Na het bekijken van het filmpje moet ik toegeven, je kan best wel aardig showen met die moves, ziet er allemaal erg grof uit. Ik zelf ben niet niet zo goed in jumptricks (beetje verleerd na THps2 op dc) , maar ik ben best wel goed in railen. Mijn leukste trick tot nu toe is in die earthquake map op dat fonteintje (wat ook te zien is op jou demo) met een railspecial railen totdat ik iets van 70k basepunten had, en toen met een manual eraf springen en paar keer op een hekje in de buurt railen voor multiplier, zo had ik in 1x die extreme score gehaald, had iets van 450k.
Wel lang moeten oefenen, want je draait ontzettend snel op dat fonteintje, met een beetje ongeluk knal je steeds tegen een muur of paaltje aan.
btw, ik zie nu dat je helemaal geen gebruik maakt van railspecials, dat is nog een hele goeie, en makkelijke manier om je score nog verder te boosten. Gewoon 2 railspecials aanwijzen, een met /\ \/ /_\ , en een met \/ /\ /_\
Zo hou je nog een beetje balans als je die specials uitvoert. Ook is het (voor mijn stijl dan) slim om die manual specials ook onder bovenstaande knoppen te binden, zodat ik nog met een manual special neerkom, mocht die railspecial niet lukken. Verder kan je de multiplier heel snel ff opkrikken door manualbalance op max te zetten en achterelkaar pivot te doen.