Hoe lang duurt het ongeveer tot je ADSL van HCC net hebt?
Of is dat bij elke provider ongeveer hetzelfde.
Verwijderd
ALs je geluk hebt 3 weken als je pech hebt 3 maanden of meer mij was het laatsteOp vrijdag 21 december 2001 20:30 schreef cooolkast het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer tot je ADSL van HCC net hebt?
Verwijderd
das niets.. oh en als je het eenmaal hebt.. GA NOOIT VERHUIZEN! Oh my god wat moesten wij lang wachtenOp vrijdag 21 december 2001 21:07 schreef DemK het volgende:
Over twee dagen wacht ik reeds vier maanden
Verwijderd
Dat heeft niks, of weinig met de provider temaken, het gaat vooral om de trage "service" van MxStream......Op vrijdag 21 december 2001 21:33 schreef cooolkast het volgende:
Was dat allemaal bij HCCnet? Dat heb ik namelijk afgelopen zondag besteld.
Verwijderd
Verwijderd
Het gaat via de KPN, dus pech heb je altijdOp vrijdag 21 december 2001 20:30 schreef McNerd het volgende:
[..]
ALs je geluk hebt 3 weken als je pech hebt 3 maanden of meer mij was het laatste
rm -r *
Verwijderd
Ikke ook, ik wachtte al een tijdje op zo'n aansluiting...Op zaterdag 22 december 2001 19:49 schreef cooolkast het volgende:
Ik heb net een brief van KPN ontvangen dat binnen 4 weken het modem en al die rotzooi wordt opgestuurd en dat ze de lijntests gaan doen. Ik hoop dat dit wat goeds betekent.
Moet je de tijd dat de boel wordt verzet (de verhuizing) eigenlijk nog steeds de abo. betalen? Of is het zo: geen aansluiting geen kosten?Op zaterdag 22 december 2001 16:58 schreef EnygmA het volgende:
Zelf wacht ik momenteel al vanaf Augustus.
Maar heb nu eindelijk een brief gekregen dat ze met de lijntest zijn begonnen. Hoop nu op Januari.
Verwijderd
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Lijkt me ook niet, maar als je een aansluiting hebt, en je verhuist... zegge dit duurt een maandje voordat je weer een aansluiting hebt. Je hebt dus een maand geen gebruik kunnen maken van je abonnement maar bent wel lid. Krijg je dan van die maand toch de rekening gepresteerd? Of stel dat je op de 15e zonder aansluiting zit i.v.m. verhuizing van de lijn... duurt tot de 15e van de volgende maand. Krijg je dan 2 volledige rekeningen? Of deelt men het bedrag heel netjes door het aantal dagen dat je daadwerkelijk de aansluiting hebt?Op zaterdag 22 december 2001 21:21 schreef arjo_kamp het volgende:
het lijkt me niet best dat je moet betalen als het niet werkt, dat zou ik zelf dus nooit doen!!!!
Dit is ook een soortgelijk geval... Betaal jij/jullie voor de tijd dat het nu duurt? In feite heb je al een abo toch, maar geen aansluiting?Op zaterdag 22 december 2001 23:33 schreef Networx het volgende:
Bart_traB: Het doe-het-zelfpakket wordt opgestuurd door KPN, dus dat is hun fout en niet die van de provider (in dit geval XS4ALL). Het pakket is inmiddels teruggestuurd naar KPN (we hebben telefonisch een retournummer gekregen) en binnenkort (hoop ik dan) krijgen we het goede modem. De pakbon gaf overigens aan dat het een ISDN-modem was, maar het pakket was in feite POTS (analoge lijn dus). Stelletje lomperiken daar bij KPN...
Verwijderd
Schandalig, echt schandalig. Betalen voor niets.Op zondag 23 december 2001 18:42 schreef Networx het volgende:
Je begint met betalen 8 dagen nadat het DHZ-pakket is verstuurd bij KPN. Bij ons is het abonnement dus afgelopen donderdag ingegaan... In feite betaal je dus voor iets wat niet werkt. Ik weet allen niet wat mijn pa gaat doen, of ie daar nog eens flink over gaat zeuren bij KPN...
Over het algemeen geldt: Zoveel mogelijk zeiken bij de helpdesk enzo, want anders gebeurt er volgens mij nog niks (bovendien, het is een 0800-nummer dus het kost je nix)...
Verwijderd
Niet helemaal, ik heb dat gehad. Mijn pakket was 14 dagen te vroeg opgestuurd, ik was al aangemeld op de server van KPN, maar Planet had me nog niet aangemeld. Ik heb m'n abo geld voor die maand netjes terug gehad, en KPN heeft vanaf de datum dat het echt werkte m'n mxstream abo afgetrokken.Op zondag 23 december 2001 20:07 schreef GerwinPrins het volgende:
en betaald toch die 100 tot 200 gulden abo.
Verwijderd
bij wie heb je je aangemeld ? xs4all? zo ja dan ga ik ze ff wakker schudden, want bij mij is het al 4 weken bijna nou.Modem heb ik al. Kun je trouwens als je al op adsl bent aangesloten toch proberen te adslen, zonder SPLITTER. Gewoon om te testen zeg maarOp zondag 30 december 2001 12:47 schreef kl0mp het volgende:
ik had binnen 2 weken na aanmelding mijn modem enzo in huis
(gisteren dus)
nu moet ik het aleen nog aansluiten maar dat doe ik morgen wel, nu geen zin meer in