lol.. die special jackass heb ik nu ff ingesteld.. wat lachen.. hij schopt dat board echt tyfus hard tegen zen smoel :P:P
Verwijderd
Op vrijdag 21 december 2001 18:06 schreef MM- het volgende:
damn ik moet wachten tot kerst...
Niet dat ik 'm al hebt eheh
En btw: Korruption sux
Kzie nerges een releasedate staan op de site 
Staat wel een logotje van PC CDROM maar dan houdt et ook op
De ontwikkeling van THPS3 liep voor de PC een paar maanden achter dus ik denk niet dat ie dit jaar nog uit komt
The devil is in the details.
Verwijderd
THPS 3 sux ookOp vrijdag 21 december 2001 18:34 schreef thesith het volgende:
Kzie nerges een releasedate staan op de site
hehe Ik heb afgelopen dinsdag ps2 met thps3 gekregen en IT ROCKS
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Gisteren Tony 3 gespeeld op PS2
ziet er inderdaad gelikt uit
nu maar hopen dat ie gauwwwwwww voor de pc komt!!!
ziet er inderdaad gelikt uit
nu maar hopen dat ie gauwwwwwww voor de pc komt!!!
Keep on rolling....
Verwijderd
Jackass is cool, THPS 3 ook. Kan niet wachten op die pc release. Vriend van me heeft hem al uitgespeeld op de PS2. Hij schijnt zelfs makkelijker te zijn dan de vorige versies.
/me wil ook een ps2
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Ik heb m net voor de 3e keer uitgespeeldOp vrijdag 21 december 2001 20:14 schreef GdW het volgende:
Jackass is cool, THPS 3 ook. Kan niet wachten op die pc release. Vriend van me heeft hem al uitgespeeld op de PS2. Hij schijnt zelfs makkelijker te zijn dan de vorige versies.
Je kan m in totaal 21 (of 22?) keer uitspelen en steeds nieuwe characters, levels, gamemodes en filmpies unlocken, en die zijn allemaal echt wel de moeite waard om steeds weer opnieuw te beginnen
Verwijderd
Heb het nu gisterenavond voor het eerst gespeeld op ps2. Het was toch heel iets anders dan THPS2, ik was al zo aan mijn gewonnen cheats gewend geworden dat spelen zonder manual cheat wel heel moeilijk is geworden.
Verwijderd
check www.plannettonyhawk.com voor de juiste release date van de pc versie, ik geloof dat ie rond maart uit gaat komen.
Verwijderd
Ja, of die Human dart dan. ook zo prachtigOp vrijdag 21 december 2001 18:03 schreef PC-ICE het volgende:
lol.. die special jackass heb ik nu ff ingesteld.. wat lachen.. hij schopt dat board echt tyfus hard tegen zen smoel :P:P
Pagina: 1