Toon posts:

[geforce 2 gts]

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij veel spellen onder diverse systemen nogal het probleem dat het beeld niet vloeiend loopt. Ik heb maar een 250 watt voeding van AOpen die in zo'n blauw grijze AOpen kast zit (veel herrie). Vanwege de herrie wil ik hem vervangen, maar misschien ook dat dit een oplossing is om het beeld vloeiender te laten lopen? Voldoet 300 watt low noise of is 350 watt beter?
Voor sys. spec. zie hieronder.

Verwijderd

Je voeding is niet van invloed op je framerate :)

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

1. Tja... HlpDsk zei het al... :)

2. Installeer de Detonator drivers voor je GeForce als je dat nog niet hebt gedaan.

3. Bij welke spellen krijg je dat?

Putting the bit in Biton since 1997

Verwijderd

Topicstarter
Wat dan wel? Ik zie nogal eens bij FIFA 2002 (bij het filmpje) van die lijnen in het midden van het beeld, doordat de bovenste helft die gelijk loopt met de onderste: zeg maar dat boven bijv. iets sneller verloopt dan onder. Het is toch niet mijn monitor?

Verwijderd

Topicstarter
Bij bijna alle spellen. Ik gebruik detonator drivers, dan zie je het nog. Wel minder dan met de originele drivers.

Verwijderd

Topicstarter
detonator: nVidia XP 21.8.1

Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat ik nog een vraag erbij kan proppen: Wolfenstein kan ik niet spelen in Windows XP omdat ie dan geen OpenGL bla bla bla kan vinden. Onder win9x systemen wel als ik glsetup95 heb geinstalleerd maar een XP versie is niet te vinden op de officiele site van glsetup

• p_m
  • Niet online

p_m

Ooohh... je draait XP. Tja, die gaat nooit echt lekker met de meeste programma's. ;)

Maarja, welke monitor heb je? Op welke refreshrate (vertical Hz) staat ie nu? Op welke resolutie?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een lg 776 fm (flatron). De problemen zijn er ook met Windows ME/2000/98. Refreshrate 85 hz, maar lager hou je dezelfde problemen.

• p_m
  • Niet online

p_m

Heb je wel eens je FSB overgeklokt?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, gewoon de originele stand. Wel in bios geprobeerd voor de videokaart uswc in te stellen of zoiets.

Verwijderd

Als je de error invoert in de search die je bij RTCW krijgt heb je antwoord en om je videokaart sneller te krijgen staan wat dingetjes in de FAQ
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.