Toon posts:

TDK CD-R Error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een pak van 10 TDK D-View CD-recordables gekocht (80 min). Ik heb er nu 3 van de 10 geprobeerd, maar bij allen kreeg ik de volgende foutmelding: Power Calibration Area is full. Hoe kan dit?? En kan ik die 3 cd'tjes nu weggooien?

Groeten,

JB

Verwijderd

Is het met andere CDR's niet?

Het lijkt me namelijk eerder een error van de brander.

Verwijderd

Topicstarter
nee met andere cd's niet

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-03 19:05
zo'n error krijg ik ook............. alleen als ik fik met 80min.

Verwijderd

Dit is meestal een probleem van het merk CD-R's. In principe zijn de CD-R's prima, maar ze zijn schijnbaar een beetje incompatible met je writer. Die CD-R's die je hebt geprobeerd hoef je niet weg te gooien, geef ze gewoon aan iemand anders, die zal er hoogstwaarschijnlijk geen problemen mee hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

sorry dat ik zo laat antwoord, ik heb ze bij mijn broer uitgeprobeerd en daar doen ze het goed, gelukkig.

bedankt!

Jerry

• Duckpower
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:42
Sorry voor het omhoogkicken, maar een nieuw topic openen leek me niet nodig.

Vandaag heb ik een pak TDK D-View 80 CD-R's gekocht, maar als ik ze wil beschrijven krijg ik de volgende error:

Medium error: No additional sense information (3:0x64:0xc0)

Weet iemand wat deze error betekent? TDK Reflex Ultra 80 CD-R's kan mijn cd-schrijver, een Ricoh MP7125A 12/10/32, wel beschrijven.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Hmz, als je nu ff naar een maat gaat en de cd's daar es in een writer gaat testen?
Misschien is de oorzaak toch de combinatie van het merk writer en cd's.

Zelf heb ik geen problemen met genoemde cd's (heb overigens een Philips(!) brander, die alle cd's slikt).

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:11

Sick Nick

Drop the top!

No additional sense information
Betekend dus dat ie geen nieuwe data krijgt, lijkt me dan een buffer probleem.

• Duckpower
Op woensdag 20 maart 2002 18:24 schreef Sick Nick het volgende:

[..]

Betekend dus dat ie geen nieuwe data krijgt, lijkt me dan een buffer probleem.
Een buffer probleem van de brander? Dat kan haast niet, met andere cd's (TDK Reflex Ultra 80 min) werkt m'n brander wel nl.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Heb zelf ook altijd problemen met TDKs; met deze Philips 32*8*4 en met mijn vorige 6*2*2 ook al. en bij anderen hoor ik ook over klachten.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Duckpower
Op woensdag 20 maart 2002 20:09 schreef bombadil het volgende:
Heb zelf ook altijd problemen met TDKs; met deze Philips 32*8*4 en met mijn vorige 6*2*2 ook al. en bij anderen hoor ik ook over klachten.
De TDK Reflex Ultra 80 min. heb ik normaal altijd en daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee. Maar de laatsten die ik daarvan had komen van Ritek en dat vind ik niet zo tof. Ritek is kwalitatief minder, vind ik.

Alleen met deze CD-R's heb ik problemen. Redelijk vervelend, moet ik zeggen.

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:26

DaOverclocker

Overclocker for life...

ik heb dus hetzelfde met mijn TraxData cd's 3 cd's mislukt.(achter elkaar) op een Philips 3110...kzal ze ook es weggeven.
ik dacht dat het **** cd's waren.

systeem specs

Pagina: 1