Toon posts:

[PS2] Baldur's Gate: Dark Alliance

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren gekocht... dit spel is echt goed. De graphics, de gameplay, het RPG element, de sfeer...prachtig. Ik ben niet echt een fan van 'hack & slash'-RPG's omdat ze me vaak niet te diepgaant zijn, maar deze zal me zeker een tijdje bezig houden...

kortom: een aanrader !

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Maar hebben wij al screenies van de GBA versie van Dark Alliance :?

Verwijderd

Was NET bij GameQuest en zit er ZEER GOED UIT :)
Helaas geen PS2 hier :P

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb er best wel een tijdje naar uit zitten kijken, maar vond hem uiteindelijk toch tegenvallen, waarschijnlijk komt dat omdat ik toch een iets meer PC-achtige Baldur's Gate achtige game had verwacht, en het lijkt meer op Diablo... (Wat ik ook een goede game vond, maar die het bij lange na niet haalde in vergelijking met BG2)

Verwijderd

Topicstarter
Ik had idd ook verwacht dat hij wat minder 'hack & slash' zou zijn, maar het nog is (toch) een waanzinnig mooi spel. Goede graphics (water-effect is echt prachtig), goede gameplay en het verhaal is oké. Na het spel uitgespeeld te hebben wordt er een nieuwe game-mode geopend en kan je met Drizzt 'The Gauntlet' spelen, dus er is nog genoeg te doen... Daarnaast is de twee-speler optie een leuk extra'tje.

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Leuke game, heb hem gister gekocht. Niet teveel poeha. Deed me ietwat aan een beefed up Gauntlet denken. En dat is zeker niet slecht.

Sublieme graphics trouwens.
Pagina: 1