Kan ik ISS gebruiken om een server te starten als ik cable premium heb ? Ik vraag dit aangezien ik een ip krijg toegewezen door wanadoo... Zo niet, is er een alternatief ?
Verwijderd
Het ISS is nu als het goed is in high orbitOp vrijdag 21 december 2001 18:14 schreef mrsmitty het volgende:
Kan ik ISS gebruiken om een server te starten als ik cable premium heb ? Ik vraag dit aangezien ik een ip krijg toegewezen door wanadoo... Zo niet, is er een alternatief ?
Maar IIS kun je altijd draaien, en via je ip is het beschikbaar op het internet. Als je ip dynamisch is, dan kun je terecht bij www.dyndns.org. Als je een vast ip hebt kun je een echte domeinnaam ernaar laten verwijzen.
mmm ik heb me voor die service aangemeldt maar het werkt nie
ik kan ook niet dmv mijn (gekregen door wanadoo) ip adres in te tikken mijn default page van iss openen.. fout --> page not found.. what to do ?
En als ik mijn eigen ip adres intike (lokaal dus, 192.168.0.1) krijg ik de volgende fout
Your Browser sent a malformed request. You may need to configure your browser to use proxies, or you may need to change the port that your webserver is using. help
En als ik mijn eigen ip adres intike (lokaal dus, 192.168.0.1) krijg ik de volgende fout
Als je W2K met IIS5 draait, is de kans groot dat je er alleen met je lokale IP bij mag, en dattie op 1 specifiek IP gebind staat.
Pagina: 1