken van men eigen filmpje.. maar over een uurtje ofsow.. post ik een nieuw filmpje die iets langer duurt met wat meilijkere specials en af en toe een special grind.. en natuurlijk een finish met special manuals.. :)
Trouwens, ervan uitgaande dat je de vorige thps ook hebt gespeeld, valt het je op dat ze in dit deel best wel veel 'raillevels' zijn, ik bedoel, op bijna alle levels kan je echt heel gruwelijk railen zonder manual te gebruiken. Ook is het een beetje jammer dat je nu je statpoints steeds kan aanpassen per lvl, maakt dan eigenlijk helemaal nix uit wie je in het begin kiest. Over statpoints gesproken, dat ene puntje dat in the foundry ligt(lvl1) , ergens helemaal bovenin, daar heb ik toch erg veel moeite mee gehad, eerst erachterkomen hoe je makkelijk naar boven kon, daarna nog uitvinden hoe ik hem kon pakken.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 december 2001 23:58 schreef OO0nMe het volgende:

[..]

Trouwens, ervan uitgaande dat je de vorige thps ook hebt gespeeld, valt het je op dat ze in dit deel best wel veel 'raillevels' zijn, ik bedoel, op bijna alle levels kan je echt heel gruwelijk railen zonder manual te gebruiken. Ook is het een beetje jammer dat je nu je statpoints steeds kan aanpassen per lvl, maakt dan eigenlijk helemaal nix uit wie je in het begin kiest. Over statpoints gesproken, dat ene puntje dat in the foundry ligt(lvl1) , ergens helemaal bovenin, daar heb ik toch erg veel moeite mee gehad, eerst erachterkomen hoe je makkelijk naar boven kon, daarna nog uitvinden hoe ik hem kon pakken.
ik de vorige nooit gespeeld :(

Verwijderd

Topicstarter
ok mensen blijf nog even wakker voor me volgende filmpje.. dan kan je nog ergens over droomen vanacht :P ik zal vanacht ff lekker skaten zodat ik morgen zieke dingen kan posten..

dus w8 nog ff met slapen hij komt zo..

Verwijderd

Topicstarter
hehe.. pvv... nou hier is ie dan.. meschien niet al te hooge punten..maar ze wareb moeilijk hoor :(

http://www.niba-bv.nl/skils2.avi
16 mb (divx)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:19
Lekkere combo's . Heb wel meer gehaald maar dat is meestal veel grinden, jij doet veel ook nog op grond, die lukken mij nooit. :+

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 22 december 2001 03:41 schreef Albinoraptor het volgende:
Lekkere combo's . Heb wel meer gehaald maar dat is meestal veel grinden, jij doet veel ook nog op grond, die lukken mij nooit. :+
mwa gewoon klooten..

begint met special casper (stel je in als bijv rechts onder driehoek)dan rechts rechts driehoek dan links links driehoek dan rechts rescts rondje dan heel snel links vierkant en dan weer rechts driehoek en dan 3x rechts vierkant.. dat is me record.. en dan afspringen :)

Verwijderd

VETTIG!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-01 11:30
Jeetje wat een snelheid man (ik moet filmpje nog ff kijken) hij ging van 800 kb/sec naar 500 kb/sec en daar bleef ie :9

edit:

VET filmpje man, I'm inpressed *D

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 22:01

Dennahz

Life feels like hell should.

160 kb/s met chello beter..

zo jij bent goed zeg.. mooie acties :)

Twitter

Verwijderd

Ik vind het filmpje allemaal maar een beetje tegenvallen, er zitten geen echte lange combo's in en die leveren toch echt de punten op. Probeer meer te grinden, vooral met special grinds en manuals om de trucks aan elkaar te koppelen. Dan kom je op een veel hoger punten totaal uit. Ik heb op alle levels in THPS3 meer als 1.000.000 gehaald dmv combo's.

Ja en ik hoor jullie allemaal denken, waar is zijn filmpje dan om het te bewijzen?? Die heb ik geen omdat ik niet weet hoe ik die moet maken. Misschien dat iemand me dat weet te vertellen?

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Op zaterdag 22 december 2001 11:38 schreef Pirm1 het volgende:
Ik vind het filmpje allemaal maar een beetje tegenvallen, er zitten geen echte lange combo's in en die leveren toch echt de punten op. Probeer meer te grinden, vooral met special grinds en manuals om de trucks aan elkaar te koppelen. Dan kom je op een veel hoger punten totaal uit. Ik heb op alle levels in THPS3 meer als 1.000.000 gehaald dmv combo's.

Ja en ik hoor jullie allemaal denken, waar is zijn filmpje dan om het te bewijzen?? Die heb ik geen omdat ik niet weet hoe ik die moet maken. Misschien dat iemand me dat weet te vertellen?
Tja, je hoeft geen lange combo's te maken om veel punten te krijgen. Met een railspecial railen tot je 70k base hebt, en dan met een manual ff snel 9x draaien, dan heb je al bijna 700k.
btw, ik geloof je dus op je woord dat je makkelijk 1000k kan halen, maar als je een filmpje wilt maken, dan moet je een cam hebben denk ik.

D3-Monk

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 15:40

Raimond613

Simracer

De hele tijd pivot doen om een hoge combo te halen is natuurlijk niks aan...

IK heb gisteren op cruiseship met nog 4 seconden te gaan een combo gedaan die me in een keer alle scores opleverde : 504K :)

Dat waren dus air tricks met special grinds en manuals in dat zwembad (die kan je leegmaken, is ook wel nodig om hoog te scoren)

iracing profile

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Op zaterdag 22 december 2001 13:35 schreef Raimond het volgende:
De hele tijd pivot doen om een hoge combo te halen is natuurlijk niks aan...

IK heb gisteren op cruiseship met nog 4 seconden te gaan een combo gedaan die me in een keer alle scores opleverde : 504K :)

Dat waren dus air tricks met special grinds en manuals in dat zwembad (die kan je leegmaken, is ook wel nodig om hoog te scoren)
Hehe, ik zeg ook niet dat mijn manier van spelen er ook super wreed uitziet. Is eigenlijk niet nodig om zwembad leeg te maken om hoog te scoren. Als je bij het begin nou op die high wires grind(eerst snel special scoren met handstandje), en dan gelijk een grindspecial doet, dan heb je als het goed is net niet genoeg speed om het einde het lijntje te halen, zodat je weer terug grind, daarna kan je op een gegeven moment erafspringen, je hebt volgens mij genoeg tijd voor 2 grabspecials. Ook is het leuk om het schip rond te railen.
Enige waar ik nu een beetje moeite me heb, is een manual uitvoeren als je ergens heel hoog naar beneden springt, wanneer moet je het doen, vlak voordat je land, of meteen na je laaste combo in de lucht ?

D3-Monk

• Raimond613

Raimond613

Simracer

hoe maak je die 'gele' trucs (waar de naam van in het geel komt te staan, maar dus geen special zijn!, in ieder geval niet als special staan ingesteld) zoals de casper (of was het de anticasper, want 1 van de 2 is wel een gewone special) en handflips als je met een handstand bezig bent en zo zijn er nog wel een paar die je soms per ongeluk doet... maar ik weet dus niet hoe :?

iracing profile

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Op zaterdag 22 december 2001 16:23 schreef Raimond het volgende:
hoe maak je die 'gele' trucs (waar de naam van in het geel komt te staan, maar dus geen special zijn!, in ieder geval niet als special staan ingesteld) zoals de casper (of was het de anticasper, want 1 van de 2 is wel een gewone special) en handflips als je met een handstand bezig bent en zo zijn er nog wel een paar die je soms per ongeluk doet... maar ik weet dus niet hoe :?
Casper en anticasper zijn allebei manual specials, dus ik weet niet wat je precies bedoelt. Misschien die hidden combo's ofzo, die komen bij mij af en toe eruit, maar ik weet niet hoe je die moet doen.

D3-Monk

• Saekerhett
Op vrijdag 21 december 2001 22:10 schreef PC-ICE het volgende:
dit zijn dan mijn combo's waar ik een tijdje over gedaan heb.. maar na al het spelen is dit eruit gekomen..

http://www.niba-bv.nl/skils.avi
10.5mb (divx)

het is de moeite waard om te downloaden en post nog wat commentaar plz.. negatief commentaar is ook welkom.

:9~
Hoe heet die song op de achtergrond :?

Die's vet!!!

Verwijderd

LOL, dacht dat het over een of ander vechtspel ging, totdat ik de filmpjes zag :)

Verwijderd

Op zaterdag 22 december 2001 17:09 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Die's vet!!!
Das geloof ik Prodigy - Smack my bitch up :)

• Raimond613

Raimond613

Simracer

zit dat nummer van MOP van skils2.avi in het spel??? :o

iracing profile

• Raimond613

Raimond613

Simracer

ja en smack my bitch up zit er bij mij ook niet in volgens mij. mar ik zal eerst es kijken of misschien mn broertje sommige liedjes uit heeft gezet, dat is ze daarom nooit hoor :P

iracing profile

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-01 18:25
wooo gek da spel wil ik ook!!! :9~

• Saekerhett
Op zaterdag 22 december 2001 17:38 schreef LaptopDude het volgende:

[..]

Das geloof ik Prodigy - Smack my bitch up :)
Cool 8-)

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-01 16:30
Weet er iemand hoe je stil kan blijven staan en dan heel veel punten kan halen, net zoals in een van die demo-filmpjes?
Als het in de "film" skils.avi zit, dan zie ik het over een 45 minuten wel (56 k modem) :(

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Nice, vooral goede muziek :9

• Canon23
  • Laatst online: 22:08

Canon23

>>MY<< world

Op zaterdag 22 december 2001 16:51 schreef OO0nMe het volgende:

[..]

Casper en anticasper zijn allebei manual specials, dus ik weet niet wat je precies bedoelt. Misschien die hidden combo's ofzo, die komen bij mij af en toe eruit, maar ik weet niet hoe je die moet doen.
Hidden combo's zijn gewoon moves die je achter elkaar doet en ongebruikelijk zijn (om het maar simpel te zeggen).
Bv: triple heelflip is een hidden combo...

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ik ga thps3 morgen halen :) I can't wait!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb weer 4 combos opgenoomen op me psx2.. ik zal ze strax ff via me tv kaart naar me pc zetten en ff posten.. ik ik zet er wel weer een goed nummertje achter :P

• cablecarp
  • Laatst online: 22-04-2024
Nice Moves!!!! :)

Keep on rolling....

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 15:25

Boekster

Naimoholic

Prodigy zit niet in de PS2 versie van THPS3. Weet ik zeker, maar ben ze nu aan t downen, dus kijk zo wel ff welke t is.

En koop m zeker, hij is t waard!

[edit]Het is idd the Prodigy! Is dit dan wel de PS2 versie? want ik heb hem iig nog niet gehoord!

Music Addicted

• DarkShadow
  • Laatst online: 29-01 14:18
ziet er super uit :P, ik heb hem alleen nog maar een keer gehuurd met een ps2 (kheb er geen :'( )
Volgende week huur ik hem weer, alleen nu voor gtaIII :P

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-01 15:40

Canis Lupus

Vosbot

Op zaterdag 22 december 2001 21:31 schreef Boekster het volgende:
Prodigy zit niet in de PS2 versie van THPS3. Weet ik zeker, maar ben ze nu aan t downen, dus kijk zo wel ff welke t is.

[edit]Het is idd the Prodigy! Is dit dan wel de PS2 versie? want ik heb hem iig nog niet gehoord!
En dan dit..
Op zaterdag 22 december 2001 18:54 schreef PC-ICE het volgende:
ik heb weer 4 combos opgenoomen op me psx2.. ik zal ze strax ff via me tv kaart naar me pc zetten en ff posten.. ik ik zet er wel weer een goed nummertje achter :P
Hij heeft die filmpjes dus zelf gemaakt :P
Ik kan ook niet wachten op de PC versie, tot die tijd nog maar THPS 2 :)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• Raimond613

Raimond613

Simracer

aha, muziek uit , sound aan , en dan bij het filmpie zelf muziek erachter gezet. :o

iracing profile

• Canon23
  • Laatst online: 22:08

Canon23

>>MY<< world

Heb gisteren in LA een comba van 9moves gemaakt a 69000 punten.

In het begin bij de quarter pipe(or whatever) daar moet je springen en een 720 one foot japan met een hardflip doen, dan revert en jump op de staalkabel grind omhoog en naar beneden. Doen dan een wheelie en jump bij de quarter pijp weer in een TE LANDEN sprong en dan weer revert en jump op kabel etc etc = veel punten bij landen ervan :)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Verwijderd

Topicstarter
even ten duidelijkheid.. prodegy en mop nummers heb ik er zelf achtergezet.. en die demo's heb ik zelf naar me pc gescheven.. maar ik zal strax ff dat nieuwe filmpje posten :P

Verwijderd

Topicstarter
nou.. ik had al 10x gezegt dat ik hem zal posten.. hier heb ik hem dan.. meschien lijkt de eerste een beetje op die andere me de rest is totaal nieuw.. ik kon geen leuk muziekje vinden dus er staat prodegie achter..

http://www.niba-bv.nl/skils3.avi
18.5 mb (divx)

edit:(oops nog 5sec gedult.. hijs nog aan het uploaden)
edit: klaar

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Je kan bij het cruiseship veel beter in de reddingsboten gaan, kan je dmv een revert steeds alle air tricks aan elkaar plakken, daarna nog een grind, mijn hoogste op dit moment is 270.000 :P

kleurbleur.nl

Verwijderd

Wanneer, o wanneer komt ie uit voor de pc??

Moet eerst ff mijn Gravis Gamepad Pro, weer zien te werken te krijgen. Dat is gewoon DE gamepad om dit soort spellen te spelen.

Btw, zeer coole filmpjes. Ziet er allemaal een stuk flexer uit dan in THPS2!!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:59

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Netjes :D Ik moet nog even geduld hebben voordat ik dat op de pc kan doen maar ziet er goed uit.

Verwijderd

wat is precies de titel van die MOP? ik versta het ff niet ehct goed, slechte kwaliteit?

maarjah :P wat is de titel? :D

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 december 2001 18:39 schreef wired het volgende:
wat is precies de titel van die MOP? ik versta het ff niet ehct goed, slechte kwaliteit?

maarjah :P wat is de titel? :D
M.O.P. ft. Busta Rhymes - Ante Up (Remix)

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 18:47 schreef PC-ICE het volgende:

[..]

M.O.P. ft. Busta Rhymes - Ante Up (Remix)
mooi die was ik al aan het downloaden

ik wist eerst niet welk liedje dus heb ik gewoon 13 tegelijk gedaan :7

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op zaterdag 22 december 2001 17:09 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Die's vet!!!
Duh, die's zo oud.

Prodigy - Smack my bitch up

Echt wrede moves die je maakt in dat filmpje, ik ben onder de indruk :)
(Helemaal op het einde heb je zeker eruit geknipt dat je op je bek gaat tegen te trap of nie? ;) )

Verwijderd

Phat ik heb geen ps2 helaas
in TH2 kan ik combo's van 8 a 9 honderduizend halen en highscores van 4 miljoen (no bullshit)

MN MAN MAN ik meot thps3 hebbuhhhhhhhhhh

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 december 2001 19:17 schreef Nibbles het volgende:

[..]

Duh, die's zo oud.

Prodigy - Smack my bitch up

Echt wrede moves die je maakt in dat filmpje, ik ben onder de indruk :)
(Helemaal op het einde heb je zeker eruit geknipt dat je op je bek gaat tegen te trap of nie? ;) )
als je filmpje stil zet zie je nog net dat ik hem land.. maar het staat zo slordig als ik tegen een trapje op bots :(

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09-2025

Mystic_X

What does this button do

Ik heb dus een totaal andere stijl :D
Mijn meeste combo's bestaan uit 900, revert , double stall , revert, manual, grind, manual, grind en eindige met een kleine jump. (die grinds duren behoorlijk lang hoor) daarmee haal im combo's van 200 tot 350 duizend. Vooral in de foundry werkt dat erg goed

A great thought in a small mind is a dangerous thing

• StobA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
Coole shit ziet zeer coole uit die filmpjes *D

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Rofl :) Ik moet nog ff bij je langs komen om op dat ding te spelen :)

Verwijderd

Topicstarter
kom maar als je wil :)

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-01 10:27
misschien stomme vraag maaruh hoe maak ik die filmpies ?? want ik heb wel eens een melding gehad dat als ik een tric verander ( knoppen combi ) dan neemt ie niet verder op ? waar zit dat ?? zijn daar funties voor ?? of hou je gewoon constanc F11 in in de replay ( als die erin zit ) ?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-01 14:21
wel kewl filmke :)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:24
Voor die filmpjes: [topic=364763/1/50]

In dat topic staat een proggie wat dmv veel screens nemen een filmpje maakt, misschien dat je daar eens wat mee kan proberen.

There is no magic.

Verwijderd

en dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.