Toon posts:

welke phone?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik kan de keus maken uit de nokia 8210, ericsson t29s of de r320s en dan nog de siemens c45, welke tel is het beste kwa functies etc? alvast bedankt :)

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 12:04

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Dat hangt ervan af waarvoor je hem gebruikt en wat jij in een gsm zoekt. Is de grootte/gewicht belangrijk , welke van die extra functies ga je ook echt gebruiken...

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 december 2001 21:53 schreef Duracell het volgende:
Dat hangt ervan af waarvoor je hem gebruikt en wat jij in een gsm zoekt. Is de grootte/gewicht belangrijk , welke van die extra functies ga je ook echt gebruiken...
gewoon algemeen gebruik....ze zijn allemaal niet ehct groot hoor :) dus dat is het probleem niet en de prijs gaat het nu ook ff niet om

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ik heb zelf de C45, leuk toestel, maar als je kan kiezen uit die telefoons, zou ik toch voor de Ericsson T29 gaan

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 december 2001 22:02 schreef Metalium- het volgende:
ik heb zelf de C45, leuk toestel, maar als je kan kiezen uit die telefoons, zou ik toch voor de Ericsson T29 gaan
ok thx :)

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Dethroned

Liev

Ik heb alleen maar slecht ervaringen met Ericcson gehad. Vind helemaal niks en het menu is te traag ...
Als je daar niet mee zit zou ik alsnog voor die Nokia 8210 gaan. Die heb ik zelf ook een jaar of 2 nu en het gaat heel goed. Alleen kunnen ze blijkbaar niet zwemmen :P

I got a problem-solver and its name is revolver

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op vrijdag 21 december 2001 22:16 schreef Dethroned het volgende:
Ik heb alleen maar slecht ervaringen met Ericcson gehad. Vind helemaal niks en het menu is te traag ...
ik ken iemand die ook een T29 heeft, werkt perfect en het menu is ook niet traag ofzo...
Trouwens bij Nokia 8210 zijn er best vaak problemen met het display (strepen enz)

• pimpimmers
  • Niet online
ik zou een siemens c45 nemen, ik heb zelf een Nokia 8850 lekker klein maar gaat snel kapot dit is m'n 3de alweer verzekerd >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 december 2001 22:24 schreef Pimpimmers20 het volgende:
ik zou een siemens c45 nemen, ik heb zelf een Nokia 8850 lekker klein maar gaat snel kapot dit is m'n 3de alweer verzekerd >:)
hehehe :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Qua functionaliteit is de T29 volgens mij de meest uitgebreidde, de 8210 is nogal verouderd en de C45 is een prijsklasse lager. Ik heb zelf de T29 en die bevalt erg goed en voor de T28-haters: bij deze telefoon zijn alle zwakke punten van de T28 eruit gehaald (behalve de antenne), wat het gewoon een zeer goeie telefoon maakt.

Verwijderd

idd siemens is gewoon heel erg fijn, en als je wilt dat je toestel langer meegaat dan 2 maanden neem dan vooral een siemens :P :+ :D

Verwijderd

Ga die Siemens maar halen, zit geen antenne en klepje op die af kunnen breken of gaan torderen in je broekzak. De 8210 is een mooi toestelletje, maar je kan er niks mee.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 22 december 2001 12:14 schreef noki_JA het volgende:
Ga die Siemens maar halen, zit geen antenne en klepje op die af kunnen breken of gaan torderen in je broekzak. De 8210 is een mooi toestelletje, maar je kan er niks mee.
das waar maar is hij kwa functies ook leuk?

• cold
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
neem siemens s35 goedkoop veeeeel functies

2x MT v3 | EMS v149 VNS v119 BMS v113 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | M5Stack RS485 | AstraMeter as virtual CT002

Verwijderd

idd, iets zonder antenne.

• win2k
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-02 16:16
De Nokia 8210 waren zeer slecht met display. had eerst een 44 model (de eerste 2 letters van de IMEI code) tot 2x achter elkaar scherm vaag of helemaal niet meer werken. Na de 2e keer kreeg ik een splinternieuw toestel met nieuw jaar garantie en een ander IMEI nu 35. Deze zouden geen schermproblemen meer hebben. Ik vind het toestel ook iets steviger aanvoelen dan de 44 serie.
Pagina: 1