[IIS] Vaag PHP script error

Pagina: 1
Acties:

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:28
Ik heb dus IIS sinds vandaag in gebruikt genomen, en ik moet zeggen, het bevalt me wel :)

Nu heb ik alleen een probleempje, ik wou wat folders beveiligen en ben ik dus met wat permissions gaan klooien.

Maar nu werken mijn php scripts niet meer, ik krijg deze error: "The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers. The headers it did return are:"

en verder niks.

Nu heb ik de volgende dingen gechecked:

ik heb het iusr_aphax (aphax = mijn compnaam) Read&Execute perms gegeven voor de hele wwwroot directory incl. child objecten.

Ik heb iusr_aphax ook in C:\Program Files\Php incl. alle childs read&execute rights gegeven.

Wat heb ik gemist?> Ik heb de php installer zowiezo ff opniuew gedraait zodat de settings in IIS iig klopten.

Ik draai php 4.10. Hopelijk kan iemand me helpen, iig BVD.

PS: Als iemand denkt dit op te kunnen lossen maar moeite heeft het uit te leggen in woorden; ik draai Windows XP dus als je beloofd er eerlijk mee om te gaan mag je wel even op mijn computer kloten met Remote Access

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:28
Edit: hmz nee werkt ook niet :<

Edit2: Ok ik heb het nu gefixed vraag me niet hoe ik heb Guests overal access gegeven :>