Hallo een maat van mij had een Soundblaster live 5.1 maar nu krijgt hij onder 2000 en xp zijn 8erspeakers dus niet aan.
eerst had hij elke keer dat t geluid vast liep en na een enkele minuten spelen kwam er alleen nog maar een zwaar irritante fluittoon uit, maar na een aantal keren wisselen van pci slot was hij daar blijkbaar van af.
Eerst d8 hij dat t gewoon aan t kaartje lag dus heeft hij m omgeruild, maar je begrijpt t al, geen punten dus ze deden het nog niet.
Nu heeft hij dus een nieuw kaartje gekocht 1 van terratec.
Maar nu krijgt hij dus nog steeds die speakers niet aan de gang.
zodra je de snoertjes een keer omdraait doen de 8er speakers het wel maar de voorspeakers het niet.
iemand enig idee waar dit door komt ??
of ligt het gewoon aan windows?
ik hoop dat jullie weten waar t aan ligt.
eerst had hij elke keer dat t geluid vast liep en na een enkele minuten spelen kwam er alleen nog maar een zwaar irritante fluittoon uit, maar na een aantal keren wisselen van pci slot was hij daar blijkbaar van af.
Eerst d8 hij dat t gewoon aan t kaartje lag dus heeft hij m omgeruild, maar je begrijpt t al, geen punten dus ze deden het nog niet.
Nu heeft hij dus een nieuw kaartje gekocht 1 van terratec.
Maar nu krijgt hij dus nog steeds die speakers niet aan de gang.
zodra je de snoertjes een keer omdraait doen de 8er speakers het wel maar de voorspeakers het niet.
iemand enig idee waar dit door komt ??
of ligt het gewoon aan windows?
ik hoop dat jullie weten waar t aan ligt.