9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Verwijderd
Ik den k dat je dit al wel weet, maar toch effe, die dingen geven volgens mij geen licht, ze reflecteren alleen de kleur als je er met een black light op schijnt.
correct me if I'm wrong !
correct me if I'm wrong !
idd, ze lichten fel op als er blacklight op schijn, en helaas, blacklight lampjes of tl-buizen worden heet, dus niet in je kast stoppen.
uhmz.. ik d8 eigenlijk dat als het donker werd die shit ligt gaf..
Verwijderd
Mits je er met een zwart lampje op schijnt wel...Op vrijdag 21 december 2001 22:11 schreef InterFreak het volgende:
uhmz.. ik d8 eigenlijk dat als het donker werd die shit ligt gaf..
enne nog 1 vraagje 
een blauwe led.. van 3mm is toch genoeg voor een hd lampie?

Lichtintensiteit ca. 100 mcd · UDB ca. 3,3 V (bij 20 mA) · Golflengte ca. 470 nm · Kleur: blauw · Æ 3 mm.
Lichtintensiteit ca. 100 mcd · UDB ca. 3,3 V (bij 20 mA) · Golflengte ca. 470 nm · Kleur: blauw · Æ 3 mm.
Verwijderd
in welk opzicht genoeg? lichtopbrengst?? grootte??Op vrijdag 21 december 2001 22:14 schreef InterFreak het volgende:
enne nog 1 vraagje
[afbeelding]
houdt er rekening mee dat je een optocoupler tussen je mamaplank en een blauwe led "nodig" hebt
Verwijderd
Er bestaan ook blacklight CCFL lampen hoor , kheb der in de winkel nog 20 liggen ofzo 
www.wallabie.nl
www.wallabie.nl
Verwijderd
Op vrijdag 21 december 2001 22:18 schreef roalte.nl het volgende:
houdt er rekening mee dat je een optocoupler tussen je mamaplank en een blauwe led "nodig" hebt
Ja dat gaat niet werken met een optoC er tussen..
Volgens mij issie in de war met een looplichtschakeling voor je HDD.
Volgens mij issie in de war met een looplichtschakeling voor je HDD.
Pagina: 1