Toon posts:

logitech quikcam web -> vaag probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik dat quikcam programma opstart dan geeft ie aan dat de camera al in gebruik is door een ander programma?

heel apart want dat doe ik dus niet

ik heb alles al 10 keer opnieuw geinstalleerd misschien is het programma gewoon brak de drivers staan er wel goed op maar ik weet het gewoon echt niet...

heeft iemand misschien DE tip?

Verwijderd

Topicstarter
aaaah dat hele ding doet gewoon niks

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

probeer m eens op een ander pc zou ik zeggen....

• Evi
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Evi

ik neem aan dat je al hebt gecontroleerd of er niet een of ander vaag programma in de achtergrond draait dat die camera probeerd te gebruiken. Ook uitgesloten dat andere USB drivers niet erg slecht zijn geschreven en dus je camera "bezetten". Had ik een keer, de driver van de printer was zo bagger dat zodra ie geladen werd alle USB devices bezet waren, die driver polde niet alleen de printer maar alles aan de USB poort.
Nu geen last meer van, gewoon ander OS geinstalleerd :)

If you can't win fair, cheat!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
dat heb ik dus ook zo ongeveer, in het quickcam progje doet ie het wel, maar in windows XP verkenner als ik dan de camera aanklik zegt ie programma in gebruik door andere applicatie, dit zal dan de quickcam software zijn :?

maar als ik foto's wil gaan zenden naar spotlife, dan krijg ik steeds een error, maar dit kan dan ook weer aan de site liggen....

maar probeer hem eens in de windows verkenner (deze computer) te starten, misschien dat dit juist bij jou wel gaat :?

edit: deze error krijg ik dus:

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EOTSRTHSHHE

en voor de format (had toen engelse XP) werkte het wel gewoon samen

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Topicstarter
mmz ik zal zo de printer er af gooien kijekn of dat helpt

Verwijderd

Topicstarter
hij doet dus nog steeds niks

uberhaupt

hij geeft steeds aan dat de camera wordt gebruikt door een ander progamma en in coffeecup kan ik de camera geeneens kiezen want het hele lijstje is blanco!!!!!!
Pagina: 1