Toon posts:

[ps2] Vraag over bootdisc

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff een vraagje over de bootdisc voor de PS2:
Heb je alleen zo'n disc nodig of moet je je ps2 ook omgebouwd hebben? Of zit er iets anders aan vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit niet illegaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 december 2001 21:24 schreef Flipke het volgende:
Is dit niet illegaal?
Ik vraag toch geen illegale dingen zoals: URL's of warez ik vraag alleen of je om een GEBACKUPTE cd af te kunnen spelen (want daar gaat mij het om SERIEUS) je ook je ps2 omgebouwd moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 15:37

jelmo

A.K.A. jelmo

antwd:
je moet je ps2 omgebouwd hebben en er een chip in laten zetten.

als je er een oudere chip (neo 2/2.2) in laat zetten heb je en boot disk nodig. bij nieuwere weet ik het niet precies ... maar als je hem toch nog moet laten ombouwen zou ik even op de "Messiah" chip wachten dan schijn je geen boot cd meer nodig te hebben.

maar je ps2 moet zoiezo omgebouwd worden !

edit:
type voutje ... sprak mezelf tegen;)

I don't ride fast, i fly low

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-10 12:57

^^0nMe

Got Babana's?

Op vrijdag 21 december 2001 23:53 schreef jelmo het volgende:
antwd:
je moet je ps2 omgebouwd hebben en er een chip in laten zetten.

als je er een oudere chip (neo 2/2.2) in laat zetten heb je en boot disk nodig. bij nieuwere weet ik het niet precies ... maar als je hem toch nog moet laten ombouwen zou ik even op de "Messiah" chip wachten dan schijn je geen chip meer nodig te hebben.

maar je ps2 moet zoiezo omgebouwd worden !
Volgens mij bedoel je dat je geen bootdisk meer nodig hebt als je een messiah hebt, anders spreek je jezelf wel heel erg overduidelijk tegen ;)
Ik vertrouw het btw nog niet helemaal, schijnt dat de neo4 niet alle spellen boot zonder swap (sommige games die normaal volgens de ea methode moet worden geboot)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check ff www.psxshop.nl die gaan een bootdisk krijgen waar je geen modchip bij nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep de psx 2 bootdisk zoals die heet..daar heb je verder niks bij nodig.....het vervangt schijnbaar de mod chips die nu door Sony aangepakt worden.Alleen lijkt het mij stug dat ze ook EA games booten want dat ging zelfs niet met die neo2 en 2.2 en ook niet met de MoD dus

als je trouwens op de hoogte wil blijven moet je hier maar eens naar toe gaan http://people.zeelandnet.nl/boarder
is wel een geinig siteje...staat soms een hoop onzin op maar die gasten weten nogwel een adres voor de Messiah chip

afijn kijk maar cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-10 12:57

^^0nMe

Got Babana's?

Op zaterdag 22 december 2001 11:32 schreef Pirm1 het volgende:
check ff www.psxshop.nl die gaan een bootdisk krijgen waar je geen modchip bij nodig hebt.
Hmmmz, klinkt allemaal te mooi om waar te zijn, ik wou mijn jap ps2 nog ombouwen met een messiah om legale pal spellen te kunnen spelen. Maar er staat nergens dat je er backups mee kan spelen, of wel ?

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die boot cd van psxshop is eraf gehaald omdat zoiets niet bestaat en psxshop had zelf een plaatje van de dreamcast boos cd bewerkt viel me gelijk op
en heb hem gezegt dat die die troep eraf moes halen
want boot-cd's voor ps2 zijn er niet
ze staan nog nergens op internet dus hij heeft hem helemaal niet psxshop lult alleen maar
gewoon op messiah wachten of andere chips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:20

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op zaterdag 22 december 2001 18:11 schreef finelookingme het volgende:
want boot-cd's voor ps2 zijn er niet
wrong answer :P

ze zijn er wel, kep er al vaker van gehoord. En sterker nog, ik heb zelf een PS2 bootdisc. Of ie werkt weet ik niet want ik heb geen PS2 :). Als je em wilt hebben, email me maar. Je kunt het op z'n minst proberen alvorens (sorry voor kots-woord) een MOD-chip te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Je hebt heeel veel ps2 bootdisks alleen geen van alle werken!!!! PS2 bootdisk betaat nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de PS2 boot disk die ik gebruik en nog geen problemen met ondervonden heb is de SWAP MAGIC.

je hoeft hier voor je ps2 net te modden best handig als je ps2 Nieuw is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de topic starter na 3 en een half jaar erg blij is met het antwoord.

Zou je de volgende keer eerst naar de datum van de laatste reactie kunnen kijken voordat je post? :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.