Toon posts:

[WinXP] error installatie Wolfenstein

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel vreemd probleem, de installatie van Return to Castle Wolfenstein gaat fout in WinXP. Ik krijg steeds de volgende error te zien:

"An I/O error occurred while installing a file. This is normally caused by bad installation media or a corrupt installation file."

Als ik mijn 3Com netwerkkaart verwijder gaat de installatie prima en het spel werkt perfect. Zodra ik de 3Com weer terug plaats krijg ik weer de bovenstaande error bij installatie van RTCW. Het maakt niet uit in welk PCI slot ik deze plaats steeds hetzelfde verhaal. De kaart is wel goed geinstalleerd.

Als ik het spel installeer zonder netwerkkaart en daarna de netwerkkaart weer terug plaats werkt het spel niet meer. Heel wazig probleem.

Heeft iemand een oplossing voor me?

Verwijderd

Topicstarter
De laatste drivers van 3Com verhelpen dit probleem ook niet.

Is er niet iemand met een oplossing?

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 20:42

Dennahz

Life feels like hell should.

nou instaleer de game.. zonder die netwerk kaart en doe hem er na install weer in *D

Twitter

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op zaterdag 22 december 2001 15:56 schreef Goten het volgende:
nou instaleer de game.. zonder die netwerk kaart en doe hem er na install weer in *D
lees! ;)
dat werkt dus niet

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 21:20
Gooi er een andere NIC in dan

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 22 december 2001 16:01 schreef dhm00 het volgende:
Gooi er een andere NIC in dan
Uhmm, netwerken zijn niet mijn favoriete hobby. Misschien dat je iets duidelijker kan zijn. Ik moet wel deze netwerkkaart gebruiken, want die is voor Chello internet.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
--> SP

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-11 12:37

Damian

Insane Obtrusion

Op zaterdag 22 december 2001 16:19 schreef avanti het volgende:

[..]

Uhmm, netwerken zijn niet mijn favoriete hobby. Misschien dat je iets duidelijker kan zijn. Ik moet wel deze netwerkkaart gebruiken, want die is voor Chello internet.
Gewoon een realtek thingie kopen, die werken altijd.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 20:42

Dennahz

Life feels like hell should.

Op zaterdag 22 december 2001 16:19 schreef avanti het volgende:

[..]

nee hoor.. je kan gewoon met deze netwerk kaart je ip adres vrijgeven.. nieuwe netwerk kaart erin proppen en ip vernieuwen werkte hier ook..

* Dennahz kreeg van chello een isa kaart :( heeft nu een pci*

Twitter

Verwijderd

ik heb dus hetzelfde probleem en ik heb een realtek kaart van @home...
56% installatie en dan kapt ie ermee

Verwijderd

dat is dus echt de laatste keer dat ik een spel KOOP!
ja je moet ze steunen de developers, nou bouw dan iets wat wel werkt?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 december 2001 01:07 schreef XE het volgende:
ik heb dus hetzelfde probleem en ik heb een realtek kaart van @home...
56% installatie en dan kapt ie ermee
Ik neem aan dat je nog geen oplossing voor dit probleem heb gevonden.

Verwijderd

nee... ik heb uit frustratie mijn cd kapotgegooid tegen de muur... kankerkutspel... echt...

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:05
stel je toch godverdomme niet zo aan man. Die developer kan der toch niets aan doen dat jou pc zo brak is. Veel makkelijkere oplossing. STuur een mail naar ID software (of de support afdeling van dat spel) en je wacht o je antwoord maar je gaat toch geen 100,- kapotsmijten.. (de reden waarom ik denk dat dat dus geen 100,- heeft gekost) omdat je een vage error krijgt.

Zonde van je geld.. maar ja wie ben ik..

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

ehm sorry maar als developer moet je ervoor zorgen dat dat spel op elk systeem loopt; anders moet je er op de verpakking bijzetten niet voor dit en niet voor dat enz.
en een AMD1400, ATI RADEON 64mb, 768 MB RAM, Pioneer DVD, IBM HD zou toch goed genoeg moeten zijn...
dus m.a.w. kut geprogrammeerd

en die 100 piek boeit mij niet... ik koop in ieder geval noooooit meer een spel; en zal er voor zorgen dat mensen die ik ken ook zo min mogelijk nog spellen kopen
Pagina: 1