Hey, ik heb een irritant probleem. Mijn broertje zit regelmatig te Counter-Striken en ik upload regelmatig een MP3tje of iets dergelijks via MSN naar een kameraad van me. Het irritante is dat ik alle uploadsnelheid inneem, waardoor mijn broertje een knetterhoge ping krijgt met CS en dus de hele tijd zit te zeuren dat ik moet stoppen met uppen.
Aangezien ik nogal gek wordt van zijn gezeik, zou ik graag de uploadsnelheid willen delen. Dus dat ik maximaal 8 kb/s aan uploadsnelheid in kan nemen, zodat hij de rest kan gebruiken. Is dit mogelijk door middel van een of andere tool, of moet ik m'n vrienden persé via FTP laten downen (aangezien ik weet dat het daar wel mee kan)?
Aangezien ik nogal gek wordt van zijn gezeik, zou ik graag de uploadsnelheid willen delen. Dus dat ik maximaal 8 kb/s aan uploadsnelheid in kan nemen, zodat hij de rest kan gebruiken. Is dit mogelijk door middel van een of andere tool, of moet ik m'n vrienden persé via FTP laten downen (aangezien ik weet dat het daar wel mee kan)?