Verwijderd
SJonge ALleen wat weinig polys gebruiken ze bij de models
(wanneer is ie uit dan? PC/PS2?)
De vos loopt door het bos.
Neen
Er staat in januari voor ps2Op vrijdag 21 december 2001 18:56 schreef Devilseye het volgende:
Deze lijkt me LIJP man
SJonge ALleen wat weinig polys gebruiken ze bij de models
(wanneer is ie uit dan? PC/PS2?)
De vos loopt door het bos.
Verwijderd
die fuckedup PLAYSTATION ook altijd
Daarom dus zo'n lage DETAIL
Laat ze eens een spel voor PC maken
Lijkt mij ook... zou een beetje snel zijn zo na GTA3 of nietOp vrijdag 21 december 2001 18:57 schreef WILDEAAP het volgende:
beetje weinig info erover, het is denk ik ook niet echt gta4. Eerder een add-on voor gta3 ofzo.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
http://gamespot.com/gamespot/stories/previews/0,10869,2833863,00.html
met clans rellen enzow
Verwijderd
er is wel een
HOOLIGAN spel
alleen de winkels willen hem niet uitgeven
alleen via internet te bestellen
Is de lol er meteen al vanaf. Het ziet er verder veel te kidserig uit. Site is wel strak gemaakt btw..
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Nee het is geen GTA4, dat was maar bij wijze van spreken (en om de aandacht te trekkenOp vrijdag 21 december 2001 18:57 schreef WILDEAAP het volgende:
beetje weinig info erover, het is denk ik ook niet echt gta4. Eerder een add-on voor gta3 ofzo.
Maar dit is ook geen add-on, het is een nieuw spel, maar zo te zien wel helemaal op de GTA3 engine gebaseerd.
Ik vind het er wel heel cool uitzien maar of het ook leuk is om langer dan een paar dagen te spelen is nog maar de vraag.
Geplande releasedate is 8 februari 2002
Verwijderd
Als dit nou multiplayer was.....
met clans rellen enzow
Laat me raden een clan heet de Ajax Fsiders en de ander....
Ben benieuwd hoe je dit spel speelt... sommige screens lijken wel erg veel op een Ajax-Feyenoord wedstrijd
Dit is ook helemaal geen GTA4 gast, spel heet ook niets voor niets State of Emergency en geen GTA4...Op vrijdag 21 december 2001 21:39 schreef WouteRF het volgende:
dit lijkt me dus duidelijk geen GTA4..
Ziet er wel lijp uit, bijdeweg
Signature?
Verwijderd
Maar ziet er wel grappig uit, of ff zo te spelen.
Verwijderd
T ziet er ook niet echt leuk uit en t lijkt me iig geen uren spelplezier opleveren.
Nee, ik hou t bij GTA...
Verwijderd
Lezen is ook een vakOp zaterdag 22 december 2001 13:58 schreef Devilseye het volgende:
Groot gelijk HERR_SNITSEL ofzo
Er lijkt mij geen fuck aan als je nergens in kan rijden
H e r r _ S c h n i t z e l
Moeilijk he, je eten spellen
Nee, als je nie er nie kan rijden is er meestal nix an
Verwijderd
Nee alles lijkt zo VIERKANT in dat spel
en de screenshots zijn te klein
Verwijderd
Er staat geen GTA 4 maar STate of Emergency
Ik vind dit spel er niet echt leuk uitzien trouwens
Dit spel gaat roelen zien ik al, en wederom in februari voor de PS2 en dan ergens april 2005 voor de PC ofzo. Net zoals met GTA3
[evil laughter]
Mwuhahaahhhahahahahaahhhaa
[/evil laughter]

Verwijderd
Verwijderd
Console = leuk maar je blijft steeds nieuwe kopen!!! Bij een pc koop je één keer in de 2 jaar een nieuw videokaartje en je kan weer een hele tijd gamen!!Op zaterdag 22 december 2001 14:54 schreef keldon het volgende:
Okee, jullie hebben er allemaal geen verstand van
Dit spel gaat roelen zien ik al, en wederom in februari voor de PS2 en dan ergens april 2005 voor de PC ofzo. Net zoals met GTA3
[evil laughter]
Mwuhahaahhhahahahahaahhhaa
[/evil laughter]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Doe mij maar gewoon een PC