Toon posts:

wel tv out, maar geen beeld op tv, wel geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een laptop met een tv-out, maar het probleem is dat ik geen beeld op mijn tv krijg.
Ik heb wel geluid! Tv-out is VHS (gele gat) en m.b.v de driedelige tulpkabel heb ik het verbonden met de scart van tv(via zo'n adaptertje uiterraard).
Ik weet er geen raad mee en in 3 verschillende comp.winkels wisten ze niet wat er scheelde. "Hij zou het moeten doen", was de conclusie!!!
Misschien software,instellingen op de comp. ofzoiets......alle suggesties zijn welkom....
bij voorbaat dank. ----Kasparov----

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 16:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> [forum=8]

Als ze het bij drie PC winkels ook niet weten (ik neem aan dat er wel een snuggere harry is die TVtool oid geprobeerd heeft) dan kan je ervanuitgaan dat-ie gewoon goed kapot is.

Dat het geliud het wel doet heeft er niets mee te maken BTW, dat is je geluidskaart in is er volledig onafhankelijk van.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

beeldinstellingen? ligt et vaak ook aan! controleer ff alle kabels goed, en stel et dan ff in je monitor eigenschappen ofzow aan

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Installeer TVTool.

Putting the bit in Biton since 1997

Verwijderd

Topicstarter
Laptop is gloed nieuw, dus ik mag toch verwachten dat niets niet kapot is en de kabels zitten wel goed. Wat die beeldinstellingen betreft, ik heb bij instellingen van beeldscherm de tweede monitor aangeklikt en geactiveerd, dit zou volgens de wijze verkoper en 'expert' wel genoeg zijn.......'k weet niet.
TvTool heb ik niet, hoe kom ik er op een snelle manier eraan??

Verwijderd

Je moet even kijken naar wat voor een scart plug je gebruikt. De meeste scart pluggen zijn of output dus uit de tv of input dit erin. Je moet dus een input hebben. Je hebt ook van die scartpluggen met een schakelaar erop om te kiezen.

Verwijderd

Topicstarter
Aan de in- en out's heb ik gedacht, daar zit het probleem niet.....heb twee scart-poorten, heb ze alletwee geprobeerd en op het adaptertje in- en out geswitched maar nog steeds nix.....:?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
zit er op die laptop niet een FN-toets waarmee je de tv-out inschakelt? (FN+F5 bij mijn toshiba laptop).

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan FN niet vinden, hoe, wat, waar?
Mijn laptop is HP Omnibook XE3, nieuw.....???!

• djenzen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-05-2023
welke windoos versie heb je?

Windows 2000/XP schijnen er nogal moeite mee te hebben

Verwijderd

Topicstarter
windows 98

• djenzen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-05-2023
onder 98 werkte het perfect bij mij...