ppstats update.

Pagina: 1
Acties:

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Ik heb een update voor ppstats online gezet. (alleen de upgrade file bevat een nieuwe versie)
code:
1
2
3
4
5
  - (d rev) fixed bug. all time high was off by 1 day.
  - (e rev) written some compacter code.
        added the country flags also to weektop and monthtop.
        used colors on negative values in weektop and monthtop.
  - (f rev) added custom flags. A new file called rc5.flags can be used.

Je kan dus met andere woorden eigen vlaggetjes toepassen. gewoon een rc5.flags of ogr.flags maken met daar in email,flag of hostname,flag.

url

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Verwijderd

Vlaggies! tof :) ff upgrade uitvoeren :) thnx!

• Templar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 19:12
heb in gevuld:

'nickname',nl

Werkt niet :'(

http://www.augustijn.hro.nl/rc5/byhost.html

PS we gebruiken striplog

edit:

Joepieeee!!! doet het nu wel

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik heb ook ff geprobeerd.. maar helaas geen vlaggetjes...
mogen er spaties in de namen ??

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• stappel_
Shit dom foutje. Hij maakt van alle letter kleine letters als hij de file inleest. aaaaah stom. in dit stukje code
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
    # Read in user flags file.
    &debugln("Reading userflags file...");
    open(FLAGSFILE, $appdir . $contestsuffix . ".flags");
    while (defined($entry = <FLAGSFILE>)) {
      chomp($entry);           # no newline
      $entry =~ s/#.*//;         # no comments
      $entry =~ s/^\s+//;       # no leading white
      $entry =~ s/\s+$//;       # no trailing white
      next unless length($entry);  # anything left?
      my ($var, $value) = split(/,/, $entry, 2);
      $value =~ s/\"//g;         # remove "'s
      $var =~ tr/A-Z/a-z/;     # convert to lowercase
      $flags{$var} = $value;     # set var to value
    }
    close FLAGSFILE;

moet je de regel
code:
1
      $var =~ tr/A-Z/a-z/;     # convert to lowercase

verwijderen

pas op er zijn twee ongeveer gelijke stukjes daar. je moet die met de FLAGSFILE aanpassen.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-05 13:57
Supercool !!!!!

Het werkt nu. Bedankt !

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

FutureCow

(C) FutureCow

bij mij werkt het nog niet. je hoeft alleen de nieuwe ini beetje te veranderen (htmldir etc etc) en die regel uit ppstats.pl te halen en een rc5.flags aan te maken??(met daar in Nickname,nl) want hij doet het nogsteeds niet of moet je meer dingen veranderen?

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:48
Had ik toch bijna deze update gemist doordat ik het weekend weg was :D

Is het niet een idee om er maar een nieuwsbrief/update-mail te maken? Zodra er dan een nieuwe versie is door een extra optie of bugreport kan iedereen op de hoogte gebracht worden. Het hoeft maar gewoon een simpel mailtje te zijn met niets meer dan de update en url of zo.

Nou ja, zo maar een idee dus maar dan ga ik nu eens aan de gang met update :)

• Witlof
Ik heb hem nu ook draaien op http://rc5.dpc-de.com maar wat ik me af vraag of het veel moeite kost om de diff. van de week en maandtop als die positief is groen te maken. Nu is (bij mij) negatief rood maar positief gewoon wit. Groen maakt dat misschien nog wat duidelijker denk ik :)

• radial
  • Laatst online: 15:35

radial

Watch out

Nou echt veel moeite is dat niet:
code:
1
print OUTFILE "TD.more { color: #" . $userprefs{"moredonecolor"} . ";}\n\n";

dit toegevoegd bij css
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
if ($weekflush{$item}[0] == $weekflush{$item}[1]) {
            print OUTFILE " <TD CLASS=normal NOWRAP ALIGN=RIGHT>&nbsp;" . ($weekflush{$item}[0] - $weekflush{$item}[1]) . "</TD>\n";
        } else {
      if ($weekflush{$item}[0] >= $weekflush{$item}[1]) {
        print OUTFILE " <TD CLASS=moredone NOWRAP ALIGN=RIGHT>&nbsp;" . ($weekflush{$item}[0] - $weekflush{$item}[1]) . "</TD>\n";
      } else {
        print OUTFILE " <TD CLASS=critical NOWRAP ALIGN=RIGHT>&nbsp;" . ($weekflush{$item}[0] - $weekflush{$item}[1]) . "</TD>\n";
      }
        }

dit gewijzigd bij max week/maand

moredonecolor = "009900" # Green

toegevoegd aan de ini achter: #Team colors

Gewijzigd: meer dan week/maand ervoor - groen
minder dan week/maand ervoor - rood (was al zo)
onveranderd - zwart (gewone textkleur)

hopelijk is het beetje duidelijk allemaal(ps weergegeven voor max/week, voor max/maand geldt de basis hetzelfde)

20xSF170s - ozo

• Witlof
Als ik dan toch bezig ben, zou het ook mogelijk zijn om nog onderaan de maand en weekstats een totaal te zetten zodat je weet hoeveel er in het totaal geflushed is op de proxy per week en per maand? Met daarbij uiteraard ook het verschil?

• stappel_
Op maandag 24 december 2001 08:00 schreef Witlof het volgende:
Als ik dan toch bezig ben, zou het ook mogelijk zijn om nog onderaan de maand en weekstats een totaal te zetten zodat je weet hoeveel er in het totaal geflushed is op de proxy per week en per maand? Met daarbij uiteraard ook het verschil?
Done.

en voor de verschillen gebruikt hij nu critical en warning levels. Bij meer dan vorige week is het warning. ziet er wel leuk uit.

En nog enkele andere kleine dingen.
code:
1
2
3
4
5
  - (g rev) fixed more layout problems due to IE6 table center bug.
        added ppstats and proxyper version on server info page.
        read more console logfiles (30 days max).
        removed some typo's, back to 100% perl.
        use other colors on hitparades and added totals.

upgrade file

• Witlof
Dan ga ik vanavond weer aan de slag met upgrade. Bedankt weer voor het snelle fixen.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
Feature requestje:
Misschien is het leuk om op de 'entry page' onder het plaatje een .txt file te kunnen includen voor een korte boodschap aan de bezoekers (over veranderingen aan de keyserver bijvoorbeeld, of wanneer er voor het laatst een dupecheck/logstripper overheen is gegaan)

We spend our years as a tale that is told

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
En nog eentje: een klein textfiletje waarin je alle info van de proxy (uptime, buffers, rates, uplink etc.) neerzet zodat je die makkelijk kunt fetchen voor dit soort dingen: http://chaos.keyserver.org/status/.

• Witlof
Op maandag 24 december 2001 15:30 schreef Chaos het volgende:
En nog eentje: een klein textfiletje waarin je alle info van de proxy (uptime, buffers, rates, uplink etc.) neerzet zodat je die makkelijk kunt fetchen voor dit soort dingen: http://chaos.keyserver.org/status/.
Is het niet mogelijk om die van de ppstats aangemaakte serverpagina af te halen waar deze gegevens ook staan?

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Dat doe ik nu al ja, maar dan moet je 2 grote pagina's ophalen en anders alleen een klein tekstfiletje. Dat scheelt weer wat overbodig dataverkeer en parsewerk. :)

• stappel_
Op maandag 24 december 2001 16:35 schreef Chaos het volgende:
Dat doe ik nu al ja, maar dan moet je 2 grote pagina's ophalen en anders alleen een klein tekstfiletje. Dat scheelt weer wat overbodig dataverkeer en parsewerk. :)
oh je bedoel de andere kant op dus. shit ik dahct dat je hetzelfde als Dutchman wilde alleen dan op de proxy server pagina. pfff. even denken hoor.

die andere is klaar. is wel heel bot gedaan maar werkt wel.
Op de gebruikelijke plaats staat nu een nieuwe versie die 2 extra files inleest (mits ze bestaan, wat weer niet verplicht is).
Het gaat om de files rc5-index.txt en rc5-proxy.txt (ogr voor ogr natuurlijk). de files worden zo ingelezen en zo in de html file gezet met daarom heen een <TR><TD> en </TR></TD> (dit omdat het in een tabel zit). je kan dus ook eigen html gebruiken.

• Witlof
Hmm, ik heb de update nu ook toegepast maar er wordt steeds gekeken naar de consolelogfiles van 30 dagen. Dit duurt nogal een tijdje met lezen maar waarom doet hij dat?

edit:

Ik zie nu dus bij de g rev staan dat er max 30 dagen ingelezen worden maar hoe zet ik dat uit want het duurt dus echt lang

• stappel_
Op maandag 24 december 2001 16:46 schreef Witlof het volgende:
Hmm, ik heb de update nu ook toegepast maar er wordt steeds gekeken naar de consolelogfiles van 30 dagen. Dit duurt nogal een tijdje met lezen maar waarom doet hij dat?

edit:

Ik zie nu dus bij de g rev staan dat er max 30 dagen ingelezen worden maar hoe zet ik dat uit want het duurt dus echt lang
$numconlogs = 30; <=== is het aantal dagen dat hij inleest. dit staat in de source code vast. even een ander getal neerzetten.

• Witlof
edit:

Oeps, ongeveer zelfde tijd gepost en niet gezien dus :+

maar wat ik mij af vraag is waarom dit gedaan is. Ik had geprobeerd iets in de ini-file te zetten voor dit probleem maar dat wilde niet echt werken helaas, misschien is dat wel een tip?

• Witlof
Op maandag 24 december 2001 16:45 schreef stappel_ het volgende:

[...]

Het gaat om de files rc5-index.txt en rc5-proxy.txt (ogr voor ogr natuurlijk). de files worden zo ingelezen en zo in de html file gezet met daarom heen een <TR><TD> en </TR></TD> (dit omdat het in een tabel zit). je kan dus ook eigen html gebruiken.
Ter info op bovenstaande: Als er in de txt-files enters zitten dan zet ppstats om iedere regel <TR><TD> en </TR></TD> wat niet fijn is als je wilt centreren. Hierdoor moet je, of iedere regel met <center> beginnen en met </center> eindigen of gewoon alles in 1 regel zetten.

• Robinski
  • Laatst online: 10-05 16:04

Robinski

A.K.A. RHarmsen

ik hebt nog een ideetje voor de ppstats, een linkje die bezoekers kunnen aanklikken zodat de stats worden geupdate
ik zelf heb dit al gemaakt zie: http://stats.robinski.no-ip.com

dit heb ik gedaan door:
code:
1
2
3
4
5
print "UPDATE COMPLETED<BR>\n";
print "Redirect in progress<BR>\n";
print "Plz wait<BR>\n";
print "<a href='/RC5'>Click here if no redirect in 10 seconds</a><BR>\n";
print "<meta http-equiv='Refresh' content='5; URL=/RC5'>";

toe te voegen vlak boven exit;

en
code:
1
print "Content-type: text/html\n\n";

op de 2e regel van het volledige script

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• NightBird
  • Laatst online: 22-05 19:36

NightBird

DPC-Crew Coding
Tsja .. das leuk als je zoals jij pas 30k aan blocks hebt, maar met een proxy die al >15 M gedaan heeft en 600 dagen aan logs, 75 hosts etc. ... dan duurt een statsupdate gewoon al 2 minuten (en das dan nog met striplog). Dat is niet te doen op jouw manier.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Robinski

Robinski

A.K.A. RHarmsen

daar heb je wel helemaal gelijk in, maar misschien voor de wat kleinere zoals ik is het wel handig (als optie of zo erin)

• Dutchman!
Oi stappel, dank voor de snelle update, maar ik geloof dat er een klein foutje inzit:

Ik heb een ogr-index.txt aangemaakt, nm:
code:
1
2
<center>testerdetest - deze tekst had eigenlijk tussen het DPC plaatje en het nodes verhaal moeten staan<br>
(en zou de layout niet op moeten fokken natuurlijk :P)</center>

Resultaat: http://keyserver.org/stats/ogrB/

(de locatie is geen foutje natuurlijk, maar de layout denk ik wel :) )

• Witlof
Zoals ik al eerder posten in deze thread moet je alles achter elkaar zetten op 1 regel. Probeer dat maar eens :)

• Dutchman!
dat helpt hier niet, er klopt 'gewoon' iets niet in de table

• Witlof
Zoals je kan zien in de code:
code:
1
2
<TR><TD NOWRAP><center>testerdetest - deze tekst had eigenlijk tussen het DPC plaatje en het nodes verhaal moeten staan<br></TD></TR>
<TR><TD NOWRAP>(en zou de layout niet op moeten fokken natuurlijk :P)</center></TD></TR>

Hier zie je dus dat jou center niet wordt afgesloten en dat is het probleem. Probeer anders eens na <br></center> gevolgd door een nieuwe <center> op de volgende regel.

Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem gehad en dat was toch echt de oplossing. Dit is dus mbt de layout/center.

De positie is een ander verhaal. Dat het onderaan staat is via het script gedaan. Zoek de code op die de tekst invoert en verplaats die en dan moet het wel werken als je het goed doet :)

Als het nog niet is wat je bedoeld dan weet ik het ook niet maar ik doe mijn best om je te helpen :)

• Dutchman!
Op vrijdag 28 december 2001 16:37 schreef Witlof het volgende:
ik doe mijn best om je te helpen :)
En dat wordt zeer geapprecieerd hoor :)

Zonder de .txt files draaien ze iig goed voor zover ik kan zien:
http://keyserver.org/stats/rc5
http://keyserver.org/stats/ogr

• stappel_
het komt door de nowrap en meerdere columns. Als ik het probeer met :
code:
1
<TR><TD COLSPAN=7>

lijkt het beter te gaan. misschien kan je dit even tijdelijk zelf in de code aanpassen.

ik heb trouwens de site ook op AT forum gezet en nu blijkt virus (waar ik al vaker mee gepraat heb over stats aholic) ook op de ppstats site van sourceforge te kunnen. misschien dat ze code dan door ook officieel komt te staan.

• Templar
  • Laatst online: 21-05 19:12
Ik heb ook met Virus gemaild. Ik had hem gevraagd of ie in zijn statsaholic script ook de hostnames aan kan passen. Net zoals de striplog/ppstats combo. :P

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Op vrijdag 28 december 2001 22:33 schreef Templer het volgende:
Ik heb ook met Virus gemaild. Ik had hem gevraagd of ie in zijn statsaholic script ook de hostnames aan kan passen. Net zoals de striplog/ppstats combo. :P
Volgens mij heb je daar geen striplog voor nodig met ppstats?
Kzal wel moe zijn ofzo....:P

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• Witlof
Aangezien het nu mogelijk is om wat tekstfiletjes in te voegen op bepaalde pagina's dacht ik er aan om er ook eentje in te voegen bij de hosts-pagina om members info te geven waar ze terecht kunnen met vragen.

Resultaat: http://rc5.dpc-de.com

Misschien is dat mogelijk om dat ook in de ppstats te zetten? Ik doe het nu namelijk niet met een tekstfiletje maar heb het rechtstreeks in het perlscript gezet.

Misschien een idee? :)

• Witlof
Er is bij mij weer iets binnen geschoten, niet te hard gelukkig dus heb er niet veel aan over gehouden ;)

Bij de RC5 Serverstats staat altijd de buffers in blocks op de pagina en niet in packets. Bij OGR daar in tegen staat het in stubbs en niet in nodes. Is dit mogelijk om ook aan te passen om zo te zien hoeveel er in iedergeval gespaard is want dat is nu toch wel het probleem.

Als het nix is dan hoor ik het wel weer :)

• radial

radial

Watch out

Op donderdag 03 januari 2002 19:49 schreef Witlof het volgende:
Aangezien het nu mogelijk is om wat tekstfiletjes in te voegen op bepaalde pagina's dacht ik er aan om er ook eentje in te voegen bij de hosts-pagina om members info te geven waar ze terecht kunnen met vragen.

Resultaat: http://rc5.dpc-de.com

Misschien is dat mogelijk om dat ook in de ppstats te zetten? Ik doe het nu namelijk niet met een tekstfiletje maar heb het rechtstreeks in het perlscript gezet.

Misschien een idee? :)
Aanpassing:

In de stats ordered by host, boven # Start a new file if maxinum number of rows has been reached. Heb ik het volgende toegevoegd, en tevens het textfiletje rc5-news.txt met daarin het nieuws in de ppstats map erbij gezet.
code:
1
2
3
4
5
$textfile = $appdir . $contestsuffix . "-news.txt";
        open TXTFILE, "<$textfile";
        @lees = <TXTFILE>; 
        close FILE;
        $outputtextfile = join "", @lees;

Hierna nog even het volgende toepassen (2x)
&write_section_footer($pagecount, $numhost, 0, $userprefs{"htmlhost"}, "Please click on the highest level domain name for detailed host information.", $outputtextfile);

Ben gelijk even verder gegaan, op deze manier kan je gewoon tekst onder elkaar zetten, waarbij dmv <br> naar de volgende regel gesprongen wordt.

20xSF170s - ozo

Verwijderd

Ik heb thuis weer eens zitten klooien met perl en heb een kleine aanpassing gemaakt in de ByHost gedeelte van de stats pagina.
Als hier in het team iemand meer dan 90 dagen niets doet dan wordt hij/zij wat duidenlijker weer gegeven.

Voor die gene die het ook willen gebruiken staat hier onder de code en denk nou niet meteen dat ik een perl goeroe ben want voor het aanpassen van alle stats delen in mijn site had ik meer dan 4 uur nodig.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
#-----------------------------------------------------------------------------
#
# Write stats ordered by host.
#
#-----------------------------------------------------------------------------
sub write_byhost
{
    &debugln("Entering write_byhost() ...");

my $count = 0;
    my $pagecount = 1;
    my $msg;
    my $displacement;
    my $y;
    my $lastseen;
    my $lastseentime;
    my $lastseencolor;

&write_section_header("", "Hostname", $userprefs{"htmlhost"});

for ($y = $userprefs{"dayshist"}; $y >= 0; $y--) {
    $pageblocks[$y] = 0;
    }

foreach $host (sort { $hosts{$b}[0] <=> $hosts{$a}[0] || $a cmp $b } keys %hosts) {
    $count += 1;

# Start a new file if maxinum number of rows has been reached.
    if ($count > $userprefs{"maxrows"} * $pagecount) {
        &write_section_footer($pagecount, $numhost, 0, $userprefs{"htmlhost"}, "Please click on the highest level domain name for detailed host information.");

for ($y = $userprefs{"dayshist"}; $y >= 0; $y--) {
        $pageblocks[$y] = 0;
        }

$pagecount += 1;
        &write_section_header($pagecount, "Hostname", $userprefs{"htmlhost"});
    }

for ($y = $userprefs{"dayshist"} - 3; $y > 0; $y--) {
        $hosts{$host}[$y] = defined($hosts{$host}[$y]) ? $hosts{$host}[$y] : 0;
    }

$pageblocks[$y] += defined($hosts{$host}[$y]) ? $hosts{$host}[$y] : 0;
    }
    $pageblocks[0] += defined($hosts{$host}[0]) ? $hosts{$host}[0] : 0;

if ($count % 2 == 0) {
        print OUTFILE " <TR CLASS=even ALIGN=RIGHT>\n";
    } else {
        print OUTFILE " <TR CLASS=odd ALIGN=RIGHT>\n";
    }

# Print out the Rank and Movement column.
    $displacement = $hosts_ry{$host} == 0 ? $numhost - $count : $hosts_ry{$host} - $count;
    $msg = &create_move_msg($displacement);

($year, $mon, $mday, $hour, $min, $sec, $wday) = &nice_gmtime($time_begin);
    $lastseentime = $hosts_ls{$host}[0]*24*60*60 + ($hour - $hosts_ls{$host}[1])*60*60 + ($min - $hosts_ls{$host}[2])*60 + $sec - $hosts_ls{$host}[3];

if ($lastseentime>7862400) { 
        $spatie="   ";
        print OUTFILE "  <TD NOWRAP ALIGN=LEFT><font color=A400A4>&nbsp;$count$msg</TD>\n";
    }
      else {
        print OUTFILE "  <TD NOWRAP ALIGN=LEFT>&nbsp;$count$msg</TD>\n";
    }

$domain = undef;
      if (defined($flags{$host})) {
        if (-e $userprefs{"htmldir"} . $userprefs{"icondir"} . "flags/" . $flags{$host} . ".gif") {
        $label = $host;
        $icon = $flags{$host} . ".gif";
        } else {
        $label = "Unknown";
        $icon = "unknown.gif";
        }
      } else {

if ($host =~ /\.(\w+)$/) { $domain = $1; }

if (defined($domain) && defined($country{$domain})) {
        $label = $country{$domain};
        if (-e $userprefs{"htmldir"} . $userprefs{"icondir"} . "flags/$domain.gif") {
        $icon = "$domain.gif";
        } else {
        $icon = "unknown.gif";
        }
      } else {
        $label = "Unknown";
        $icon = "unknown.gif";
        }
    }

$hostdir = "h" . $count;
    ($head, $tail) = split /\./, $host, 2;

if (defined($tail)) { 
        $hostlink = "<A HREF=\"" . $userprefs{"htmlroot"} . "$hostdir/" . $userprefs{"htmlindvhost"} . "\">$head</A>.$tail";
    } else {
        $hostlink = "<A HREF=\"" . $userprefs{"htmlroot"} . "$hostdir/" . $userprefs{"htmlindvhost"} . "\">$head</A>";
    }

print OUTFILE "  <TD NOWRAP ALIGN=LEFT>[img]\""[/img]&nbsp;$hostlink</TD>\n";

$spatie="   ";
          if ($hosts{$host}[$y] == 0) {
            print OUTFILE "  <TD> </TD>\n";
          } else {
            print OUTFILE "  <TD>$hosts{$host}[$y]</TD>\n";
          }
        }
    }
      else {
          if ($hosts{$host}[$y] == 0) {
            print OUTFILE "  <TD>-</TD>\n";
          } else {
            print OUTFILE "  <TD>$hosts{$host}[$y]</TD>\n";
          }
        }
    }

$spatie="   ";
        $lastseencolor = &ls_color($lastseentime);
        print OUTFILE "  <TD><font color=A400A4>$hosts{$host}[0]</TD>\n";
    }
      else {
        print OUTFILE "  <TD>$hosts{$host}[0]</TD>\n";
    }

# Print out the Last Seen column.
    ($year, $mon, $mday, $hour, $min, $sec, $wday) = &nice_gmtime($time_begin);
    $lastseentime = $hosts_ls{$host}[0]*24*60*60 + ($hour - $hosts_ls{$host}[1])*60*60 + ($min - $hosts_ls{$host}[2])*60 + $sec - $hosts_ls{$host}[3];
    $lastseen = &ls($lastseentime);
#   $lastseencolor = &ls_color($lastseentime);
        $spatie="   ";
        print OUTFILE "  <TD CLASS=$lastseencolor NOWRAP>$spatie</TD>\n";
    }
      else {
        print OUTFILE "  <TD CLASS=$lastseencolor NOWRAP>$lastseen</TD>\n";
    }

# Print out the Percent column.
    $percentofteam = sprintf("%.2f", 100 * $hosts{$host}[0] / $blocks[0]);

$spatie="   ";
        print OUTFILE "  <TD><font color=A400A4>$percentofteam%</TD>\n";
                "   </TR>\n";
    }
      else {
        print OUTFILE "  <TD>$percentofteam%</TD>\n";
                "   </TR>\n";
    }
    }

&write_section_footer($pagecount, $numhost, 0, $userprefs{"htmlhost"}, "Please click on the highest level domain name for detailed host information.");

&write_indvhost();

&debugln("Exiting write_byhost() ...");
}  # write_byhost

• radial

radial

Watch out

Misschien een volgend iets: Een optie om hosts die langer dan een x dagen niet geflushed hebben uit de stats te filteren? Waarbij x in de ini toegepast kan worden.

20xSF170s - ozo

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 14:28 schreef radial2000 het volgende:
Misschien een volgend iets: Een optie om hosts die langer dan een x dagen niet geflushed hebben uit de stats te filteren? Waarbij x in de ini toegepast kan worden.
Dat zou een leuke optie kunnen zijn waren het niet dat vele kleine subteams ppstats gebruiken om ook te kunnen zien hoeveel werk er verloren gaat.
Haal je er dan 1 tussen uit dan klopt de hele stats pagina niet meer omdat het werk wel voor dat team gedaan is.
Wat een andere optie zou zijn is om die geslachte koeien automatiesch op 1 hoop te laten komen maar dan heb ik zo iets als waarom ook dat nog automatiesch?
Nu zie ik wie de klos is en hoef ik dat in de dns.cache file maar aan te passen en als het ongedaan gemaakt moet worden dan is dat ook maar een kleine handeling.

• radial

radial

Watch out

Op zaterdag 12 januari 2002 22:46 schreef Sir.Kiekeboe.kijkt.tv het volgende:

[..]

Dat zou een leuke optie kunnen zijn waren het niet dat vele kleine subteams ppstats gebruiken om ook te kunnen zien hoeveel werk er verloren gaat.
Haal je er dan 1 tussen uit dan klopt de hele stats pagina niet meer omdat het werk wel voor dat team gedaan is.
Wat een andere optie zou zijn is om die geslachte koeien automatiesch op 1 hoop te laten komen maar dan heb ik zo iets als waarom ook dat nog automatiesch?
Nu zie ik wie de klos is en hoef ik dat in de dns.cache file maar aan te passen en als het ongedaan gemaakt moet worden dan is dat ook maar een kleine handeling.
Gedeeltelijk heb je gelijk vind ik, maar als iemand bv 100 dagen niks gedaan hebt en je hebt ingesteld dat ze daarna verdwijnen en ze gaan weer flushen dan komen ze dus onder die 100 weer uit en weer zichtbaar in de statslijst.

20xSF170s - ozo

• Witlof
http://ppstats.keyserver.org/ ligt down maar waar kunnen we nu de update naar V7.11h downloaden?

• stappel_
Weet je zeker dat hij niet werkt? Hier kan ik er prima bij.

• Dutchman!
connection refused (zowel op hostname als op IP)

• Witlof
Nu werkt die wel weer maar ik dacht dat er problemen waren mbt keyserver.org of zoiets. Kan ook aan mij hebben gelegen uiteraard maar het werkt in iedergeval weer en dat is het belangrijkste :)

• stappel_
Op donderdag 31 januari 2002 12:31 schreef Witlof het volgende:
Nu werkt die wel weer maar ik dacht dat er problemen waren mbt keyserver.org of zoiets. Kan ook aan mij hebben gelegen uiteraard maar het werkt in iedergeval weer en dat is het belangrijkste :)
Ik zal al weer 3 mensen voorbij komen. Was iets met de server blijkbaar. reboot doet wonderen.

als upgrade staat er nu 7.1.11i
er is niet veel veranderd. een foutje met het weergeven van de maand/week totalen in OGR. en dat weergeven van de info files heb ik aangepast zodat er geen <TD> om elke regel staat.

• Robinski

Robinski

A.K.A. RHarmsen

ik hebt ff 1 klein vraagje over de ppstats,
op de ProxyPer Summary staat de hostnaam,
maar deze hostnaam is die van de server waar de stats op gegenereert zijn, niet die van de eigenlijke proxy.
is dit op een of andere manier te fixen?

• stappel_
Op donderdag 31 januari 2002 16:03 schreef Robinski het volgende:
ik hebt ff 1 klein vraagje over de ppstats,
op de ProxyPer Summary staat de hostnaam,
maar deze hostnaam is die van de server waar de stats op gegenereert zijn, niet die van de eigenlijke proxy.
is dit op een of andere manier te fixen?
alleen door die hostname hard in de perl code te zetten.

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

FutureCow

(C) FutureCow

ik weet niet wat ik fout doe maar ik krijg die vlaggetjes er niet op:
http://members.tripodnet.nl/FutureCow/rc5

heb bestand rc5.flags:
Futurecow,NL
Joe,us
Horyzon,be

ver had ik nog nix erin maar werkt dus niet wat kan er fout zijn?
Pagina: 1