Toon posts:

Op de man gespeeld

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In deze reactie wordt gewoon ordinair op de man gespeeld:

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=426995

Hij staat nu op 0, gaarne nog even verder scheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:48

botoo

💀 too old to die young

de onzichtbare man heeft kennelijk al geholpen :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zit even te twijfelen; natuurlijk wordt er 'op de man gespeeld' in deze post, maar dat kun je natuurlijk op verschillende manieren uitleggen. Ik denk dat deze post 'grappig' bedoeld is.

Voordat ik mijn puntjes dus spendeer: is dit een keiharde flame die op -1 thuishoort? Of is dit een mislukte grap die op 0 thuishoort?

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kom nou, hij zit gewoon de intelligentie van de vorige poster in twijfel te trekken. Niet erg aardig dus......
Verder valt er weinig te spenderen, hij staat nu keurig op -1, voor zo lang het duurt. Zou je zelf zo'n reactie op een van jouw postings grappig vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als ik zo'n reactie zie met een duidelijke :+ erachter, dan denk ik niet dat de poster mijn intelligentie in twijfel aan het trekken is, maar dat hij een grapje maakt. Het is echt een hele acceptabele vorm van humor om iemand te 'beledigen' maar niet serieus bedoeld. Dat gebeurt IRL heel erg vaak, alleen moet je online oppassen hoe het overkomt; daarin geef ik je gelijk. Ik zal ook niet zeggen dat ik krom lig van het lachen, hoor, maar toch neig ik eerder naar 0 toe dan naar -1.

Maar ik heb hem expres niet gemod, omdat ik dus benieuwd ben hoe anderen hierover denken... :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waar de reactie op gegeven is loopt niet over van intelligentie, maar als ik dan in de profile van meneer aantref dat hij programmeur is van beroep, verwacht ik van zo'n proffessional toch wel een meer opbouwende reactie dan deze afkraakreactie, zoals meneer hier reageert is naar mijn mening vergaand arrogant, en daar helpt die smiley niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat jullie alletwee wel een punt hebben.

Zelf laat ik zo'n reactie meestal op 0 grappig.
Maar ik kan er dan ook wel tegen (ik wordt dagelijks beledigd :P ). Er zijn echter mensen die snel op hun teentjes getrapt zijn en die vinden zo'n reactie minder leuk.

-1 flamebait en 0 grappig kan ik alletwee wel mee leven ( 0 overbodig ook wel hoor ;) )

P.S. Je vraagt je af waarom wij allemaal nog wakker zijn! ;)
Pagina: 1