Hoi, kan iemand me uitleggen waar het user id op de frontpage voor staat? karma en dergelijke begrijp ik wel, maar dit niet. Althans, laat ik het zo zeggen: ik heb user id 11, maar ik ben voor zover ik weet geen tweakers.net poster van het eerste uur. Waarom heb ik zo'n laag nummer?
Verwijderd
In de database krijgen alle geregistreerde users een nummer, zogenaamd ID. Dat is om makkelijk gebruikers te identificeren, User ID betekent verder dus niets, alleen een handigheidje voor Femme
Verwijderd
Ja, maar die dingen staan wel op chronologische volgorde?
Maybe dat een oud 'lid' z'n account heeft gedelete, en dat jij die plaats heb ingenomen ..
Maybe dat een oud 'lid' z'n account heeft gedelete, en dat jij die plaats heb ingenomen ..
Nee, een oud nummer wordt nooit opnieuw gebruikt...
Mogelijk heeft het te maken met de nieuwe User DB die bij het invoeren van het karma systeem is begonnen... maar het moet wel het ID-tag zijn van jouw account in onze DB
Mogelijk heeft het te maken met de nieuwe User DB die bij het invoeren van het karma systeem is begonnen... maar het moet wel het ID-tag zijn van jouw account in onze DB
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
De eerste nummers beginnen volgens mij pas bij November '99. Ik heb nummer 168 en heb me begin November geregistreerd. En jij zit zo te zien ook nog in November.
hmm... ik 4 november en jij 18 november. Toch heb ik een hoger nummer. Vreemd...
hmm... ik 4 november en jij 18 november. Toch heb ik een hoger nummer. Vreemd...
Uhmmm volgens mij heeft iemand (Femme ofzo
) hier ooit eens gezegd dat oude nummers wel opnieuw gebruikt werden.....
Ach ik ben vast eigenwijs (ok ok ik BEN eigenwijs
)
Ach ik ben vast eigenwijs (ok ok ik BEN eigenwijs
De eerste 2000 users zijn in januari overgenomen van GoT. Oude ID's worden niet opnieuw gebruikt.
Pagina: 1